10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Trøjen klær ham ikke engang.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Kæft jeg håber Messi sidder over mod Almeria, jeg kan lige se en forpulet Real-privatdommer give Messi gult og karantæne til Bernabéu for ingenting!


HVIS det skulle ske, ved I så, om der er en chance for, at karantænen kan blive annulleret? Hvis ja, hvor stor?
Jeg snakker altså om, hvis det er et kort, der absolut ikke skulle være givet.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Synes at det i Spanien er en selvfølge at alt skal appelleres og at en god del af kortene trækkes tilbage. Sad og tænkte det samme, hvis han fik et helt vildt tyndt kort, så ville man kunne trække det tilbage, hvis der så ingen Real sympatisør var i disciplinærudvalget.

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Jeffren bør få chancen fra start istedet for Messi. De 4 gulekort skræmmer mig lidt. El Clasico uden Messi - tyder ikke godt. Han kan komme ind på banen de sidste 20-30 minutter, hvis det nu går helt galt mod Almeria.

Men Sport har lavet en poll, om han skal have en pause eller nej, og bruger har svaret: Ja 73% - Nej 27%.

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Er gule kort egentlig eller adskilt for liga og pokal i Spanien, eller er det ligesom i England?

Hvis det er samlet, så er Messi jo ude af pokalen hvis han får gult i ligaen og når det er ham Fernandez, der dømmer d. 16. så.....

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

BarçaDK skrev:Er gule kort egentlig eller adskilt for liga og pokal i Spanien, eller er det ligesom i England?

Hvis det er samlet, så er Messi jo ude af pokalen hvis han får gult i ligaen og når det er ham Fernandez, der dømmer d. 16. så.....
Ligaen og pokalen er adskilt hvad angår kort, mener jeg.

SantaCruz

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SantaCruz »

Jeg mener helt bestemt Messi bør sidde over mod Almería. Han har virket slidt den sidste tid og spiller ikke med det normale mentale og fysiske overskud, som tidligere på sæsonen.

Selvom knægten hader at sidde over, tror jeg Pep vælger at spare ham i weekenden, taget de næste måneders udfordringer in mente.

Det kunne være spændende at se en Afellay fra start. Man må formode at man som modstanderhold forbereder sig en hel del taktisk omkring Messi, når man besøger Camp Nou. Så kunne det rent taktisk skabe noget uro, når man pludselig står overfor en anden type spiller.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

SantaCruz skrev:Jeg mener helt bestemt Messi bør sidde over mod Almería. Han har virket slidt den sidste tid og spiller ikke med det normale mentale og fysiske overskud, som tidligere på sæsonen.

Selvom knægten hader at sidde over, tror jeg Pep vælger at spare ham i weekenden, taget de næste måneders udfordringer in mente.

Det kunne være spændende at se en Afellay fra start. Man må formode at man som modstanderhold forbereder sig en hel del taktisk omkring Messi, når man besøger Camp Nou. Så kunne det rent taktisk skabe noget uro, når man pludselig står overfor en anden type spiller.
Enig i at Messi ku trænge til en pause, men jeg mener han bør spille mod Almeria og dernæst kan han sidde over imod Shaktar i stedet. Almeria kampen er super vigtig og ovenikøbet har Messi en mulighed for at få tanket lidt selvtillid ren målmæssigt.

Blaugrana97

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana97 »

Må sige jeg holder med SantaCruz. Vis Messi får sit 5. gule kort i kampen mod Almeria, kan han ikke komme med mod Madrid. Vi har bestemt mere brug for ham, end f.eks. Bojan, mod Madrid, end mod Almeria.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af zqa »

Kan det passe, at Messi's næste mål vil være ny sæson mål-rekord? Det må det vel.. Vildt.
Han kommer til at slå alle målrekorder.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Mander »

Jep, det kan det! Han ligger på 47 lige nu, samme som sidste sæson.

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Han har endda spillet 8 kampe mindre end sidste sæson.

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

I de 5 store ligaer, er der ingen der har scoret (29) eller lavet så mange assists (17) som Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af rummenigge »

Jeg tror den eneste målrekord han ikke når bliver Hugo Sanchez og Telmo Zarras delte rekord på 38 ligascoringer.

Tilgengæld ved jeg ikke hvad den samlede målhøsts-rekord (må i alle betydende kampe) er for en La Liga spiller, for Barca er den jo 47 mål og som Messi har sammen med Ronaldo og med god sandsynlighed slår Messi den i år.
Senest rettet af rummenigge man apr 11, 2011 12:50 pm, rettet i alt 1 gang.

Aziz-Alzeheri

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Han har allerede tangerede den.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster