Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Kan mærke jeg kommer til at opdatere Barcastuff cirka en gang i minuttet i dag :|

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Pieyanthikos »

Samme her, og jeg sidder endda på læsesalen og skriver eksamensopgave.. Rimelig dårlig overspringshandling.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Jaja, vi må tage den, når det er officielt. Som der står i Marca, er døren stadig åben.

Det er bare mærkeligt hvis staben har forlænget, og Pep siger tak for nu. Twitter - i'm watching you!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mes Que Un Club

Re: Guardiola

Indlæg af Mes Que Un Club »

"Several media and journalists claim that Guardiola has decided not to renew his contract, ahead of a meeting with president Rosell today."
...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Guardiola met yesterday for 3 hours with president at his home. He's more likely not to renew, announcement of final decision tomorrow [ona]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Uha, selvom jeg kun har grund til at kysse den jord Pep går på så vil jeg på en weird måde ha svært ved at "tilgive" ham hvis han forlod Barca nu. Det virker bare for tidligt.

Måske er det min hævngerrighed der styrer mit hoved lige nu, men hvor ville det være dejligt hvis han ku føre Barca til nye titler næste år og samtidig sikre en fyring af tolken.

På den anden side skal Pep kun fortsætte hvis han endnu har energien og igen kan formå at genopfinde Barca.

Bielsa med evt Oscar Martinez (Juvenil A træneren) som assistent ku være interessant, men slet ikke så magisk som Pep og Vilanova ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Entourage of Guardiola as well as the club don't make any comment on decision to renew or not. Players will be first informed tomorrow [ona]


Guardiola met yesterday for 3 hours with president at his home. He's more likely not to renew, announcement of final decision tomorrow [ona]
Irriterende!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Det med at det meste af staben har fået forlænget skyldes måske at klubben gerne vil have stabilitet på den front, at så mange som muligt bliver og arbejder videre med spillerne, og en evt. ny træner bliver ansat på de præmisser, at staben er som den er.

Imo havde det været at foretrække at forlade Barca efter en sæson med CHL eller La Liga titlen... men sårn skal det måske ikke være.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Bielsa, Valverde og Blanc er ikke trænere der kan gøre noget for Barca! Det her ender ikke godt hvis Pep smutter...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Det er den værste tænkelig tidspunkt, han vælger at forlade os på. Jeg tror godt vi kan forberede os på nogle magre år, trofæ mæssigt i hvert fald. Det gør jeg i hvert fald. Med Oversætteren i Real (altså stabilitet) og en ny træner i Barca med en ny filosofi, så forventer jeg ikke en liga titel eller C.L titel i den kommende sæson.

Hvor er det dog irriterende. Hvor troværdig er denne ONA radiostation, nogen der ved det?. Eller er det en avis?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis pep smutter så håber jeg virkelig det bliver AVB... Og det selvom jeg HADER ham! De andre kan ikke hjælpe os til at vinde noget som helst!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

El técnico barcelonista anunciará este viernes su decisión. En estos momentos, estaría más cerca de irse que de quedarse en el Barça... Taget fra sport.es... Han smutter!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hvis pep smutter så håber jeg virkelig det bliver AVB... Og det selvom jeg HADER ham! De andre kan ikke hjælpe os til at vinde noget som helst!
Hvorfor hader du AVB?. Men ja, han er en af mine personlige favoritter!. Jeg har stor fidus til ham, og så passer hans presspil og genpres rigtig godt ind i Barca.

En lille bagdel kan være, at jeg er ret sikker på, at vi vil høre meget mere til oversætter, hvis vi ansætter ham. De to kan virkelig ikke lide hinanden. Altså virkelig virkelig ikke lide hinanden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi han er en chelsea gut! Og har hadet Chelsea i lang tid... Men AVB og Mou er sgu da buddies fra deres fælles tid i chelski?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Fordi han er en chelsea gut! Og har hadet Chelsea i lang tid... Men AVB og Mou er sgu da buddies fra deres fælles tid i chelski?
Han er ikke meget Chelsea mand, tror jeg. Ikke mere i hvert fald. De var buddies, er det ikke mere. Da AVB valgte at forlade oversætteren projekt i Inter til fordel for et trænerjob i Portugal, så kom der knas i forholdet.

Det er f.eks. meget mærkværdigt, at AVB aldrig nævner oversætteren som en rollemodel, eller en der har haft meget indflydelse på hans spillestil eller måden at fortolke fodbolden på. Når han skal snakke om inspirationskilder indenfor trænerfaget eller hvem han beundrer, så er det tit folk som Pep Guardiola, Bielsa som bliver nævnt.

Han kalder selvfølgelig oversætteren verdens bedste træner, men ikke en mand, som han lader sig inspirere af. Sid Lowe har endda skrevet en artikel om det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster