Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

kklaus skrev:
man maj 10, 2021 8:13 pm
Lopezzz skrev:
man maj 10, 2021 8:11 pm
Øv jeg håbede på Mini Puta. Er der returkamp i semifinalen?
Nope - og heller ingen forlænget spilletid. Ender den uafgjort er det direkte i straffe.
Jeg har ellers set, at der heller ikke er straffesparks konkurrence, men at det hold med den bedste placering i de foregående faser, vil gå videre til næste fase.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
man maj 10, 2021 8:13 pm
Lopezzz skrev:
man maj 10, 2021 8:11 pm
Øv jeg håbede på Mini Puta. Er der returkamp i semifinalen?
Nope - og heller ingen forlænget spilletid. Ender den uafgjort er det direkte i straffe.
Shit man det er vind eller forsvind
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

The player Nico González has reached an agreement with FC Barcelona for the renewal of his contract that will bind him to the Club until June 30, 2024
Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Fedt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 12, 2021 3:21 pm
Fedt
Er han den nye Puig... ;-)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Nej, forhåbentlig bryder han hurtigere igennem, men ellers er der da lighedspunkter. Hvis jeg skulle sammenligne med nogen fra førsteholdet, så er det FdJ. Han har spillet 8'er og 10'er igennem ungdomsrækkerne og startede også på de positioner, da han blev rykket op på b-holdet næsten to år før tid. De sidste 5-6 kampe, er han dog blevet omskolet til 6'er, både på grund af skader, men mest fordi at den sportslige sektor har lagt omskolingen ind i planlægningen af af hans indkorporering på førsteholdet. Det hænger selvfølgelig sammen med hans generelle fodboldmæssige udvikling, men i særdeleshed også med hans fysiske udvikling, hvor han nok ender med en højde på omkring 1,90. Han er dog særdeles boldfast og en fremragende spilfordeler.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Madameskrald »

Jeg kan ikke prale af, at have set meget til Nicolai, men af det jeg har set, så fremstår han meget spændende, da han er en ret atypisk Barcelona midtbanespiller - tegning af kombination af fremragende fysik og teknik ligge lige for, mens han samtidig er meget dynamisk i spillestil. Han kan blive rigtigt spændende, men det har vi omvendt sagt rigtigt mange gange før.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
ons maj 12, 2021 7:33 pm
Jeg kan ikke prale af, at have set meget til Nicolai, men af det jeg har set, så fremstår han meget spændende, da han er en ret atypisk Barcelona midtbanespiller - tegning af kombination af fremragende fysik og teknik ligge lige for, mens han samtidig er meget dynamisk i spillestil. Han kan blive rigtigt spændende, men det har vi omvendt sagt rigtigt mange gange før.
Jep, han er særdeles spændende. Jeg har nok set 20 kame med ham og han har holdt et meget højt niveau i langt de fleste af dem. Det er usædvanligt af så ung en spiller at kunne holde så højt et gennemsnitligt niveau over en hel sæson, hvor han oven i købet bliver testet på senior niveau for første gang. Nicolás er i øvrigt søn af den Depor legenden Fran, for dem af jer, der kan huske ham. En fremragende fodboldspiller, der spillede 550 ligakampe for Deportivo i deres absolutte storhedstid omkring årtusindeskiftet. De havde en sand perlerække af stjerner på holdet og spillede noget fantastisk fodbold, hvormed de da også vandt La liga i 99/00 sæsonen. :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af ladislau »

Jeg var tosset med Fran. Det er nok til man ønsker at knægten for en masse succes.
Depors storheds tid med Spillere som Fran, Naybet, Mauro Silva og Bebeto(og Rivaldo)osv og senere Tristan, Valeron og Luque osv. Det var legendariske hold.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
ons maj 12, 2021 8:38 pm
Jeg var tosset med Fran. Det er nok til man ønsker at knægten for en masse succes.
Depors storheds tid med Spillere som Fran, Naybet, Mauro Silva og Bebeto(og Rivaldo)osv og senere Tristan, Valeron og Luque osv. Det var legendariske hold.
Glem ikke Djalminha, Donato, Makaay, Schürrer, Pandiani og Pauleta. :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 12, 2021 7:04 pm
Nej, forhåbentlig bryder han hurtigere igennem, men ellers er der da lighedspunkter. Hvis jeg skulle sammenligne med nogen fra førsteholdet, så er det FdJ. Han har spillet 8'er og 10'er igennem ungdomsrækkerne og startede også på de positioner, da han blev rykket op på b-holdet næsten to år før tid. De sidste 5-6 kampe, er han dog blevet omskolet til 6'er, både på grund af skader, men mest fordi at den sportslige sektor har lagt omskolingen ind i planlægningen af af hans indkorporering på førsteholdet. Det hænger selvfølgelig sammen med hans generelle fodboldmæssige udvikling, men i særdeleshed også med hans fysiske udvikling, hvor han nok ender med en højde på omkring 1,90. Han er dog særdeles boldfast og en fremragende spilfordeler.
Du skal have stor respekt for alt det viden du har omkring B holdet. Jeg føler som om du deler omklædningsrummet med B spillerne når du ved så meget :lol:
Rigtig dejlig læsning og velformuleret. Tak for det :thumbup:

Angående Nico, han skal først acceptere at ligge i Roberto og Busquets skygge de næste 5 år.
Spilletiden får han ikke ret meget af så længe vi har de to på holdet.
Jeg er ked af at jeg er efter Bussi. Han har været vores absolut bedste midtbanespiller i historien sammen med Xavi og Iniesta men han er ikke den samme mere og alderen trykker.
Men Roberto er mig en gåde. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor han spiller stadigvæk i Barca.
Vi skulle have lånt ham ud eller solgt ham for 5-6 år siden.
Tænk at være på holdet i 10 år uden at gøre sig bemærket :roll:
Jeg vil uden den mindste tvivl bytte ham ud med Nico. Giv den knægt automatisk billet til A holdet :cool:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, Roberto er en af dem, der har fået for meget spilletid i forhold til talentet. Det hænger selvfølgelig sammen med problemerne på HB, men det er elendigt arbejde af den sportslige sektor, hvis du spørger mig. Den position burde have fået langt mere opmærksomhed, efter at Alves smuttede. Den har været genstand for en konstant hovedpine lige siden og er det stadigvæk. Lad os se, hvad Emerson kan gøre til næste sæson, hvor jeg håber man er tilbage i 4-3-3.

Men tilbage til Roberto. Ja, han burde ikke have nogen fremtid i klubben. Ikke engang som backup med den alder. Han er selvfølgelig polyvalent, men det synes jeg nu at flere er i truppen. og ellers er der jo masser af ungdom at tage af i øjeblikket.

Busquets bliver dog nok en sæson mere. Jeg så da gerne at man hentede en, der kunne afløse ham, men er det der, man vil bruge de sparsomme kroner, man har at gøre med? Jeg så, som sagt gerne, man hentede Bennacer. Han vil være den perfekte tilføjelse til midtbanen. Så vil man uden videre kunne sende både Busquets og Pjanic videre, da man vil have både kvalitet og ungdom at tage af. En midtbanekonstellation med Bennacer, FdJ, Pedri, Puig, Nico og Ilaix, og med backup fra Gavi og Orellana. Ja, tak! Den vil holde i ti år, mindst.

Og ellers, tak for de fine ord. Jeg kan nok bare godt lide at sidde om aftenen og nørde lidt med B-holdet og Barca generelt :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Mingueza med for b-holdet i de afgørende kampe. Der var snak om Ilaix også, men han er vist for vigtig.. Måske relateret til de Jongs karantæne.

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster