"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Maja Mommio skrev:BarçaDK: Tak. Jeg har altid holdt med Kimi Räikkönen. Det gør du ikke, kan jeg se, lol
Hmmm, at jeg ikke holder med Räikkönen er nu ikke helt sandt. Jeg har altid være McLaren-fan, så jeg holdt med Räikkönen indtil han skiftede. Hamilton er jeg stor fan af, men jeg er også stor McLaren fan, så jeg er i dyb sorg pt. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Maja Mommio

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Maja Mommio »

JonasV: Tfv. Din sammenligning er super. Prøver du at få andre til at blive forstyrret? ;)

BarçaDK: Jeg er ked på dine vegne. De fleste samarbejder holder op, både gode og dårlige.
Er ikke inde i hvorfor Lewis vil skifte til Mercedes, men noget må være sket, og det må man respektere.
Da Kimi kørte for McLaren, gik bilen hele tiden i stykker. Så de passede øjensynligt ikke sammen :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Maja Mommio skrev:Kan ikke huske om Gio var den sidste, som blev solgt, men mit hjerte blev i FCB
Kan nogen hjælpe mig med hukommelsen her? :lol:
Nu havde vi jo Afellay på holdet indtil for ganske nylig (og ejer ham jo stadig), men ellers skal vi tilbage til Gio, ja. ;-)

Og i øvrigt også et velkommen til dig herfra!

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Maja Mommio skrev:Da Kimi kørte for McLaren, gik bilen hele tiden i stykker. Så de passede øjensynligt ikke sammen :lol:
Kimis bil gik hele tiden i stykker ;-)

Maja Mommio

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Maja Mommio »

Blaugrana92: Tak for velkomsten og tak for hjælpen. Havde allerede smidt Ibrahim Afellay ud af hovedet, ups. Klapper lige din hjerne :lol:

BarçaDK: Vi er helt enige. Det var implicit, at det var bilen og Kimis kørestil, der ikke passede sammen. Det udtrykte jeg måske ikke tydeligt nok. Det beklager jeg.
Er du nu splittet imellem at holde med Lewis eller McLaren? Følger du også Viasat F1 på FB? :glad:

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Maja Mommio skrev:BarçaDK: Vi er helt enige. Det var implicit, at det var bilen og Kimis kørestil, der ikke passede sammen. Det udtrykte jeg måske ikke tydeligt nok. Det beklager jeg.
Er du nu splittet imellem at holde med Lewis eller McLaren? Følger du også Viasat F1 på FB? :glad:
Det skal du ikke beklage.

Jeg er meget splittet, tror slet ikke jeg gider at følge F1 mere, og det er for mig er nok som det vil være for de fleste ikke at følge fodbold. Men jeg gider ikke rigtig men alligevel... AARRRRGH :cry: :cry:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Barcaholic »

Hej culés..

Navnet er René, jeg er 26 og har været Culé siden 04/05.

Jeg blev forelsket i Barca da jeg i 2005 var i Barcelona for første gang.
Hvilken by, hvilket folk og ikke mindst hvilken fantastisk klub.
Jeg blev forelsket i selve klubben og historien før jeg begyndte at følge holdet, men med den historie og passion Barcelona og katalanerne viste mig, var jeg solgt.

Siden 2005 har jeg været i Barcelona 3 gange. ( skal afsted for 4. gang 30/11-12 ).
2007 var jeg inde og se Barca - Espanyol, en mærkelig oplevelse, vi havde mesterskabet ind til det 89. minut. (Madrid reducere til 2-2 mod Zaragoza mens Tamudo reduceres til 2-2 for Espenyol .:( ). Det var en mærkelig stemning, men fed oplevelse, det var kampen hvor Messi scorede med guds hånd.

2011 var jeg så afsted igen, denne gang var jeg inde og se to kampe.
Vi startede med en lidt kedelig 1-0 kamp mod Zaragoza.
Der blev sparret spillere så det var 3 vigtige point.
3 dage senere var der så kamp igen, denne gang mod Arsenal.
Det er til dato den vildeste oplevelse jeg har haft, får stadig kuldegysninger når jeg kan høre Camp nou synge Olele Olala i baggrunden af en tv kamp :)

Den 30 november går turen så til Barcelona igen.
Liga kamp mod Bilbao og CHL kamp mod Benfica.
Forhåbentligt har Messi banket et par kasser ind, inden da så han kan slå Mullers gamle rekord, det er ønsketænkning, men igen det jo Messi, så hvorfor ik..:)

Til sidst vil jeg sige, jeg glæder mig til at følge og deltage i dette forum, har tidligere været medlem, men det er en del år siden..

Mvh René

Visca Barca Visca Catalunya :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

Velkommen (tilbage) René, på denne skønherlige novemberaften af en onsdag. Sikken dejlig dag det er i dag ... eller noget. Men velkommen alligevel. ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Wilkommen René, hvilket brugernavn havde du da du var medlem herinde i fortiden?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Barcaholic »

Mange tak! :)
Jeg mener jeg hed Sempre Barca før i tiden, tror det er 4-5 år siden jeg var aktiv herinde..
Ærgeligt nederlag igår, men for mit eget egos skyld er det fint, godt med lidt spænding til Benfica kampen..:)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Velkommen til René, godt at se, at du synes forummet er interessant nok til at blive aktiv igen :)...

Jeg er selv en, der var aktiv herinde for 6-7 åt siden (hvis jeg ikke tager fejl, så hed jeg Barca4life, noget i den stil), men den dårlige stemning dengang gjorde, at jeg mistede interessen. Den vendte så tilbage med tiden :)...

Ja det var lidt ærgerligt med hensyns til kampen i går. Et tip, der findes en kamptråd (jeg ved ikke hvor meget styr du har på forummet og de forskellige fora), du kan godt dikutere kampen der, hvis du har lyst selvfølgelig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Maja Mommio

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Maja Mommio »

Velkommen til, René.
Jeg misunder dig dine kuldegysninger :glad:

CLW

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af CLW »

Hej Alle

Jeg vil benytte mit første indlæg på at introducere mig. Jeg hedder Charlotte og er 22 år. Jeg har ikke altid været interesseret i fodbold, og generelt ser jeg kun Barcelona. Jeg har fulgt med herinde i 1 år ca, og har holdt med Barcelona i næsten 3 år. Ellers læser jeg medicin, så 90% af min fritid bliver allerede opbrugt der :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen til Charlotte!
#jesuisSheep

CLW

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af CLW »

Tak :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster