Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

AVB kom til Barca! Måske hader han også Chelsea nu... Hvilket vil være et stort plus i min bog!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Mon ikke man skal overvinde separationsangsten? Mange folk havde også blandede følelser da Rijkaard stoppede, men ingen vil vel betvivle, at det var den rigtige beslutning på det rigtige tidspunkt, både for ham og for klubben? Situationen dengang var vel noget lig den nuværende? Rijkaard skaffede os pokaler i sin periode, ligeså med Guardiola, men udløbsdatoen er vel ved at være nået; en vis mæthedsfølelse. Ansættelsesperioder som Fergusons og Wengers er fede klenodier, men i praksis ikke altid en fordel, fordi den opsparede kredit bliver for stor; klubledelsen tøver med at skære igennem, fordi trænere med lange ansættelsesperioder har vist, at de engang kunne, og derfor måske også kan igen (engang...)

Tusind tak til Guardiola (hvis han stopper) - han skabte et epokegørende mandskab, et af de største i fodboldhistorien, men er ikke perfekt, endsige uerstattelig. Han er i fald fritstillet, og må rejse til Manchester City, Manchester United eller Chelsea for min skyld, men en del af ham tilhørte og vil altid tilhøre FC Barcelona. Han er velkommen engang igen - som Cruyff-agtig rådgiver, som bestyrelsesformand, eller hvad ved jeg.

Bielsa er alt for gammel som ny træner. Vi skal have en ny karakterfast mand på omtrent Guardiolas alder - måske lidt ældre - der står overfor det store spring fremad; har den fornødne appetit på succes og pokaler. Blanc eller Joachim Löw vil jeg nævne som fine valg.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Please Pep, don't go!! :-( Tror virkelig ikke han er for udbrændt, er sikker på han sagtens kunne hive en masse trofæer hjem de næste par år hvis han bliver.. Han skal blive og skabe endnu mere historie med historiens bedste fodboldhold!!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Der er ingen tvivl om at Bielsa ville være den rette mand!!!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Brombi skrev:Der er ingen tvivl om at Bielsa ville være den rette mand!!!
Han har gjort det godt i år, men har mine tvivl omkring, hvorvidt han passer til Barca..

Realistisk set, hvor mange % chance tror i der er for at Pep forlænger? Håber så meget.. Det virker virkelig for tidligt til a han skal smutte..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Muddi12345 skrev:
Brombi skrev:Der er ingen tvivl om at Bielsa ville være den rette mand!!!
Han har gjort det godt i år, men har mine tvivl omkring, hvorvidt han passer til Barca..

Realistisk set, hvor mange % chance tror i der er for at Pep forlænger? Håber så meget.. Det virker virkelig for tidligt til a han skal smutte..
Der er en årsag til at han vil vente med at dele nyheden. Han fortsætter selvfølgelig ikke.

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Huddi »

Brombi skrev:
Muddi12345 skrev:
Brombi skrev:Der er ingen tvivl om at Bielsa ville være den rette mand!!!
Han har gjort det godt i år, men har mine tvivl omkring, hvorvidt han passer til Barca..

Realistisk set, hvor mange % chance tror i der er for at Pep forlænger? Håber så meget.. Det virker virkelig for tidligt til a han skal smutte..
Der er en årsag til at han vil vente med at dele nyheden. Han fortsætter selvfølgelig ikke.
Hvorfor vil han vente?

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Brombi skrev:
Muddi12345 skrev:
Brombi skrev:Der er ingen tvivl om at Bielsa ville være den rette mand!!!
Han har gjort det godt i år, men har mine tvivl omkring, hvorvidt han passer til Barca..

Realistisk set, hvor mange % chance tror i der er for at Pep forlænger? Håber så meget.. Det virker virkelig for tidligt til a han skal smutte..
Der er en årsag til at han vil vente med at dele nyheden. Han fortsætter selvfølgelig ikke.
Hvis han vælger ikke at fortsætte, så kan jeg ærligt talt ikke forstå ham?
Han har verdens bedste mandskab, og en klub der vil gøre stort set alt for at beholde ham og spillere der elsker ham..
Han kan ikke allerede ønske at søge nye udfordringer i så ung en alder? Forstår det ikke.. Hvad mere vil han have? Ja, det er hårdt at være træner i Barca med det pres der hviler, men hvis nogen passer til at blive på trænerposten i længere tid så er det ham..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

han føler vel at han ikke kan gøre mere for klubben ?

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Brombi skrev:han føler vel at han ikke kan gøre mere for klubben ?
Ja, det må være det.. Men jeg synes bare, at det han gør er nok :-) Vi har bare haft en uheldig sæson, hvor skaderne er haglet ned over os og uheldet har været efter os.. Flere uheldige episoder i ligaen har gjort, at vi har mistet point (brændt straffe i overtiden, dommerepisoder som fx mod espanyol).. Og vi har alligevel været med helt til slut.. Så jeg synes ikke det er så slemt det han har gjort, er sikker på de kommer stærkt tilbage næste sæson.. Der er meget mere i det her hold/træner..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

jeg tror han forlænger,pep har hele tiden sagt han vil stoppe på toppen,hvis han smutter nu stopper han jo netop ikke på toppen,og han vil risikere at folk siger at han smuttede ligeså snart det ikke blev til de ventede titler,og måske kalde ham en dårlig taber.Det tror jeg ikke vil vil risikere. :smile: Jeg tror han tager kampen op næste år og går benhårdt efter mesterskab og CL.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Men hvis han vurderer, at det han gør nu kræver for meget tid og ressourcer ift. familieliv etc., så må hans behov stå over fansenes - og kombineres denne mangel på tid med en fornemmelse af, at han ikke har mere at give klubben, så ligner det jo unægteligt et stop.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

vamosbarca skrev:jeg tror han forlænger,pep har hele tiden sagt han vil stoppe på toppen,hvis han smutter nu stopper han jo netop ikke på toppen,og han vil risikere at folk siger at han smuttede ligeså snart det ikke blev til de ventede titler,og måske kalde ham en dårlig taber.Det tror jeg ikke vil vil risikere. :smile: Jeg tror han tager kampen op næste år og går benhårdt efter mesterskab og CL.
Enig, det tror jeg helt sikkert også og det HÅBER JEG FANDME er rigtigt!! Han er vores mand!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

forøvrigt vinder barca CL næste år,ifølge statestikken!!!
vi tabte den i 2008 vandt i 2009 tabte 2010 vandt 2011 tabte 2012 kan i se pointen? :smile:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jeg er virkelig nede over de rygter om at han ikke forlænger. Jeg har hele tiden tænkt Ja ja, det skal nok lykkes at få hans signatur for en sæson mere, men nu synes jeg godt nok skyerne trækker sammen. For mig vil det føles ligeså slemt som at miste en af vores allerbedste spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster