Ebrima Tunkara
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Drake
- Indlæg: 4633
- Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
- Har takket: 3020 gange
- Blevet takket: 233 gange
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5766
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1132 gange
- Blevet takket: 1382 gange
Re: Ebrima Tunkara
Den er fin, men det irriterer mig dog, de fleste klip er vist spejlvendt. Det giver ikke et særligt retvisende billede. Jeg har set dem alle før godt nok, men alligevel
Han minder mig efterhånden så meget om en mellemting mellem Jay Jay Okocha og Bellingham, men et endnu lavere tyngdpunkt og med La masia brain. Han bliver så frygtindgydende god
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Indlæg: 1563
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 265 gange
Re: Ebrima Tunkara
Det var vanvittigt at Okocha aldrig spillede i en større klub - en dejlig seværdighed spiller.
Vildt at han og Youri Djorkaeff spillede sammen under Allerdyce for Bolton.. Det var andre tider!
Med andre ord en ung Okocha på La Masis - ja tak!
Vildt at han og Youri Djorkaeff spillede sammen under Allerdyce for Bolton.. Det var andre tider!
Med andre ord en ung Okocha på La Masis - ja tak!
-
Antimadridista
- Indlæg: 11262
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1847 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5766
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1132 gange
- Blevet takket: 1382 gange
Re: Ebrima Tunkara
Og så med Henrik Tømrer Pedersen og Per Frandsen på holdet ogsåMadameskrald skrev: ↑tirs jun 02, 2026 10:29 pmDet var vanvittigt at Okocha aldrig spillede i en større klub - en dejlig seværdighed spiller.
Vildt at han og Youri Djorkaeff spillede sammen under Allerdyce for Bolton.. Det var andre tider!
Med andre ord en ung Okocha på La Masis - ja tak!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Indlæg: 1563
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 265 gange
Re: Ebrima Tunkara
Ja, det var noget af en blandt landhandelEasyBuddhist skrev: ↑tirs jun 02, 2026 11:54 pmOg så med Henrik Tømrer Pedersen og Per Frandsen på holdet ogsåMadameskrald skrev: ↑tirs jun 02, 2026 10:29 pmDet var vanvittigt at Okocha aldrig spillede i en større klub - en dejlig seværdighed spiller.
Vildt at han og Youri Djorkaeff spillede sammen under Allerdyce for Bolton.. Det var andre tider!
Med andre ord en ung Okocha på La Masis - ja tak!![]()
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5766
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1132 gange
- Blevet takket: 1382 gange
Re: Ebrima Tunkara
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Indlæg: 3495
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 110 gange
- Blevet takket: 431 gange
Re: Ebrima Tunkara
Kan man overhovedet udelukke, at han er 25 år? Ikke fordi jeg påstår det, men kan det reelt udelukkes?
Med al respekt for de afrikanske lande, så har vi jo set flere eksempler på snyd med fødselsattesterne – og han ligner altså alt andet end en, som lige har fyldt 16 år!

- Paulinho15
- Indlæg: 919
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 202 gange
Re: Ebrima Tunkara
Han er 16 år kan jeg se. Han får vel en rolle på B-holdet i den nye sæson?EasyBuddhist skrev: ↑søn jun 07, 2026 10:55 pmhttps://x.com/Lamasia_Report/status/206 ... 53068?s=20
Senest rettet af Paulinho15 søn jun 07, 2026 11:14 pm, rettet i alt 1 gang.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Indlæg: 919
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 202 gange
Re: Ebrima Tunkara
Jeg tjekkede også lige hans fødselsdato. 16 år er rigtig nok. Det var dog ikke fordi jeg tvivlede på hans alder, men mere fordi jeg var nysgerrig på hvor gammel han er.Barca80 skrev: ↑søn jun 07, 2026 11:12 pmKan man overhovedet udelukke, at han er 25 år? Ikke fordi jeg påstår det, men kan det reelt udelukkes?
Med al respekt for de afrikanske lande, så har vi jo set flere eksempler på snyd med fødselsattesterne – og han ligner altså alt andet end en, som lige har fyldt 16 år!![]()
![]()
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Indlæg: 919
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 202 gange
Re: Ebrima Tunkara
Det ved jeg ikke. Så godt kender jeg ham ikke til at jeg kan svare på det!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Hristo
- Indlæg: 1110
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 455 gange
Re: Ebrima Tunkara
Hvis han er 25 år, så bliver det sgu hårdt at skulle spille som en spiller i sin bedste alder som 37 årig:-) Hvis de skulle have løjet så meget om hans alder, da han joinede Barcelona (og tiden før for mindre klub), ville de have sendt en 20 årig ind forklædt som 11 årig… tænker de nok havde valgt en lidt mere fremtidssikker lyvealder:-)
- Barca80
- Indlæg: 3495
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 110 gange
- Blevet takket: 431 gange
Re: Ebrima Tunkara
Ja, 25 er måske også i overkanten. Men man kan vel godt tillade sig at mistænke, at han er en 3-4 år ældre, end hvad der står på fødselsattesten. Han fremstår bare utrolig moden – både i ansigtet, kroppen og sikkert også i sin personlighed og adfærd.Hristo skrev: ↑søn jun 07, 2026 11:28 pmHvis han er 25 år, så bliver det sgu hårdt at skulle spille som en spiller i sin bedste alder som 37 årig:-) Hvis de skulle have løjet så meget om hans alder, da han joinede Barcelona (og tiden før for mindre klub), ville de have sendt en 20 årig ind forklædt som 11 årig… tænker de nok havde valgt en lidt mere fremtidssikker lyvealder:-)
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster