Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er 110% sikker på at han stopper....
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Hvis han vinder ligaen, så stopper han. Hvis han taber den, så skal han have revanche.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Er der nogen der ved om Pep forlænger eller smutter ham?


Det er efterhånden ved at være tæt på sæson afslutning og af det jeg har læst, har man ikke kommet noget konkret fra Barca side af, om hvorvidt han forlænger eller smutter til sommer.

Det virker lidt absurd lige nu, synes jeg. :?

Men jeg ønsker dog klart at han forlænger, kan ikke rigtig se, hvem der skulle tage over lige pt.

Jbninc

Re: Guardiola

Indlæg af Jbninc »

Kubala skrev:Er der nogen der ved om Pep forlænger eller smutter ham?
Han forlænger 100%. Der ville ikke være nogen ide i at vente med at offentliggøre det, hvis ikke han gjorde. Jeg kan huske, at han i et interview sagde, at han kun ville forlænge, hvis han stadigvæk kunne motivere spillerne. Det ligner det bestemt, han kan.

Men det er jo fint at vente med at melde noget ud, for så er det dér, hvor mediernes fokus ligger. Mourinho skaber sig i pressen, Ferguson ligeså og Pep holder sin forlængelse hemmelig for at fjerne fokus fra spillerne.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Jbninc skrev:
Kubala skrev:Er der nogen der ved om Pep forlænger eller smutter ham?
Han forlænger 100%. Der ville ikke være nogen ide i at vente med at offentliggøre det, hvis ikke han gjorde. Jeg kan huske, at han i et interview sagde, at han kun ville forlænge, hvis han stadigvæk kunne motivere spillerne. Det ligner det bestemt, han kan.

Men det er jo fint at vente med at melde noget ud, for så er det dér, hvor mediernes fokus ligger. Mourinho skaber sig i pressen, Ferguson ligeså og Pep holder sin forlængelse hemmelig for at fjerne fokus fra spillerne.
Ja, altså af det jeg har læst virker det også som om at han forlænger, da hans stab har forlænget, og de spillerindkøb Barca har foretaget sig, har været i tæt samråd med Pep. Du har måske ret mht. at Pep prøver at fjerne fokus fra spillerne ved at trække sin forlængelse ud. Det vil også være underligt, hvis han bare siger: "Jeg kan ikke længere fortsætte som træner for FC Barcelona, og derfor vælger jeg at ikke forlænge".

KasperH

Re: Guardiola

Indlæg af KasperH »

Jeg tror først han forlænger når Ligaen og Champions League er afgjort ;-)

khanix

Re: Guardiola

Indlæg af khanix »

Hvorfor tror i der gået så lang tid med at offentligegøre hvad han vil? Mener sidste år, kom der allerede en udmelding i februar måned?
Personligt tror jeg som andre også skrev, at det for at fjerne fokus fra spillerne - og så har medierne det emne at snakke om.
Men det kunne også ligne at det fordi han netop ikke vil forlænge? Fordi hvis han melder det ud, vil det uden tvivl blive kæmpestort for medierne, og så ville spillerene og pep ikke andet end at blive bombet til med spørgsmål omkring det, og det ville vel også skabe usikkerhed for spillerne og klubben omkring en ny træner?? :)

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Jeg er overbevist om at klubben ved noget. Hvis han ikke vil forlænge, så har de måtte få det at vide, så de kan spejde markedet. Jeg tror at han forlænger, og har givet klubben sit ord, men intet er blevet offentliggjort endnu af diverse årsager, måske for at medierne har noget at snakke og skrive om.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Tror vi får svar i næste uge
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Muligvis efter returopgøret mod Chelsea?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

dinhxa

Re: Guardiola

Indlæg af dinhxa »

Jeg er af den overbevisning, at for at Pep skal fortsætte, så skal jeg vi ikke vinde noget, overhovedet i år. Dvs. La Liga taber vi til Madrid, vi skal tabe CDL, og så skal vi tabe i CL.
Dermed står han tilbage uden trofæer, og vil ikke slutte på den måde. Hvis vi derimod tager The Treble, CL eller Ligaen, så tror jeg at han stopper på toppen og tager et sabbat år

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

dinhxa skrev:Jeg er af den overbevisning, at for at Pep skal fortsætte, så skal jeg vi ikke vinde noget, overhovedet i år. Dvs. La Liga taber vi til Madrid, vi skal tabe CDL, og så skal vi tabe i CL.
Dermed står han tilbage uden trofæer, og vil ikke slutte på den måde. Hvis vi derimod tager The Treble, CL eller Ligaen, så tror jeg at han stopper på toppen og tager et sabbat år
Du regner måske ikke den spanske supercup, den europæiske supercup og VM for klubhold for noget nævneværdigt? Det er LIGE (liiige) før, at sæsonen allerede på nuværende tidspunkt har været en succes. Og hvis man så lige kan tilføje de tre titler du omtaler her over de næste 6 uger, ja så er det jo 6 trofæer igen på én sæson, medmindre at de 3 titler vi allerede har vundet tæller med i sidste sæsons regnskab (har aldrig rigtig forstået systemet der)?

dinhxa

Re: Guardiola

Indlæg af dinhxa »

Du forstår åbenlyst ikke hvad jeg mener.
Selvfølgelig er det flot, at Barça har vundet de 3 pokaler allerede, men for bare at komme i nærheden af dem, så har man 3 turneringer der skal klares først. Og hvis man ikke får klaret de hurdles, så kan man ikke sige at en sæson er en 100 % succes.
Kom ikke her og sig, at du bliver skuffet hvis Barça smider hele lortet på gulvet? Altså ikke hiver nogle af de "store" pokaler hjem i år. Det tror jeg Pep vil blive, og det er derfor jeg siger, at jeg tror Pep fortsætter, hvis vi ikke vinder noget her sidst på sæsonen.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

dinhxa skrev:Du forstår åbenlyst ikke hvad jeg mener.
Selvfølgelig er det flot, at Barça har vundet de 3 pokaler allerede, men for bare at komme i nærheden af dem, så har man 3 turneringer der skal klares først. Og hvis man ikke får klaret de hurdles, så kan man ikke sige at en sæson er en 100 % succes.
Kom ikke her og sig, at du bliver skuffet hvis Barça smider hele lortet på gulvet? Altså ikke hiver nogle af de "store" pokaler hjem i år. Det tror jeg Pep vil blive, og det er derfor jeg siger, at jeg tror Pep fortsætter, hvis vi ikke vinder noget her sidst på sæsonen.
Nej, forstår ikke din pointe... Pep fortsætter med 90% sikkerhed uanset hvordan resten af sæsonen forløber. Tror ikke at resultaterne fra dags dato og sæsonen ud, flytter noget i hverken Pep eller Rossels hoved.

Og som jeg prøvede at argumentere for i mit ovenstående svar til dig, er sæsonen på nuværende tidspunkt objektivt set en succes allerede, idet man har hentet 3 trofæer. Og Barcas sæsoner vurderes på baggrund af hentede trofæer. (Men er somsagt ikke helt klar over, om hvorvidt de 3 trofæer man har vundet siden sommerferien, regnes med i 10/11 "regnskabet")

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Madbassen »

Det er egentlig ret underholdende at læse de første indlæg i denne tråd her. Helt tilbage fra lige inden Guardiola blev ansat.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster