Sergi Samper

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Man kan da se om talentet rækker.
Roberto er pivringe og burde ryge af, så den måde kan jeg sagtens anskue det på- han har fået chancerne men griber dem ikke, så må han videre.
Igen. Det mener DU. Men du er ikke på træningsbanen hver dag. Du snakker ikke med spillerne. Kort sagt så ved du intet om hvad der foregår.

Der må være en grund til at der bliver satset på de spillere indtil videre. Også selvom du mener noget andet hjemme fra sofaen.
Det er for naivt at sige han skaffede os the treble uden at se på spillet. De dårlige takter fortsætter og vi er for afhængige af MSN.
Spllerne har en ligeså væsentlig rolle i dette.
Vi spillede fremragende offensiv fodbold i sidste sæson. Og vores forsvar (og midtbane) stod for første gang i lang tid godt på banen.

Og de dårlige takter? Vi har spillet 2 kampe. Du fisker efter en grund til at hate. Hvis det ser ligeså skidt ud når vi er kommet over på den anden side af januar så kan vi snakke om det. Men det er alt for tidligt nu og der er ingen grund til at male fanden på væggen over at vi får tæsk i en (ret ligegyldig) kamp med b-holdet.
Midtbanen var i flere kanpe usynlig og Roberto kan jeg, samt flere andre se ikke griber chancen. Så er det irrelevant hvordan han gør det til træning, er man ikke god nok, så er det af- sådan et det også på serie plan.
Problemet med midtbanen er det det samme og vi er dybt afhængige af trioen i front

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Piquénbauer »

Midtbanen blev bedre og bedre jo længere frem vi kom. Rak og ini forstod der opgaver og gjorde det fremragende.

Men lad os stoppe den her. Der er noget der siger mig at du vil brokke dig ligemeget hvad der sker. Så det skal du have lov til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Midtbanen blev bedre og bedre jo længere frem vi kom. Rak og ini forstod der opgaver og gjorde det fremragende.

Men lad os stoppe den her. Der er noget der siger mig at du vil brokke dig ligemeget hvad der sker. Så det skal du have lov til.
Jeg er.utilfreds med.at talenter flyver ud og hvem skal tage over for Don?
Ingen bliver prøvet- og han er oppe i alderen.
Det virker som om lucho ikke har fattet det endnu, så det bliver endnu et køb..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ikke en eneste spiller på la masia som kan tage over for iniesta. Og vi får det sgu nok aldrig. Folk bliver simpelthen nødt til at forstå at den generation vi er vidne til nu er noget helt specielt. Det er virkelig once in a lifetime. Det er ikke en man "bare" producerer igen.

Så ja hvis vi skal have en til at overtage for iniesta så bliver den en der købes. Og her er det ikke engang sikkert at denne har hvad der skal til.

Folk snakker om samper, grimaldo osv men hvis de får et karriere der bare kommer i nærheden af iniestas så er det voldsomt imponernede. Tja hvis de bare får en rolle på barcas hold så er det sgu imponerende. Det her er trods alt barca. verdens bedste hold og det er kun meget få spillere som kan spille her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1272 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Brombi »

Samper: "This is not the beginning we expected. We must improve at certain aspects." [md]
Samper: "The results haven't been good, but the coaching staff is working very well. We trust them."
Samper: "I hope to recover my best form again. Physically I think I'm better than one year ago, but I need to regain my confidence."

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Raman93 »

Han gør det satme ikke godt i øjeblikket. Hans udvikling er gået lidt i stå. Babunski - og selv Gumbau - har gjort det bedre i de b-holds kampe, jeg har set. Det kan godt være, at potentialet er enormt, men jeg tror ikke, at han får chancen, hvis han ikke præsterer for b-hold på kontinuerlig basis.
Lad os se, om han får chancen nu, hvor Iniesta også er ude. Ellers ville et lån til et boldbesiddende spansk hold gøre godt. Celta, Rayo, Gijon, Villareal osv...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Michman »

Hvis vi mister ham til en anden klub bliver jeg pissed..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Bager »

Men omvendt kan vi heller ikke bruge ham, hvis han har nogle grundlæggende defensive mangler, uanset hvor gode hans offensive kvaliteter måtte være.
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20306
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 312 gange
Blevet takket: 1068 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Samper vs Roma: 31 passes, 96,8% pass accuracy, 1 key pass, 3 accurate long balls, 2 tackles #fcbblive [whoscored]
In 45 minutes, Samper (30) completed more passes than any Roma player did during the all 90 minutes (Keita 29) #fcbblive [via @barcanumbers]
Infographic: Passes Samper against Roma #fcbblive [squawka]
Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Brombi »

Han havde en ret uheldig situation overfor Iturbe. Han er bare ikke hurtig eller stærk nok.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20306
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 312 gange
Blevet takket: 1068 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Han havde en ret uheldig situation overfor Iturbe. Han er bare ikke hurtig eller stærk nok.
Tror han ville fungere bedre længere fremme på banen.

kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1272 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af kklaus »

Official: Samper and Gumbau are included in Barcelona's squad for the FIFA Club World Cup in Japan, from 10 December #fcbblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are satisfied with Samper's progress, think he is a player with the 'Barça DNA' and don't want to lose him to another club. [ara]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1272 gange

Re: Sergi Samper

Indlæg af kklaus »

Official: Samper is included in the first team squad for the La Liga game against Valencia tomorrow #fcbblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst