Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blach »

Bager skrev:
"We'd like to sign a forward, a couple of midfielders, and maybe something at the back."
Eusebio on Barça TV.
For vi er jo den klub i verden, som er dårligst til at fremme midtbane talenter... Altså vi har jo kun haft Xavi, Iniesta, Fabregas, Arteta, Thiago, J2Santos, Sergi Roberto og mange flere, igennem de seneste år. Fandme dårligt klaret af os! Og vi har jo kun nogle stykker på vej...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Rosell er en pest for klubben..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er fandme utroligt.. Vi har så mange store midtbanetalenter rendende rundt i klubben.. Hvad nytter det, at man har et B-hold, der spiller i den 2. bedste liga i Spanien, hvor de kan få vigtig spilletid på højt niveau og erfaring, hvis man alligevel bare spytter en masse middelmådige spillere ind på de forskellige pladser på holdet, så de ikke får nok spilletid..

Afellay99

Re: Barcelona B

Indlæg af Afellay99 »

Boca centre back Tiago Casasola (17) very close to Barca B. Deal could be made official in coming hours. Loan + option to buy for 5 million.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blaugrana92 »

Yay, flere defensive spillere, tak!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Brombi »

Jeg er blevet lidt træt af den tendens, hvor man køber spillere direkte til b-holdet. Der må utvivlsomt være nogle store talenter længere nede i rækkerne, de må føle sig røvrendt..

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af emo »

Men de talenter længere nede er jo 15-16 år, måske maks 17, de er ikke altid lige super klar til B holdet, hvis man samtidigt vil beholde holdet i rækken.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Bager »

Billede

Kilde: twitter, La Masia ‏@Youngcules
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Quaresma »

Fuck nu af med Patric - han er så elendig som det fås.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blaugrana92 »

Brug Planas på højreback. Det burde han godt kunne finde ud af. Men jeg håber virkelig at der bliver pænt med spilletid til Bagnack, Samper og Sandro til næste sæson. De har i hvert fald alle været vilde for Juvenil A. Og så må vi selvfølgelig håbe at Grimaldo, Dongou, Espinosa og Ié fortsætter med at udvikle sig i den positive retning. Det er vel umiddelbart de fire største talenter, af dem der ikke er blevet rykket op nu.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blach »

Af de spillere, har jeg forhåbninger i forhold til følgende spillere:
-Bagnack
-Grimaldo
-Samper
-Pol Calvet
-Espinosa
-Adama
-Sandro
-Dongou

Så er der selvfølgelig også Sergi Roberto, Rafinha og Deulofeu, som jeg håber slår igennem inden for 2-3 år.

Til folk der ikke kender Pol Calvet, er der en video her:
phpBB [video]

De andre har i vel både set og hørt om. Samper håber jeg i øvrigt kommer til at prøve og være ankermanden en gang imellem også! Har sindssygt høje forventninger til ham, som Blaugrana-Pirlo!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 1h
Official: Elche announce the signing of Barcelona B centre back David Lomban (26) for two seasons with an option for a third season
Så røg alderspræsidenten Lomban. Jeg skal lige love for vi mister folk på b-holdet i dette vindue.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Barcelona B

Indlæg af emo »

Og det er fucking godt... Magen til lorte spiller skal man lede længe efter. Barcelona betalte ham for at han skulle smutte.
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Raman93 »

Hvordan foregår det egentligt, når børn skal starte til fodbold i Spanien? Altså, i Danmark startede jeg som 8 årig i KB. Er det på samme måde i Barcelona, at en dreng bliver smidt på en af deres ungdomshold, og så følger udviklingen op igennem alle holdene, hvis han er god nok?
Det virker lidt som om, at man klubben udpeger spillerne selv til de helt yngre hold, Benjamí og Alevi.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Blach »

Raman93 skrev:Hvordan foregår det egentligt, når børn skal starte til fodbold i Spanien? Altså, i Danmark startede jeg som 8 årig i KB. Er det på samme måde i Barcelona, at en dreng bliver smidt på en af deres ungdomshold, og så følger udviklingen op igennem alle holdene, hvis han er god nok?
Det virker lidt som om, at man klubben udpeger spillerne selv til de helt yngre hold, Benjamí og Alevi.
Kan huske jeg engang hørte at man skal skrives op nærmest fra fødslen. De yngste år tror jeg de tager de fleste ind. Men jeg er ikke 100% sikker i noget af det, og det kan jo også have ændret sig.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster