Juvenil og Cadet talenterne

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Lionel Messi

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Lionel Messi »

Hvis det er ham du tænker på - Park Sheng-Ho.

[youtube]2MNARksC52Q[/youtube]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Lidt mindre end Juvenil og Cadet, men ham her er godt nok for awesome! Jeg ved godt at det er meget usandsynligt at det kommer til at bære samme vej som med Messi, men jeg kan helt seriøst ikke lade være med at tænke på Messi når jeg ser den video her. Prøv lige at se hvor meget mindre end alle de andre han er! Og han bliver bare ved med at løbe og sætte de andre spillere af, selvom ham der ginger-drengen fra Arsenal bliver ved med at slagte ham. Og så hans hår. Han er jo for cool, altså?

[youtube]kRVmvSFklHo[/youtube]

Her er hans hjemmeside. Han går på vores fodboldskole! :D

Iraqi-Culé

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Iraqi-Culé »

Han virker slet ikke som noget specielt. Der findes mange flere børn, der er laangt bedre end den dreng. Laaaaaaaaangt langt fra at være den kommende Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Iraqi-Culé skrev:Han virker slet ikke som noget specielt. Hvis han bliver Messi, så kommer der godt nok mange Messier i fremtiden.
Man skal vel ikke nødvendigvis være 'speciel' for at være cool og awesome? Det er sådan set bare det eneste jeg har pointeret. Det, og så det faktum at han minder mig om Messi, i og med at han er så lille og egentlig er fuldstændigt overmatchet af de andre drenge, men alligevel bare spiller videre. Som jeg mig bekendt også skrev, så er det højst usandsynligt at hans veje kommer til at bære ham i samme retning som Messi's veje indtil videre har båret ham. Med andre ord - det er ualmindeligt usandsynligt at han nogensinde kommer til at være i nærheden af Messi's niveau.

Iraqi-Culé

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Iraqi-Culé »

Hvis han nogensinde kommer til ah spille for Barca, så er det et mirakel. Men hvem ved..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Iraqi-Culé skrev:Hvis han nogensinde kommer til ah spille for Barca, så er det et mirakel. Men hvem ved..
Ja, du gør i hvert fald ikke - heller ikke jeg. Vi kan jo for dælen da ikke sidde og vurdere en 5-årig. Det eneste jeg ved, er at han ser sej ud og minder mig om Messi, hvad angår statur og størrelse. Altså, da jeg var 5 var jeg klart en af de bedste på mit daværende hold, der dengang kom i finalen i de sjællandske mesterskaber. Men, jeg må jo nok desværre indrømme at mit overtag på fodboldbanen forsvandt med årene. Omvendt spillede jeg dengang på hold med en gut der hed(der) Christian. Han var ikke engang med på det hold vi havde med til sjællandsmesterskaberne. Alligevel var det ham der endte med at spille i FCK og var med til U16 VM i Sydkorea eller noget i den dur. I dag er han dog stoppet i FCK, for at fokusere på sin skolegang. Med andre ord - døm ikke en 5-årig dreng. Du aner ikke hvor han står om 12-13 år, rent fodboldmæssigt. Det er der ingen af os der gør.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Raman93 »

http://www.totalbarca.com/2011/youth/vi ... -espinosa/

Nogen, som har nogen anelse om, hvem det er, og kan berette om ham? Han ser godt nok interessant ud.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Javi Espinosa har jeg hørt om før - men kun på grund af FM! :P
Hvis man skal tro deres scouts spiller han en offensiv midtbaneposition. Tror jeg nok. ;)
Men han ser da meget spændende ud.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Bløddyret »

Har vi egentlig nogle Juvenil/Cadet forsvarsspillere på vej?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Raman93 »

Bløddyret skrev:Har vi egentlig nogle Juvenil/Cadet forsvarsspillere på vej?
Ja eller nej - Sergi Gomez som vi så i starten af sæson, er officielt indlemmet i Juvenil A-truppen, men stort set kun været i spil for B-holdet. Men udover ham, er der så vidt jeg ved ikke det store. Men det er også kun godt, nu hvor der er 5-6 ret store forsvarstalenter på B-holdet.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Bløddyret »

De 5-6 ret store talenter på B-holdet, er? Bartra, Fontás, Muniesa, Montoya og....? Er Sergi Gomez ikke DM/CM?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Diabolito »

Bløddyret skrev:Har vi egentlig nogle Juvenil/Cadet forsvarsspillere på vej?
Mener stadig Sergi Gomez spiller på juvenil holdene

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Raman93 »

Bløddyret skrev:De 5-6 ret store talenter på B-holdet, er? Bartra, Fontás, Muniesa, Montoya og....? Er Sergi Gomez ikke DM/CM?
Det er kun fire, ikke fem alligevel, medmindre man tæller Gomez med, som i øvrigt ikke er DM, men centerback.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Så er der Albert Dalmau på Juvenil A-holdet. Jeg ved ikke hvordan han har udviklet sig de sidste par år, men han var i hvert fald betragtet som et stort talent for et par sæsoner siden. Han er mig bekendt venstre back.

Lionel Messi

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Lionel Messi »

Blaugrana92 skrev:Så er der Albert Dalmau på Juvenil A-holdet. Jeg ved ikke hvordan han har udviklet sig de sidste par år, men han var i hvert fald betragtet som et stort talent for et par sæsoner siden. Han er mig bekendt venstre back.
Jeg har hørt utrolig meget om ham og folk forventer meget. Men hvorfor? Han er 19 år gammel og har kun fået et par indskiftninger for B-holdet. Kender ham dog ikke - men tvivler stærkt på at han en dag kommer til at spille for førsteholdet, siden han ikke er blevet rykket op til B-holdet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster