Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

Holdkæft en idiot. Fortjent direkte rødt for at sparke Puig ned begfra. Fjolsen er lige blevet skiftet ind og så laver han en kæmpe svinestreg.
Puig blev skiftet ud. Håber ikke at det er noget alvorligt
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Det er desværre standard. Her er en sekvens fra sidste uge, hvor 3 spillere kaster sig ind i benene på ham:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

:eek: sindssygt! Og kun 1 gult kort. De kunne have brækket hans ben
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Barça B - CE Sabadell FC
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Barça B - FC Andorra
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af A$AP »

Riqui Puig : “Si no tengo ningún minuto, tendré que tomar una decisión” #mercato
Oversat fra spansk af
Riqui Puig: "Hvis jeg ikke får nogle minutter, bliver jeg nødt til at tage en beslutning" #mercato
Snakker om kommende transfervindue.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
Riqui Puig : “Si no tengo ningún minuto, tendré que tomar una decisión” #mercato
Oversat fra spansk af
Riqui Puig: "Hvis jeg ikke får nogle minutter, bliver jeg nødt til at tage en beslutning" #mercato
Snakker om kommende transfervindue.
Hvis han snakker om første holdet der bliver ikke noget før næste sæson. Han kan ligeså godt smutte fordi klubben satser ikke mere på de unge talenter. Ikke før der kommer en ny træner med La Masia fortid
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
A$AP skrev:
Riqui Puig : “Si no tengo ningún minuto, tendré que tomar una decisión” #mercato
Oversat fra spansk af
Riqui Puig: "Hvis jeg ikke får nogle minutter, bliver jeg nødt til at tage en beslutning" #mercato
Snakker om kommende transfervindue.
Hvis han snakker om første holdet der bliver ikke noget før næste sæson. Han kan ligeså godt smutte fordi klubben satser ikke mere på de unge talenter. Ikke før der kommer en ny træner med La Masia fortid
Ansu Fati og Perez i denne sæson?
Konkurrencen er hård centralt. Ivan og Vidal ud, erstat dem med Puig og Alena, og så er den der.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Norbit »

emo skrev:
Lopezzz skrev:
A$AP skrev:
Riqui Puig : “Si no tengo ningún minuto, tendré que tomar una decisión” #mercato
Oversat fra spansk af
Riqui Puig: "Hvis jeg ikke får nogle minutter, bliver jeg nødt til at tage en beslutning" #mercato
Snakker om kommende transfervindue.
Hvis han snakker om første holdet der bliver ikke noget før næste sæson. Han kan ligeså godt smutte fordi klubben satser ikke mere på de unge talenter. Ikke før der kommer en ny træner med La Masia fortid
Ansu Fati og Perez i denne sæson?
Konkurrencen er hård centralt. Ivan og Vidal ud, erstat dem med Puig og Alena, og så er den der.
Hvorfor skulle man ud med Vidal? Jeg kan ikke se hvad han gør forkert, udover at han ikke er barca-dreng.
Alena er åbenbart ikke god nok til træning, må jeg formode, siden han ingen minutter får. Perez får minutter, Fati får minutter, Rakitic sidder på bænken uden at få spilletid - det er Rakitic der er problemet i mine øjne.
Jeg kan godt lide, at vi har en fysisk stærk midtbanekæmper på bænken, netop som Vidal. Han kan sagtens bidrage med sit arbejdsraseri. Han er med i begge felter og kæmper røven ud af bukserne som ingen anden, noget de andre i øvrigt kunne lære af. Forstår ikke den kritik der er af Vidal. Manden har balls og kommer ind der hvor det gør aller mest ondt på modstanderen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af emo »

Han er fin at have i denne sæson, men er allerede 33 et halv når næste sæson går i gang. Spillemæssigt er han ikke min kop te, han er god til dybdeløb og han er god til at løbe rundt. Men han mangler overblik og pasninger, generelt, og det er det jeg mener at et Barcelona forsvar skal kunne leve af. Mit svar tidligere med de to ud var med hensyn til hvordan vores andre unge spillere kan få mere spilletid. Om de præsterer i træningerne eller ej ved jeg ikke. Det var også som et svar på at de unge får chancen i Barcelona, da det er ret hyped at sige at de unge ikke længere er en del af Barcelona.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Han er fin at have i denne sæson, men er allerede 33 et halv når næste sæson går i gang. Spillemæssigt er han ikke min kop te, han er god til dybdeløb og han er god til at løbe rundt. Men han mangler overblik og pasninger, generelt, og det er det jeg mener at et Barcelona forsvar skal kunne leve af. Mit svar tidligere med de to ud var med hensyn til hvordan vores andre unge spillere kan få mere spilletid. Om de præsterer i træningerne eller ej ved jeg ikke. Det var også som et svar på at de unge får chancen i Barcelona, da det er ret hyped at sige at de unge ikke længere er en del af Barcelona.
sorry, misforstod intentionen i dit tidligere indlæg.
Vil mene at Raktic ud er nok til at hive både Puig og Alena op. Så må den der klare sig bedst komme med til kamp. Et eller andet sted tror jeg ikke at man stoler på Alena og Puig ellers havde de nok fået mange flere minutter og man ville ikke sættes i forbindelse med diverse midtbane folk.

OT: Fandt lige lidt statistik fra vores midtbane folk:
Arturo Vidal:
19/20: 10 kampe, 3 mål, 1 assist.
18/19: 53 kampe, 3 mål, 7 assist (2744 minutters spilletid)

Ivan Rakiric:
19/20: 9/0/1.
18/19: 54/5/10 (4237 minutter).

Arthur Melo:
19/20: 10/2/4.
18/19: 44/0/2 (2478 minutter).

Sergi Busquets:
19/20: 12/0/2.
18/19: 54/0/2 (4333 minutter).

Målt på mål & assist pr. minut vinder Vidal. Derfor jeg mener, at man stadigvæk kan bruge ham med hans energi + det arbejde han ellers også tilføjer-
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
emo skrev:Han er fin at have i denne sæson, men er allerede 33 et halv når næste sæson går i gang. Spillemæssigt er han ikke min kop te, han er god til dybdeløb og han er god til at løbe rundt. Men han mangler overblik og pasninger, generelt, og det er det jeg mener at et Barcelona forsvar skal kunne leve af. Mit svar tidligere med de to ud var med hensyn til hvordan vores andre unge spillere kan få mere spilletid. Om de præsterer i træningerne eller ej ved jeg ikke. Det var også som et svar på at de unge får chancen i Barcelona, da det er ret hyped at sige at de unge ikke længere er en del af Barcelona.
sorry, misforstod intentionen i dit tidligere indlæg.
Vil mene at Raktic ud er nok til at hive både Puig og Alena op. Så må den der klare sig bedst komme med til kamp. Et eller andet sted tror jeg ikke at man stoler på Alena og Puig ellers havde de nok fået mange flere minutter og man ville ikke sættes i forbindelse med diverse midtbane folk.

OT: Fandt lige lidt statistik fra vores midtbane folk:
Arturo Vidal:
19/20: 10 kampe, 3 mål, 1 assist.
18/19: 53 kampe, 3 mål, 7 assist (2744 minutters spilletid)

Ivan Rakiric:
19/20: 9/0/1.
18/19: 54/5/10 (4237 minutter).

Arthur Melo:
19/20: 10/2/4.
18/19: 44/0/2 (2478 minutter).

Sergi Busquets:
19/20: 12/0/2.
18/19: 54/0/2 (4333 minutter).

Målt på mål & assist pr. minut vinder Vidal. Derfor jeg mener, at man stadigvæk kan bruge ham med hans energi + det arbejde han ellers også tilføjer-
Midtbanefolk, er simpelthen så vidt og bredt et begreb. Syntes nærmest ikke det er muligt at sammenligne Vidal med de øvrige 3 gutter der. Kompetencerne er SÅ forskellige!

Noget andet: Er personligt af den holdning, at Busquets har set bedre dage. Dog er balancen stadig meget afhængig af, at man har en kompetent type på denne plads. En der tænker mere bagud, end fremad. Mod Bilbao og Granada, var Busquets ikke med, ligesom han først kom ind, da Levante førte 2-1. Mod Slavia, var de sidste 60-70 min rædderlige, men det sejlede ekstraordinært det sidste kvarter, hvor Busquets var skiftet ud!

Om Busquets spiller eller ej, er ikke roden og løsningen på alle problemerne, men den erfaring og naturlige DM tankegang, findes ikke ellers i truppen. Jong skal selvfølgelig have en fast plads, men om han har nok defensiv orientering, kan jeg godt tvivle på....om han vil kunne lære det, er ikke til at vide, måske han naturligt passer bedst længere fremme. Pt virker det i hvert fald til det.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev: Midtbanefolk, er simpelthen så vidt og bredt et begreb. Syntes nærmest ikke det er muligt at sammenligne Vidal med de øvrige 3 gutter der. Kompetencerne er SÅ forskellige!

Noget andet: Er personligt af den holdning, at Busquets har set bedre dage. Dog er balancen stadig meget afhængig af, at man har en kompetent type på denne plads. En der tænker mere bagud, end fremad. Mod Bilbao og Granada, var Busquets ikke med, ligesom han først kom ind, da Levante førte 2-1. Mod Slavia, var de sidste 60-70 min rædderlige, men det sejlede ekstraordinært det sidste kvarter, hvor Busquets var skiftet ud!

Om Busquets spiller eller ej, er ikke roden og løsningen på alle problemerne, men den erfaring og naturlige DM tankegang, findes ikke ellers i truppen. Jong skal selvfølgelig have en fast plads, men om han har nok defensiv orientering, kan jeg godt tvivle på....om han vil kunne lære det, er ikke til at vide, måske han naturligt passer bedst længere fremme. Pt virker det i hvert fald til det.
Korrekt at vi ikke kan sammenligne midtbane folkene, men for at pointere at han kommer med noget andet som de øvrige ikke gør, lidt ligesom Busquets bare er sin egen genialitet.
I øjeblikket synes jeg, at kun Rakitic er overflødig sammen med Roberto. Den ene lever videre på tidligere tiders niveau og den anden lever på at være tidligere La Masia talent - lidt ligesom Lucas fra Madrid, så mener jeg ikke at de er gode nok til verdens bedste klubber.

Jeg tror også, at Rakitic kun er med for at bibeholde noget værdi i ham. Det er allerede svært for os at sælge spillere, at de så ikke spiller gør det ikke bedre.
Håber dog, at der sker nogle ændringer, så vi får endnu mere at se til Puig, Alena, Wague og de andre drenge.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Valverde: I am sure Riqui Puig will play for Barcelona but the question is when. He needs to be playing at this stage of career and I think that's going well with the B team.
:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Ebro - Barça B
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst