"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Kubala »

Velkommen til ARekovic.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re:

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:God idé :D

Jeg hedder Andreas, er 15 år, og bor i Randers. Lige nu går jeg i skole, i 8. klasse.
Har været kæmpe Barca fan siden 2003, altså året hvor Joan Laporta og Frank Rijkaard tiltrådte, og har altid elsket Barca måde at spille fodbold på. Jeg har desværre aldrig været i Barcelona, så har aldrig set en Barca kamp på Camp Nou. Efter jeg blev Barca fan, fik jeg for første gang i mit liv :lol: , mulighed for at se mere end 2 fjernsynskanaler, hvilket gjorde det muligt at følge alle Barcas kampe. De sidste 2 år har jeg altså siddet for skærmen hver lørdag eller sødang, og fulgt Barca uanset hvordan det har gået for dem! Har også været lidt Lyon-fan siden 2003, og vil sige det på denne måde: Lyon får min respekt, Barca får mit hjerte :P
Jeg får virkelig ordentlig optur på, hver gang jeg læser det her indlæg. Lyon? Det var i hvert fald en kortvarig affære jeg havde med dem. Og 8. klasse? Slap nu helt af, hvor går tiden bare hurtigt. Lidt for hurtigt. Sødang er i øvrigt et udtryk jeg har planer om at anvende oftere.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Hahahahahahahahahaha!! :lol:
#jesuisSheep

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Badabing »

Hahahaha, det er her jeg lovpriser mig lykkelig for at folk ikke bruger Arto mere. Hvis jeg stadig kunne se hvad 12-13-årige mig havde gjort offentligt på internettet, havde det været tåkrummende. Gudskelov jeg slettede brugeren da jeg var 16 eller sådan noget
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af emo »

Hele to fjernsynskanaler... Richkid!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Hele to fjernsynskanaler... Richkid!
That's how we roll up in dis hood.

ARekovic

Re: Re:

Indlæg af ARekovic »

Blaugrana92 skrev:
Blaugrana92 skrev:God idé :D

Jeg hedder Andreas, er 15 år, og bor i Randers. Lige nu går jeg i skole, i 8. klasse.
Har været kæmpe Barca fan siden 2003, altså året hvor Joan Laporta og Frank Rijkaard tiltrådte, og har altid elsket Barca måde at spille fodbold på. Jeg har desværre aldrig været i Barcelona, så har aldrig set en Barca kamp på Camp Nou. Efter jeg blev Barca fan, fik jeg for første gang i mit liv :lol: , mulighed for at se mere end 2 fjernsynskanaler, hvilket gjorde det muligt at følge alle Barcas kampe. De sidste 2 år har jeg altså siddet for skærmen hver lørdag eller sødang, og fulgt Barca uanset hvordan det har gået for dem! Har også været lidt Lyon-fan siden 2003, og vil sige det på denne måde: Lyon får min respekt, Barca får mit hjerte :P
Jeg får virkelig ordentlig optur på, hver gang jeg læser det her indlæg. Lyon? Det var i hvert fald en kortvarig affære jeg havde med dem. Og 8. klasse? Slap nu helt af, hvor går tiden bare hurtigt. Lidt for hurtigt. Sødang er i øvrigt et udtryk jeg har planer om at anvende oftere.
Hahaha jeg kunne ikke lade være med at grine af det oplæg der :grin: Jeg havde også en kortvarig affære med Lyon, da Pjanic, Lisandro og Gourcuff spillede der for nogle år siden. That's how we Randers people rule, obviously :cool:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå ja, Lisandro var faktisk ret sej. Kæmpe vinger bagud med det skæg der. Men det var nu vidst mest på grund af Juninho at jeg var Lyon ... "fan".

Hvad, er du også fra Randers? Stærkt! Vi må da snart kunne stille et stærkt Randers-og-omegn hold herinde.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Hold dig væk, BG.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Hold dig væk, BG.
Flet så næbbet og læs i din bog, duud! :D

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

I will!!! Hilsen den ægte Pedro
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Hæhæhæ, planen med det postkort var oprindeligt at sende det til en af mine gode venner der hader Pedro! Men jeg var sgu for doven til at få det gjort! :-D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Velkommen til det nye. Altid fedt med nye ansigter, det kunne vaere fedt hvis i bidrager aktivt til. Diskussionerne kan blive mere interessante, hvis der kommer friske mennesker til, med deres holdning istedet for at det er os de gamle, der synger den samme sang om og om igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Nói NPO »

Eftersom jeg nu officielt er afhængig af dette forum kan jeg ligså godt præsentere mig på trods af at det er lidt sent.

Jeg hedder Nói, er 14 år gammel og elsker fodbold.

Jeg startede med at spille fodbold i den lokale klub, og derfra kunne jeg bare ikke lade vær´ med at rende rundt med en bold imellem fødderne. Da min drøm altid har været at blive prof flyttede jeg i en alder af 12 år væk fra den lokale klub (efter at havde været uvenner med min træner), og blev i stedet en del af et Talent-projekt i Næstved kaldet EUN (Elite Ungdom Næstved), og elskede det fra første dag. Jeg har altid gået med op i hvordan fodbold skal spilles, og lige pludselig lærte jeg en helt masse om hvordan man spiller god fodbold. Det var en helt anden verden, og jeg lærte en masse om fodbold og begyndte pludselig at få en helt anden forståelse af fodbold.
Siden da jeg ELSKET at se Barca spille fodbold. Jeg har godt nok altid været stor fan af Barca, men i 2011/2012 sæsonen begyndte jeg at se fodbold med helt andre briller.
Jeg har altid spillet offensiv midt eller kant, og derfor ligger min fascination selvfølgelig hos den lille ananas :glad:
det sidste års tid har min fodbold stået på standby da jeg fik en alvorlig knæskade for et års tid siden og stadig kæmper med den.

Det betyder dog heldigvis ikke at jeg ikke kan se Barca spille, og derfor sidder jeg trofast foran skærmen når de spiller.

Håber det er okay med sene (og lange) præsentation ;-) Synes bare i skulle vide hvem jeg er :glad:
Den lille ananas

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Håber det er okay med sene (og lange) præsentation ;-) Synes bare i skulle vide hvem jeg er :glad:
Så lad gå da ;-)

Fedt med en passioneret fan i en så ung alder. Måske bliver du den nye BG92. Lyder spændende med EUN. Bliv endeligt ved med at tro og kæmpe for det. Jeg spillede selv på højt plan, men efter min træner blev fyret pga. kontroverser med ledelsen, stoppede jeg og røg på ølvognen. Go for it! :-)

PS. Velkommen til for snart et år siden!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst