Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
man jun 26, 2023 7:26 pm
Hristo skrev:
man jun 26, 2023 7:08 pm
FCBarcelonaChr skrev:
man jun 26, 2023 12:18 pm
Mystisk. Hvorfor bare lade ham gå?
Det er meget mystisk. Virker ikke til at være hans eget valg.

Tenas har en option på to år mere. Men, denne kontrakt stammer fra Bartomeu´s tid og kutyme dengang var, at forlænge de unge's kontrakt med tre år og option på to år mere. Optionen udløste dog for det meste en automatisk oprykning til førsteholdet og en klækkelig lønforhøjelse. Det er sikkert tilfældet her også. De kunne måske forhandle en ny kontrakt med ham, men det vil stadig koste.

Dertil, så er målmandsposten den position, hvor man måske har mest talent på vej. Tenas er en ganske fin målmand, uden tvivl og hans klub DNA er også stærk. Men, han har brug rigtig meget spilletid for at udvikle sig, for der er lang vej for ham til førsteholdet og derfor giver det mening for ham at skifte og for klubben.

Jeg har været inde på det flere gange tidligere, men der er store målmandstalenter på vej gennem rækkerne, så der vil ikke være plads til ham på b-holdet, hvor andre større talenter har brug for spilletiden. Diego Kochen og i særdeleshed Áron Yaakobishvili er to topklasse keeper talenter begge fra marts 2006 og de kan få spilletid allerede næste sæson på b-holdet hvor Ander Astralaga dog efter al sandsynlighed vil være første valget.

Jeg har glædet mig til at få Yaakobishvili at se i seniorrækkerne i et par år efterhånden og nu er det ved at være tid. Han bliver en kongekeeper :cool: Noget så sjældent, som en keeper, der kan spille med begge fødder
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af FCBarcelonaChr »


kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af kklaus »

On Thursday, 29 June, one day before Tenas' contract was set to expire, FC Barcelona changed their initial stance and decided to renew the goalkeeper's contract. The intention was to subsequently loan him to a team in the top flight, with the loaning club expected to contribute a portion of the 1.5 million euros that Tenas would receive per season as a first-team player.

However, the player's representatives swiftly clarified the situation, asserting that he has not renewed his contract. They believe that Barcelona can no longer activate the automatic two-year contract extension, as the deadline for doing so expired on June 15. Consequently, Tenas and his advisors insist that Barcelona will now have to negotiate with him like any other club if they wish to secure his services, as his contract officially expires on Friday, 30 June.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
fre jun 30, 2023 6:45 pm
Er de ikke allesammen talenter? Hvad foregår der i klubben? Er de igen ligeglad med ungdommen?
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
fre jun 30, 2023 10:31 pm
kklaus skrev:
fre jun 30, 2023 6:45 pm
Er de ikke allesammen talenter? Hvad foregår der i klubben? Er de igen ligeglad med ungdommen?
De eneste, der ville have en chance for førsteholdsfodbold i Barca, er Ilias og Barbera og de har da også fundet nye spændende klubber. Barca ville gerne forlænge med dem, men for det første, så begrænser de økonomiske problemer sig ikke til førsteholdet og for det andet, så vil man ikke kunne præsentere dem for fornuftige fremtidsudsigter. Derfor er nok ganske fornuftigt af dem, de er søgt videre.

Resten er ikke værd at forlænge med og man har masser af talenter, der skal have seniorbold i benene næste sæson.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af SantJordi »

Lopezzz skrev:
fre jun 30, 2023 10:31 pm
kklaus skrev:
fre jun 30, 2023 6:45 pm
Er de ikke allesammen talenter? Hvad foregår der i klubben? Er de igen ligeglad med ungdommen?
Tjah, Ilias og Barberá ville ikke forlænge, da der manglede en udviklingsplan. Resten må man vel have vurderet ikke kommer til at have niveauet til førsteholdet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

Denne gang tænker jeg kun på Barca Atletic og ikke på førsteholdet. Vi kommer ikke engang i nærheden af play-off kampene i Segunda B uden de her spillere.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

Jeg fandt lige ud af at puta B også røg ud :lol:
Men tjek lige hvordan dommerne gjorde alt for at hjælpe dem men uden held :cool:

MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

JURADO): Barça is working on signing Manchester United right-back Marc Jurado (19) for Barça Atlètic.

Former La Masia player is negotiating to return to Barça. It would be an operation with a reduced fee based on objectives.
#FCB 🇪🇸

Via (🟢): @QueThiJugues
Kunne være fedt at få Jurado tilbage. Han var en af de få La Maisia RB´s, der var frentid i inden han smuttede til Utd.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af FCBarcelonaChr »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »



Endnu en god handel
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Kvoller »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster