5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af benjamin »

Toure skrev:Han har faktisk også overrasket mig positivt. Han spiller sikkert og laver ikke mange fejl, og fylder rigtig godt ind for Touré.
Så er det vel snart på tide at skifte navn? :)

Men helt enig, han har fået en rigtig god start på sæsonen. Forhåbentlig er det en sæson uden hjerneblødninger.
Stick to your guns.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Bussi har spillet fremragende, og det er godt at se hans største kritikere er ved at indse, hvilket stort potentiale og talent han har. Altid godt, at man var en af dem, der fra starten af havde stor tiltro til ham og vidste han var et kæmpe talent 8) .. Han er i den grad vokset med opgaven, og det er positivt at se, at han fra kamp til kamp, måned til måned bliver bedre og bedre, det viser bl.a at han lærer noget og arbejder hårdt.

Men, når ( og læg mærke til jeg siger når og ikke hvis) han kommer til at spille nogle dårlige kampe i løbet af sæsonen, som sagt det er kommer til at ske, så håber jeg at kritikken af ham er mere nuanceret end, "jamen han var bare heldig i starten af sæsonen, nøj hvor jeg savner Yaya lige nu, han er jo talentløs, han er bare heldig, han får for lang snor fordi han er en af Peps egne osv. osv". Jeg synes tit at kritikken af Bussi har været unuanceret. Jeg håber, nu hvor de fleste har indset at knægten er et kæmpetalent, der allerede på nuværende tidspunkt kan betegnes som klassespiller, at man ikke begynder at kritisere ham for hårdt, når han spiller 2-3 dårlige kampe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er 100% enig, Visca!

Han er virkelig god lige nu og i det meste af sidste sæson + hele vm.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Bussi har spillet fremragende, og det er godt at se hans største kritikere er ved at indse, hvilket stort potentiale og talent han har. Altid godt, at man var en af dem, der fra starten af havde stor tiltro til ham og vidste han var et kæmpe talent 8) ..
Der er ingen herinde der har betvivlet hans talent/potentiale. Utroligt hvor svært det kan være at forstå?

Men tillykke med det. Hahaha tror det er det mest selvfede indlæg jeg nogensinde har læst :P
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Bussi har spillet fremragende, og det er godt at se hans største kritikere er ved at indse, hvilket stort potentiale og talent han har. Altid godt, at man var en af dem, der fra starten af havde stor tiltro til ham og vidste han var et kæmpe talent 8) ..
Der er ingen herinde der har betvivlet hans talent/potentiale. Utroligt hvor svært det kan være at forstå?

Men tillykke med det. Hahaha tror det er det mest selvfede indlæg jeg nogensinde har læst :P
Hvorfor føler du dig så meget ramt, at du ser dig nødsaget til at svare så ligegyldigt, som det er tilfældet?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Bussi har spillet fremragende, og det er godt at se hans største kritikere er ved at indse, hvilket stort potentiale og talent han har. Altid godt, at man var en af dem, der fra starten af havde stor tiltro til ham og vidste han var et kæmpe talent 8) ..
Der er ingen herinde der har betvivlet hans talent/potentiale. Utroligt hvor svært det kan være at forstå?

Men tillykke med det. Hahaha tror det er det mest selvfede indlæg jeg nogensinde har læst :P
Hvorfor føler du dig så meget ramt, at du er nødsaget til at svare så ligegyldigt, som det er tilfældet?
Hvorfor er du så unødvendigt selvfed?.. Vi har haft en lang diskussion vedrørende Bussis niveau sidste sæson, hvilket du udmærket er klar over, og den kommentar var myntet på de af os, der var fortaler for Toure.. Enkelt.
Forumlegende

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Raman93 »

Busquest er sgu blevet rigtig god. En af de bedste her i starten, og det er uden at overdrive.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

@ Daluigi

Fordi jeg er awseome :P Men udover det, så var denne kommentar møntet på dem, som mente han decideret var heldig, talentløs og ingen potentiale havde. Grunden til han fik spilletid, var alene af den grund at han var en af Peps egne. Hvis du ikke tilhører denne gruppe, så burde du heller ikke føle dig ramt.

Og som jeg skriver i mit indlæg, når han spiller nogle "lorte" kampe i løbet af den lang sæson vi kommer til at få, så håber jeg kritikken af ham er mere nuanceret end det har været tilfældet nogen gange, indtil videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

Hehe, Daluigi nu har Biscuit været den klart mest udskældte spiller og den som har splittet vandende mest bl.a. fans uden at jeg har konkrete tal på det.

På den baggrund er det fair nok at nævne fra Viscas side at han altid har troet på ham og ikke syntes at han var så ringe som mange mente :)

Det vigtigste er at alle Barca fans har vundet på at Busquets har udviklet sig til en af de bedste DM'er i Europa, og så er det dejligt at vi ikke kommer til at savne Toure som det ser ud.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Toure »

rummenigge skrev: Det vigtigste er at alle Barca fans har vundet på at Busquets har udviklet sig til en af de bedste DM'er i Europa, og så er det dejligt at vi ikke kommer til at savne Toure som det ser ud.
Jeg vil altid savne Touré. Det er ikke ofte man ser sådan et fremragende mandfolk spille for Barca. Busquets er end ikke halv den mand som Touré er, men han er da en udemærket spiller, og han gør det godt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

ja, ingen grund til at fokuserer på andet, end Busquets er kommet godt igang. Lad os håbe han fortsætter.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af rummenigge »

Toure skrev:
rummenigge skrev: Det vigtigste er at alle Barca fans har vundet på at Busquets har udviklet sig til en af de bedste DM'er i Europa, og så er det dejligt at vi ikke kommer til at savne Toure som det ser ud.
Jeg vil altid savne Touré. Det er ikke ofte man ser sådan et fremragende mandfolk spille for Barca. Busquets er end ikke halv den mand som Touré er, men han er da en udemærket spiller, og han gør det godt.
Klart, man vil da komme til at savne Toure på hans tidligere bedrifter med klubben og hans mange talenter, men forhåbentligt kommer vi ikke til at savne ham på banen på baggrund af Bussi bedrifter og ikke mindst Masch som forhåbentligt vil blomstre meget snart.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Elbarca »

Det er svært at finde nye måder at rose Sergio på. Så længe Sergio spiller som han gør vil Mascherano få det svært. Specielt fordi argentineren allerede som jeg forventede det har begået dumme frispark og modtaget et par kort.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... -euro.html

Synes faktisk det giver en god anledning til at snakke om vores kære Busquets. Jeg skal gerne være den første til at indrømme, at jeg har taget fejl mht. Busquets. Jeg troede aldrig han ville blive fast mand på holdet - hvor han samtidig også fortjente det. Men det synes jeg sku han gør nu. Synes han spiller rigtig god fodbold, og man kan vel ikke finde en spiller, som passer bedre ind, når han er fra egen avl (vi har formet ham som vi ønsker), og vi kører med den der balance talent/rutineret. Synes Busquets passer PERFEKT som det unge talent på den plads.

Jeg ved der sidder andre derude som også har fejlbedømt ham, så synes egentlig det er meget interessant at hører.

Skal vi sælge Busquets for 32 mio. til Chelsea hvis tilbuddet kommer? :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 16 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jo altså Daily Fail, som jeg så en kalde dem så smukt for, der har bragt nyheden. Mon ikke snart den kære Sergi forlænger og så er den prut jo slået.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster