Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

King-Carles

Re: Guardiola

Indlæg af King-Carles »

Pep siger ikke til spillerne, at ligaen er tabt. Tværtimod!

Han vil gerne ha at Real Madrid slapper af, så de måske sjusker lidt. Derfor har han givet op i pressen..

Omkring hans forlængelse, så er jeg lidt 50/50,, Der er meget som tyder på, at han ikke forlænger.

Men så længe at der ikke er noget meldt ud, så tror jeg at muligheden er der for at han fortsætter.

Det kunne tænkes, at Pep trækker den ud, for at få spillerne til at kæmpe som dyr!

Jeg tror at det hele er Pep's forsøg på, at vinde ligaen på marginalerne..

Den med dommerne tror jeg i øvrigt ikke på. Det vindende hold har altid "dommerhjælp". Vi har haft det i 3 år (siges det)... Sandheden er, at det ikke er dommerne som har givet Real Madrid forspringet, ligesom det ikke er dommerne som gav os 3 mesterskaber i streg..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "Cup final at Calderon? We go where they tell us to. Athletic won't play at the Bernabeu because we're in the final." #fcblive


Guardiola: "Have I talked with Chelsea? Every day, every day... (smiles)" #fcblive


Guardiola: "We're not criticizing a possible sanction of Pique, they're free, we just want to know the criteria. I agree with the board."


Guardiola: "Why the team doesn't talk about referee while it's clear it gets worse when you stay silent? We can only try to play better."

Guardiola: "Angry about Alexis's injury? We need him, it's more difficult when he's not there
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

El Messias

Re: Guardiola

Indlæg af El Messias »



Jeg havde forlænget!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Havde jeg også!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af fidanho »

Renueva, renueva, Guardiola tú renueva. Ay, yo lo espero. Ay, ay, yo lo espero.
Hahaha, kreativt!
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola has informed some players he will continue another season. It could be his last. Official announcement expected next week. [sport]

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Hmm, har Mou været ude efter Pep igen her de seneste dage? Kunne tyde ifølge barcastuffs seneste Pep citater...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Hmm, har Mou været ude efter Pep igen her de seneste dage? Kunne tyde ifølge barcastuffs seneste Pep citater...
Har ikke set Peps citater fra Barcastuff, hvad har han sagt?. Men oversætteren har i hvert fald sagt ting, som kunne betragtes som "et angreb" på Pep. Han har f.eks sagt, at folk prøver at sælge et image, prøver på at fremstå noget de ikke er, men i virkelighed er de ligesom ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ok her er hvad han har sagt på sit pressemøde, og ja det er efter Oversætterens endnu et umotiveret angreb på Pep, ikke træneren pep, men personen Pep. Manden er altså et sørgeligt menneske!. Men jeg er især vild med en kommentar, hvor han siger, at hvis han er ligesom oversætteren, så har han brug for at ændre sin personlighed :mrgreen: :mrgreen:.
Guardiola: "Madrid radio COPE admit doping lies? Good but shouldn't have wait until we took them to court. Presenter who lied still there."



Guardiola: "Madrid press accuses us of everything, of course this damages the image of the club. At least our game is admired worldwide."

Guardiola: "It's part of my job to talk to (sports director) Zubizarreta and to see how we can make this team better." #fcblive


Guardiola: "Transfer rumours? Probably we'll have to sign new players this year, but it's good homegrown players are the core of this team."

Guardiola: "We've already talked a lot about my renewal. If I take the decision, you will know about it." #fcblive


Guardiola: "Coming back from 10 points behind Madrid is very difficult. Refereeing is Spain is very difficult too." #fcblive


Guardiola: "Barcelona know good relations are important. Madrid has had them during their whole history, in the federation, the committees."


Guardiola: "Deulofeu? He has to go through the process. He has the recent examples of Cuenca and Tello he can follow." #fcblive


Guardiola: "Mourinho suggesting I'm just like him? We both want to win, but use a different style. If I'm like him, I'll have to change."


Guardiola: "Constant referee talk? It's 4 years now, more since Madrid's current coach is in charge. Now it's a bit less, we're not first."

Guardiola: "Cantona saying Catalonia would win World Cup? I don't know, we're not allowed to play now." #fcblive


Guardiola: "Seems Mourinho is attacking me without saying my name. Let's see if he next time gives my name." #fcblive

Guardiola: "Puyol has trained well, but is not yet fully fit. He'll travel, but we'll see tomorrow if he can play."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Guardiola: "Barcelona know good relations are important. Madrid has had them during their whole history, in the federation, the committees."
Pep, Pep, Pep... Den var lidt dum imo.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
Guardiola: "Barcelona know good relations are important. Madrid has had them during their whole history, in the federation, the committees."
Pep, Pep, Pep... Den var lidt dum imo.
Men ikke desto mindre, er det sandt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Min favorit:
Guardiola: "Constant referee talk? It's 4 years now, more since Madrid's current coach is in charge. Now it's a bit less, we're not first."
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Guardiola

Indlæg af drømmefodbold »

Jeg synes det er fedt Pep endelig giver den idi.. til oversætter igen efter de latterlige angreb han har lavet igen og igen mod barca og Pep. Eneste minus er at klamme madrid tilhængere vil bruge det negativt, men vil understrege at på min arbejdsplads, familie og venner kan Jeg mærke en stor ændring af respekten for Real siden oversætteren kom til pga. den hårde spillestil og nogle af skandaleepisoderne oversætteren har lavet. Lad den lorteklub få deres mesterskab. De har skadet deres image så meget, og jeg kan ikke kende real som klub idag i forhold til før.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fede udtalelser fra Pep. Godt at han giver Tolken lidt igen.

dinhxa

Re: Guardiola

Indlæg af dinhxa »

Det ville ikke undre mig, hvis Peps udtalelser ender med at blive straffet af dommerforbundet/fodboldforbundet. Men hvis det sker, så beviser det vel også, at Pep har ret.

Håber han forlænger inden så længe, og det tror jeg også han gør. Tror at han vil hævne sig en sidste gang på Real Madrid (hvis de snupper mesterskabet)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster