10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rimelig blærede støvler! Dem skal han sgu nok komme til at score mange mål med!

Ramen-FCB

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ramen-FCB »

Messi<3

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blach »

En Real-fan på bold.dk siger "men Messi har godt nok haft en dårlig attitude det seneste stykke tid!"
Nu så jeg ikke kampen i aftes, pga. tekniske problemer, men når jeg lægger mærke til Messi under en kamp, så... Får jeg lyst til at sparke ham i bollerne(efter han lige har lagt sæd på køl så han kan få nogle børn...) og sige han skal jagte den bold! Det er efterhånden åbenlyst for mig hvordan han kan spille alle kampe.. Han laver nogle genialiteter i hver kamp, derudover står han nærmest stille med en dårlig attitude, alt i mens spillere som Villa, Alexis, Pedro og Cuenca løber røven ud af bukserne! Pep skal til at tage fat i kraven på Messi og sige at han skal tage sig sammen, ellers kommer han på bænken, for hvis først der er en spiller som ikke behøver at arbejde, hvad tænker de andre så ikke?!?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg synes nu, at Messi bidrager til genpresset. Man kører jo også bare hurtigt fysisk træt, hvis man skal jagte alt. Kunsten er at vide, hvad der skal jagtes :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Blach skrev:En Real-fan på bold.dk siger "men Messi har godt nok haft en dårlig attitude det seneste stykke tid!"
Nu så jeg ikke kampen i aftes, pga. tekniske problemer, men når jeg lægger mærke til Messi under en kamp, så... Får jeg lyst til at sparke ham i bollerne(efter han lige har lagt sæd på køl så han kan få nogle børn...) og sige han skal jagte den bold! Det er efterhånden åbenlyst for mig hvordan han kan spille alle kampe.. Han laver nogle genialiteter i hver kamp, derudover står han nærmest stille med en dårlig attitude, alt i mens spillere som Villa, Alexis, Pedro og Cuenca løber røven ud af bukserne! Pep skal til at tage fat i kraven på Messi og sige at han skal tage sig sammen, ellers kommer han på bænken, for hvis først der er en spiller som ikke behøver at arbejde, hvad tænker de andre så ikke?!?

Jeg kan igen komme med den samme forklaring, som jeg har givet i en kamp traad tidligere. Under Real - Barca kampen var Benitez i studiet paa skysports, og han sagde at Leo er ekstrem dygtig til at dosere sine kraefter. Han vil noejagtigt, hvornaar skal loebe og hvornaar han skal holde en pause, og det er planlagt. Bentiiez var inde paa, at man ikke ser det hele paa fjernsyn, men det bliver endnu mere tydeligt, naar man ser Leo live.

Der kan simpelthen gaar et minut til to, hvor han gaar rundt paa banen, ifoelge Benitez. Det er dog som sagt planlagt, for det er med til, at Leo nu har vaeret heldig med skader ( Jeg haaber ikke jeg jinxer det), plus at han kan spille saa mange kampe over en saeson, og levere paa et meget hoejt stabilt niveau. Selvom kampen mod Espanyol var under al kritik fra hans side, saa synes jeg eller han kaemper meget godt. I aften var han f.eks. en af dem, der gik forrest, da vi var ved at smide det hele paa gulvet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg lagde ikke mærke til nogen dårlig attitude fra ham.

Han brokker sig mange gange, men ikke til sine medspillere, men til dommeren, og i øvrigt har han ofte ret i det han brokker sig over. Han fik igen gult for brok... det er sket 2-3 gange, og det skal han lære at dosere! Det er for dumt at hive gule kort for brok.

Men Messi kæmpede nøjagtig som han altid gør, og da de kom på 2-2 satte han (ligesom sine holdkammerater) intensiteten op og kæmpede for at holdet kunne score. Han var i øvrigt den der var tættest på felst gange, netop fordi han kæmpede.. Der må da være en Messi vs Real Betis video snart på Youtube så man kan analysere det.

At Ini fik et gult kort da han blev fældet i feltet er mig derimod en gåde!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

France Football har lavet et interview med Leo. Her er et afsnit fra interviewet, nu hvor vi snakker om hans attitude og hans motivation eller manglen paa samme.
Messi sets himself apart from the label of ‘killer’ (Matador) that Michel Platini used to describe him. “It seems a bit aggressive,” said Messi. ”I’d rather talk about mental strength, because we must work to keep that up. Competition gets harder every day“. So he accepts criticism in all its normality. “Was the derby (Espanyol-Barça) my worst game of the season?,” he questioned. ”Yes, it was” he said, before admitting, “It is clear that I was not at my best. I’m not a machine, sometimes I will have small bumps. But I know I don’t have the right to relax so I must keep working hard“. This is the reason why he is the best, the number one.
Det markerede tyder ikke paa, at han har en daarlig attitude, og det man kender til ham, saa er det ogsaa svaert at tro, han bare ikke gider. Som han er inde paa det, han er ikke en maskine, og det kan vaere han er lidt traet eller han har faaet besked paa ikke at overanstrenge sig paa denne tid af saesongen, fordi han skal vaere i topform senere hen, hvor vi gaar ind i den afgoerende fase af saesongen.

Hele inteviwet kan laeses her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg lagde ikke mærke til nogen dårlig attitude fra ham.

Han brokker sig mange gange, men ikke til sine medspillere, men til dommeren, og i øvrigt har han ofte ret i det han brokker sig over. Han fik igen gult for brok... det er sket 2-3 gange, og det skal han lære at dosere! Det er for dumt at hive gule kort for brok.

At Ini fik et gult kort da han blev fældet i feltet er mig derimod en gåde!
Messi fik gult kort for at tage med hånden, ikke for brok.

At Iniesta fik gult er totalt ude i hampen. Spanske dommere er bare....

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Dommeren gav gult for hvad han så som film. Så er det fair nok.. problemet var så bare, at der var klar kontakt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ulrich skrev: Messi fik gult kort for at tage med hånden, ikke for brok.
Nå ja, det havde jeg helt glemt... han fik i øvrigt også gult for at tage den med hånden i kampen mod Espanyol, hvor han afleverede til Cesc, og målet blev korrekt annuleret.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Dommeren gav gult for hvad han så som film. Så er det fair nok.. problemet var så bare, at der var klar kontakt.
Je men problemet er netop, at der er kontakt, og saa kan man spoerge sig selv, burde dommeren ikke vaere i stand til at se det, isaer fordi hans placering ved haendelsen er ret god, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Der er vi helt enige. Dommeren mente måske også, at Iniesta kastede sig lige voldsomt nok, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i. Men der burde have været straffe uanset hvad. Bad judgement.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Der er vi helt enige. Dommeren mente måske også, at Iniesta kastede sig lige voldsomt nok, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i. Men der burde have været straffe uanset hvad. Bad judgement.
Ja jeg er saadan set ogsaa enig, hans fald er maaske voldsomt, men der var kontakt og dermed ogsaa straffe.

Heldigvis havde den situation ingen indflydelse paa kampens udfald, men det er irriterende at dommere blived ved med at lave kaaempe fejl. Jeg ved godt de er mennesker og det er umuligt at doemme 100% rigtigt hver gang, men naar man staar placeret så godt, saa skal man ikke lave en fejl som den dommeren lavede igaar.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:
zqa skrev:Der er vi helt enige. Dommeren mente måske også, at Iniesta kastede sig lige voldsomt nok, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i. Men der burde have været straffe uanset hvad. Bad judgement.
Ja jeg er saadan set ogsaa enig, hans fald er maaske voldsomt, men der var kontakt og dermed ogsaa straffe.

Heldigvis havde den situation ingen indflydelse paa kampens udfald, men det er irriterende at dommere blived ved med at lave kaaempe fejl. Jeg ved godt de er mennesker og det er umuligt at doemme 100% rigtigt hver gang, men naar man staar placeret så godt, saa skal man ikke lave en fejl som den dommeren lavede igaar.
- eller den med hånden mod Espanyol! Den var markant mærkeligt, stod dommeren ikke lige ved siden af Pedro da han sparkede på mål og modstanderen tog den med armen?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

SpillerSomMESSI skrev:
Visca El Barca skrev:
zqa skrev:Der er vi helt enige. Dommeren mente måske også, at Iniesta kastede sig lige voldsomt nok, hvilket jeg er tilbøjelig til at give ham ret i. Men der burde have været straffe uanset hvad. Bad judgement.
Ja jeg er saadan set ogsaa enig, hans fald er maaske voldsomt, men der var kontakt og dermed ogsaa straffe.

Heldigvis havde den situation ingen indflydelse paa kampens udfald, men det er irriterende at dommere blived ved med at lave kaaempe fejl. Jeg ved godt de er mennesker og det er umuligt at doemme 100% rigtigt hver gang, men naar man staar placeret så godt, saa skal man ikke lave en fejl som den dommeren lavede igaar.
- eller den med hånden mod Espanyol! Den var markant mærkeligt, stod dommeren ikke lige ved siden af Pedro da han sparkede på mål og modstanderen tog den med armen?
Jo, og i den kamp havde den fejlkendelse netop en enorm betydning for kampens resultat. Uanset hvad, dommerne skal lige stramme lidt an, naar de er placeret saa godt og har godt udsyn, saa kan de fejl slet slet ikke forsvares. Det er lidt det samme med ham linjedommeren, som oversaa at ikke alene var Mallorca spilleren bag Marcelo men han var ogsaa paa egen banehalvdel, i saadan en situation er det meget svaert at forstaa at de laver fejl.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster