Juvenil og Cadet talenterne

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

ladislau skrev:Thiagos lillebror?... Ej nu må i sateme...

Så det slut, ud med Zubi. Hans stilling er jo fuldstændig overflødig. Vi skal bare have en jura fuldmægig til at forlænge kontrakter.
Hehe, ja vi har hvad vi skal bruge! :D

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Mander »

ladislau skrev:Thiagos lillebror?... Ej nu må i sateme...

Så det slut, ud med Zubi. Hans stilling er jo fuldstændig overflødig. Vi skal bare have en jura fuldmægig til at forlænge kontrakter.
Det har jeg allerede advokeret for i et år. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blach »

Jeg ved ikke om i har hørt om ham, men ham Samper lyder meget spændende!

Fra en bruger "Sachin" fra totalBarca:
"Sergi Samper is the pick of the Barca kids, a clone of Xavi Hernandez, almost everything he does reminds you of the midfield maestro, amazing talent. "

Håber ham og Rafa får gennembrudet(til den tid), så vi har verdens absolut bedste og bredeste midtbane!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Diabolito »

Rygter om at, ingen andre end Wenger, vil have Samper, der har spottet ham i en ungdomsturnering på Old Trafford.
El Señor de las Tartas

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Bløddyret »

Diabolito skrev:Rygter om at, ingen andre end Wenger, vil have Samper, der har spottet ham i en ungdomsturnering på Old Trafford.
Læste det også, det er egentlig trist...

Er det ikke Arsenal (og Wenger) som praler med at have/lave det ene stor talent efter det andet? Det er sku da klart når han napper alle de 15-16 årige rundt om i Europa med lovning på spilletid.

Det er skuffende!
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Visca El Barca »

Diabolito skrev:Rygter om at, ingen andre end Wenger, vil have Samper, der har spottet ham i en ungdomsturnering på Old Trafford.
ja jeg læste også godt rygtet. det er jo bare så typisk Arsenal, og så kan de engelske aviser stikke "tapping up" et vist sted. Det er utroligt, at Arsenal fans eller Wenger ( en hykler af dimensioner) skal brokke sig over Barca, fordi vi vil have Cesc og beskylde os for alt muligt. Manden laver jo ikke andet end at stjæle andres talenter.

Det er så klamt og så typisk Arsenal. Jeg er egentlig ikke så sur over at Arsenal viser interesse for vores kommende Xavi, det kan man jo se som en skulderklap. Det der gør mig sur er til gengæld de engelske aviser og deres hyklerier, og de samme kan siges om P.L fans. Der er ingen der skriver om "tapping up" nu, er der?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Har i øvrigt fundet et fint navn til Andreu Fontàs hvis han skulle ske at blive rykket op i A-truppen, nemlig Mr. Fontàstic! Så behøves man nemlig ikke at sætte sig og skrive sange om ham: Man synger bare Mr. Bombastic, with a slight modification! The call him Mr. Fontàstic!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Bløddyret »

http://fcbarcelona.dk/component/content ... ingen.html

Guardiola havde også inviteret Thiago Alcántara, Marc Bartra, Carles Planas og Saul Berjón fra B-holdet til at deltage ved træningen. Derudover var ungdomsspilleren Rafael Alcántara også inviteret med. Han er lillebror til Thiago og er endnu et af de helt store talenter som fodboldskolen La Masia udklækker.

Nogen der ved hvem han er? :)
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg ved lidt. Han går normalt under navnet Saul og er angriber. Han kom til klubben i sommers og er vist en af de ældste på Barca B. Jeg kan kun mindes at han har scoret en enkelt gang i år. Han har nok fungeret mest som sparringspartner til træningen, Nolito (og Rochina) burde være tættere på A-holdet end han er.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg mener at han er på alder med Nolito. Tror de er en 3-4 stykker på 23-24-25 år - Nolito, Saúl, Vázquez, Soriano, Abraham, Benja og Carmona. Og ham Armando med den tatoverede arm er vidst også 24-25. Ved egentlig ikke hvor gammel ham Edu Oriol er. Tror også at han har rundet de 22. Måske. Eller? :P

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Diabolito »

Barcelona har hentet et 12-årigt græsk talent ved navn Georgios Spanoudakis!

http://contra.gr/Soccer/Spain/Primera/B ... 96533.html

Han er hentet i den tyske klub Opel Ruesselsheim. Jeg ved ikke hvornår dette er sket.
El Señor de las Tartas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Brombi »

Diabolito skrev:Barcelona har hentet et 12-årigt græsk talent ved navn Georgios Spanoudakis!

http://contra.gr/Soccer/Spain/Primera/B ... 96533.html

Han er hentet i den tyske klub Opel Ruesselsheim. Jeg ved ikke hvornår dette er sket.

god læsning...... ej han virker rimelig god, men det er dog kun et videoklip med nogle få kampe.. men det ligner at han allerede har et rigtig godt blik for spillet, fantastisk teknik..

Squix

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Squix »

imponerende teknik!!..

Ufatteligt de små drenge på 12 år, kan spille så meget bedre, end ja .. næsten end hvad vi ser i den hjemmelige danske liga.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Brombi »

da jeg var på den alder sagde min træner og alle andre holds trænere for den sags skyld: det handler ikke om at vinde, det handler baaare om at have det sjovt........

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Mander »

Hvilket jo burde være to sider af samme sag, idet det er sjovt at vinde.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster