10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Det ligner lidt billedet postet oven over.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Daluigi »

Fin lille asscrack Messi viser frem :P

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Uha, jeg tror Leo var meget tæt på at sige ja... NOT!!

LaMasia!

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af LaMasia! »

Hold kæft, hvor er det tamt!!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SirJonas »

SpillerSomMESSI skrev:http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Uha, jeg tror Leo var meget tæt på at sige ja... NOT!!
Jeg tror faktisk på det rygte. Real kunne i hvert fald sagtens finde på det :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

SpillerSomMESSI skrev:http://www.madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Uha, jeg tror Leo var meget tæt på at sige ja... NOT!!
Hahahahahhhhhhahahah, no doubt de har budt, men at forestille sig at han rent faktisk skifter... Hahahahha.

DonIniesta

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DonIniesta »

No doubt? Altsaa en klub, der ifoelge deres opposition har en gaeld paa 550 mio euro. og ikke har brugt flere penge end os dette transfervindue? For ikke at snakke om beloebet paa 200 mio. euro.

ce n'est pas croyable! :lol:

Saerligt naar deres dyreste koeb var den falske Ronaldo, der ikke engang kostede halvdelen.

Hverken Marca, AS eller nogen som helst spanske medier har naevnt rygtet i forbindelse med Franco CF, bortset fra et obskurt program madridista.dk lige har stoevet frem, for endnu engang at blamere sig for at skabe opmaerksomhed. :lol:

Mon nyheden bliver forsidestof indtil kampen paa soendag?

Ray-ban

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Ray-ban »

Det kommer jo ALDRIG NOGENSINDE til og ske, det garantere jeg personligt 8)

Han vil altid være barca mand, længere er den ikke. Og ja, ved godt Figo, Laudrup og andre store navne har skiftet men aldrig SÅ store navne.

Skifter han på et tidspunkt bliver det ikke til Real, men måske et andet land i Europa hvilket jeg også tvivler på. Tror han bliver i Barca hele hans karriere, heldigvis...

DonIniesta

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DonIniesta »

Tja, selvfoelgelig er det uaktuelt. Modsat, Figo og Schuster, saa er Barca ikke i krise hverken sportsligt eller oekonomisk (det kendetegnede begge perioder, da Figo og Schuster skiftede). Laudrup blev mig bekendt (af hvad jeg kan huske at have laest mig frem til) decideret frosset ud af Cruyff og "skiftede" vist til Madrid paa en fri transfer, da hans kontrakt ikke blev forlaenget (ret mig endelig, hvis det er forkert, husker det ikke selv). Ellers har der ikke vaeret andre profilerede skifter fra den kant af.

Luis Enrique og Eto'o skiftede eksempelvis den modsatte vej, mere eller mindre (Eto'o var jo stadig delvist ejet af Madrid, da vi koebte ham fra Mallorca).

Af andre profilerede spillere, saa skiftede Prosinecki og Hagi til Barca efter at have spillet for Madrid (dog ikke direkte), mens det samme blev tilfaeldet med Ronaldo bare med omvendt fortegn (heller ikke direkte naturligvis).

Tror ikke lignende omtalte direkte skifter sker i den naermeste fremtid, medmindre en af holdene virkelig falder i niveau paa banen og i kulisserne (oekonomisk)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »


Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

DonIniesta skrev:No doubt? Altsaa en klub, der ifoelge deres opposition har en gaeld paa 550 mio euro. og ikke har brugt flere penge end os dette transfervindue? For ikke at snakke om beloebet paa 200 mio. euro.

ce n'est pas croyable! :lol:

Saerligt naar deres dyreste koeb var den falske Ronaldo, der ikke engang kostede halvdelen.

Hverken Marca, AS eller nogen som helst spanske medier har naevnt rygtet i forbindelse med Franco CF, bortset fra et obskurt program madridista.dk lige har stoevet frem, for endnu engang at blamere sig for at skabe opmaerksomhed. :lol:

Mon nyheden bliver forsidestof indtil kampen paa soendag?
Relax, Bobby Junior.

Hvornår har deres opposition udtalt det? Med den økonomiske støtte Madrid får fra den spanske regering og deres imponerende marketingføring, tror jeg ikke, at du skal frygte særlig meget for deres økonomi. Derudover er Perez tydeligvis heller ikke bleg for at kaste en formue efter spillere, som han mener kan skaffe klubben den succes, de har ventet så længe på. Oooooog Messi-merchandise-salget ville sandsynligvis også indtjene en pæn slat - slef ikke i nærheden af hele summen, men resten vil helt sikkert kunne opvejes i (den mulige) succes.

Je ne comprends pas le français.

Og falske Ronaldo? Kom nu videre, manden er én af de bedste fodboldspillere nogensinde.

DonIniesta

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DonIniesta »

Who the fuck is Bobby Junior? :lol: :)

Jeg er i oevrigt helt rolig, som du kan se paa mit indlaeg, det du selv quoter.

Soeg lidt paa nettet og du skal finde. Alternativt er der altid madridista.dk, som ogsaa har bragt den nyhed jeg omtaler. Orker ikke lige at finde linket, men det skulle vaere lige til. Hov, der var den, man skulle bare skrive Real Madrid + gaeld paa google....

- Jeg er bekymret over gælden. Real Madrid er verdensmestre i at have gæld og den falder ikke. I følge vores oplysninger, kan gælden være på 500 mill. € og hvis man medregner alle kreditorer, er den på 700 mill. €."

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=14785

Hvem siger jeg frygter for deres oekonomi? Pointen er dog, at de ikke har raad til Messi, hvis han skal koste 200 mio. euro. Simple as that.

Det sker ikke foer quand les poules auront des dents. Est-ce que tu me comprends?

Hvorfor overhovedet snakke om merchandise ved et evt. salg, naar dette for det foerste ikke kommer til at ske og heller ikke er aktuelt? I don't get it. Ligesaa er det haabloest at overveje, hvad Ronaldo kunne indbringe for FCB, hvis han skiftede til os. Det sker ikke.

Det kunne med garanti ogsaa vaere en god handel, at koebe Bechkam fri af kontrakten fra LA Galaxy rent oekonomisk, det sker bare ikke, derfor ingen grund til at spekulere i "hvad nu hvis".

Hehe, det med det franske (din saetning), saa jeg ikke foer nu, saa se bort fra mine franske saetninger.

Hvad skal jeg komme videre med? Jeg kalder ham hvad jeg nu faar lyst til at kalde ham og den falske Ronaldo er et meget godt navn, da han ikke er i naerheden af hans brasilianske navnebrors talent, som i mine og mange andre oejne har vaeret det stoerste talent siden Maradona. En af de bedste nogensinde ligefrem? Madridista in disguise?

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af fidanho »

fcbarcelona.dk/forum regler skrev:- der skal skrives på dansk (svensk og norsk kan også accepteres)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Quaresma »

DonIniesta skrev:Who the * is Bobby Junior? :lol: :)

Jeg er i oevrigt helt rolig, som du kan se paa mit indlaeg, det du selv quoter.

Soeg lidt paa nettet og du skal finde. Alternativt er der altid madridista.dk, som ogsaa har bragt den nyhed jeg omtaler. Orker ikke lige at finde linket, men det skulle vaere lige til. Hov, der var den, man skulle bare skrive Real Madrid + gaeld paa google....

- Jeg er bekymret over gælden. Real Madrid er verdensmestre i at have gæld og den falder ikke. I følge vores oplysninger, kan gælden være på 500 mill. € og hvis man medregner alle kreditorer, er den på 700 mill. €."

http://www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=14785

Hvem siger jeg frygter for deres oekonomi? Pointen er dog, at de ikke har raad til Messi, hvis han skal koste 200 mio. euro. Simple as that.

Det sker ikke foer quand les poules auront des dents. Est-ce que tu me comprends?

Hvorfor overhovedet snakke om merchandise ved et evt. salg, naar dette for det foerste ikke kommer til at ske og heller ikke er aktuelt? I don't get it. Ligesaa er det haabloest at overveje, hvad Ronaldo kunne indbringe for FCB, hvis han skiftede til os. Det sker ikke.

Det kunne med garanti ogsaa vaere en god handel, at koebe Bechkam fri af kontrakten fra LA Galaxy rent oekonomisk, det sker bare ikke, derfor ingen grund til at spekulere i "hvad nu hvis".

Hehe, det med det franske (din saetning), saa jeg ikke foer nu, saa se bort fra mine franske saetninger.

Hvad skal jeg komme videre med? Jeg kalder ham hvad jeg nu faar lyst til at kalde ham og den falske Ronaldo er et meget godt navn, da han ikke er i naerheden af hans brasilianske navnebrors talent, som i mine og mange andre oejne har vaeret det stoerste talent siden Maradona. En af de bedste nogensinde ligefrem? Madridista in disguise?
Åhhhh, dejligt at du er rolig!- syntes ellers, at jeg kunne ane noget anspændthed, men det var nok bare mig.

Det link du sender, er jo også en generel kritik af Perez ledelse af klubben - ikke bare "gælden". Plataforma Blanca er (som der står) en forening af Madrid-tilhængere, der altid har været modstandere af Galatico-princippet/Perez' klubpolitik, så det kommer vel ikke som en overraskelse, at de er ude og kritisere (igen i år).
Bare rolig (pis, glemte lige at du er helt rolig), Plataforma Blanca gisner og formår at negligere en masse andre faktorer, når det kommer til Madrids gæld.
Nu snakker jeg om kommende indtægter via spillersalg, tv-aftaler og sponsoraftaler osv. - jeg ville stole på, at præsidenten havde styr på begivenhederne og ikke kørte klubben i sænk økonomisk, hvis jeg var Madrid-fan (hvilket jeg jo er skjult ifølge dig) - akkurat som jeg stoler på Rosell, når han bruger penge på Sanchez og Fabregas, efter han selv har udtalt sig så ofte omkring Barcas gæld. Det er et spil. Ligesom som Laporta og Rosell også var/er uenige om Barcas gæld. Perez siger det ene, P. Blanca siger det andet. Surprise.

Hvorfor skulle jeg ikke snakke om noget så relevant som fx salget af merchandise (dvs. indtægter) osv.? Du brugte netop det argument, at Madrid ikke ville have råd til ham, men hvis de finansierede købet via trøje -og merchandises-salg, er det da netop relevant at snakke om. Lad være med at negligere mine pointer.
Nu er der intet rygte i omløb omkring Ronaldo til Barcelona, så det vil jeg ikke forholde mig til, my dear.

Tag et vildt gæt. Den dag Cristiano Ronaldo stopper, vil han uden tvivl blive husket som en stjerne af Ronaldo/Rivaldo/Zidane-karat, hvilket han i aller højeste grad også fortjener. At du tydeligvis ikke kan lide manden, burde ikke påvirke din objektivitet. Jeg er langt fra den største Cristiano Ronaldo-fan, men man bliver nødt til at anerkende hans enorme talent, der vil placere ham på listen over de største fodboldspillere nogensinde. "Falske Ronaldo", hvad men "den anden Ronaldo"? Naaaarh, det er ikke nedværdigende nok til dig... My bad.

"Madridista in disguise?", hahahahahha - den lader jeg vist bare stå.

Squix

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Squix »

Billede

Lumsk smil Ronaldo har.
Kan ikke rigtigt lurer om det er -

Så ses vi igen, min ven, smilet.
eller
Jeg er dig overlegen, smilet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster