"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
gygfo

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af gygfo »

Goddag, jeg hedder Andreas og kommer fra Valby i København. Jeg er 25 år gammel og læser Public Relations på RUC, hvor jeg er i gang med min kandidat.

Jeg blev fan af Barca dengang Michael Laudrup spillede i klubben, og jeg er stadig kæmpe fan af ham og klubben.
I den nuværende trup, er det selvfølgelig en fornøjelse at se og følge Messi, ingen over og ingen ved siden af, men jeg synes det er en lige så stor fornøjelse at se Thiago trylle med bolden, og jeg er overbevist om at han bliver verdens bedste midtbanespiller en dag.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen til!
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re:

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:God idé :D

Jeg hedder Andreas, er 15 år, og bor i Randers. Lige nu går jeg i skole, i 8. klasse.
Har været kæmpe Barca fan siden 2003, altså året hvor Joan Laporta og Frank Rijkaard tiltrådte, og har altid elsket Barca måde at spille fodbold på. Jeg har desværre aldrig været i Barcelona, så har aldrig set en Barca kamp på Camp Nou. Efter jeg blev Barca fan, fik jeg for første gang i mit liv :lol: , mulighed for at se mere end 2 fjernsynskanaler, hvilket gjorde det muligt at følge alle Barcas kampe. De sidste 2 år har jeg altså siddet for skærmen hver lørdag eller sødang, og fulgt Barca uanset hvordan det har gået for dem! Har også været lidt Lyon-fan siden 2003, og vil sige det på denne måde: Lyon får min respekt, Barca får mit hjerte :P
Fuck me, gik jeg godt nok i 8. klasse da jeg startede herinde? Tiden flyver jo.

(Og, ja - velkommen til Andreas!)

BarçaDK

Re: Re:

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
Blaugrana92 skrev:God idé :D

Jeg hedder Andreas, er 15 år, og bor i Randers. Lige nu går jeg i skole, i 8. klasse.
Har været kæmpe Barca fan siden 2003, altså året hvor Joan Laporta og Frank Rijkaard tiltrådte, og har altid elsket Barca måde at spille fodbold på. Jeg har desværre aldrig været i Barcelona, så har aldrig set en Barca kamp på Camp Nou. Efter jeg blev Barca fan, fik jeg for første gang i mit liv :lol: , mulighed for at se mere end 2 fjernsynskanaler, hvilket gjorde det muligt at følge alle Barcas kampe. De sidste 2 år har jeg altså siddet for skærmen hver lørdag eller sødang, og fulgt Barca uanset hvordan det har gået for dem! Har også været lidt Lyon-fan siden 2003, og vil sige det på denne måde: Lyon får min respekt, Barca får mit hjerte :P
Fuck me, gik jeg godt nok i 8. klasse da jeg startede herinde? Tiden flyver jo.

(Og, ja - velkommen til Andreas!)
Hehehe, hvad fanden laver den lol-smiley midt i det hele? :grin:

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Jakob »

gygfo skrev:Goddag, jeg hedder Andreas og kommer fra Valby i København. Jeg er 25 år gammel og læser Public Relations på RUC, hvor jeg er i gang med min kandidat.

Jeg blev fan af Barca dengang Michael Laudrup spillede i klubben, og jeg er stadig kæmpe fan af ham og klubben.
I den nuværende trup, er det selvfølgelig en fornøjelse at se og følge Messi, ingen over og ingen ved siden af, men jeg synes det er en lige så stor fornøjelse at se Thiago trylle med bolden, og jeg er overbevist om at han bliver verdens bedste midtbanespiller en dag.
Velkommen til! Jeg håber du kommer til at nyde din tid herinde.

Blaugrana92, er du ikke Randers-gangsta mere? :sad:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Re:

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Hehehe, hvad fanden laver den lol-smiley midt i det hele? :grin:
Det var jo bare mega fedt lige at få sig et godt grin midt inde i sådan et langt afsnit! Det er den eneste forklaring jeg lige umiddelbart kan komme med?
Jakob skrev:Blaugrana92, er du ikke Randers-gangsta mere? :sad:
Bare rolig. Randers-gangsta vil jeg selvfølgelig altid være, men nu har jeg bare rykket min gangsta-base til 8000. ;-)

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Re:

Indlæg af Jakob »

Blaugrana92 skrev:
Jakob skrev:Blaugrana92, er du ikke Randers-gangsta mere? :sad:
Bare rolig. Randers-gangsta vil jeg selvfølgelig altid være, men nu har jeg bare rykket min gangsta-base til 8000. ;-)
Så er jeg mere rolig! :mrgreen:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re:

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Fogh skrev:Jeg hedder Martin, er 23 år og bor i Toftlund, Sønderjylland.

Jeg begyndte at følge international fodbold i 1991, da Peter Schmeichel skiftede til Manchester United. I 90'erne holdt jeg primært med United pga. Schmeichel - dels Barcelona pga Laudrup, Stoichkov og Romario samt Milan pga. Baresi, Savicevic, Massaro, Boban, Maldini og de andre gamle ræve fra den tid.

Mit tilhørsforhold er i dag kun AC Milan. Dem begyndte jeg fast at holde med i 1999, da Shevchenko kom til. I dag elsker jeg holdet og ikke kun enkelte spillere.

Højdepunktet med Milan var i oktober sidste år, hvor jeg og en mindre gruppe Milan-fans var på San Siro for at se Milan-Inter (tabte desværre 3-4) samt 4-1-sejren over Anderlecht. Desuden gæstede vi klubbens træningsanlæg Milanello, hvor vi fik de fleste spilleres autografer. Det var fedt.

Jeg skriver også nyheder på acmilan.dk, hvor vi har en forholdsvis ny hjemmeside.

hahah agressiv også dengang :D
Jeg skriver desuden nyheder på sportenkort.dk.
Kan nogen fortælle mig, hvorfor fanden dette håbløse og helt uaktuelle indlæg ikke er blevet slettet??

Ja undskyld, men dette er en fanside for Barca-fans.... Så jeg er da pisse ligeglad med hvad du føler for AC Milan, det kan du fortælle om på deres hjemmeside, og så reklamere du for dine nyheder om den klub??? hva er dit formål med det indlæg, og er det overhovedet tilladt

MVH en undrende BARCA-fan
hahah! Aggressiv allerede dengang :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Visca El Barca »

Velkommen til Andreas... Håber du finder forummet interessant nok til, at du vil debattere herinde regelmæssigt :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Maja Mommio

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Maja Mommio »

Hej allesammen

Jeg hedder Maja og er en gammel tøs på 38 :grin:
Datteren og jeg har været Barça-fans i adskillige år efterhånden, dog kun siden 2004
Kan se, at der er flere, som har været fans længere tid :mrgreen:

Mange af vores (mine flest) kaniner er opkaldt med tanke på FCB, og nogle er født på ''heldige'' dage, såsom 27. maj 2009 og 25. maj 2012 :lol:

Vi har desværre aldrig været på Camp Nou, men det er en drøm

Udover kaniner og Barça følger jeg også Formel 1 med passion

Håber, I vil byde mig velkommen her på forummet :grin:

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Maja Mommio skrev:Hej allesammen

Jeg hedder Maja og er en gammel tøs på 38 :grin:
Datteren og jeg har været Barça-fans i adskillige år efterhånden, dog kun siden 2004
Kan se, at der er flere, som har været fans længere tid :mrgreen:

Mange af vores (mine flest) kaniner er opkaldt med tanke på FCB, og nogle er født på ''heldige'' dage, såsom 27. maj 2009 og 25. maj 2012 :lol:

Vi har desværre aldrig været på Camp Nou, men det er en drøm

Udover kaniner og Barça følger jeg også Formel 1 med passion

Håber, I vil byde mig velkommen her på forummet :grin:
Velkommen :smile:
Hvem holder du med i F1?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Goddav Maja, velkommen til.. ta' en stol og sæt dig ned.

Hvem er dine yndlingsspillere pt?

Hvad fik dig til at blive fan af Barca i 2004?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Skydefinten »

Alba kunne faktisk godt ligne en lille kanin.

Velkommen til Maja!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Maja Mommio

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Maja Mommio »

Tusind tak for velkomsten!
BarçaDK: Tak. Jeg har altid holdt med Kimi Räikkönen. Det gør du ikke, kan jeg se, lol
John Nielsen er dog den mest irriterende kommentator - godt vi ikke har sådanne under Barças kampe!

SpillerSom MESSI: Tak for sædet. Ganske behageligt. Uh, der er mange. Puyol er sej. Xavi er genial. Leo faldt vi for med det samme. Jeg har en trøje Mommio 30, fordi Leo havde nr 30 i begyndelsen, og så pga den mindre detalje at jeg fyldte 30 :roll:
Det er nok nemmere at skrive, hvem jeg ikke synes om (Busquets, shhh)
Tilbage i 2004 var det under Rijkaards ledelse med en del hollændere på holdet som Overmars, Cocu m.fl, og da jeg altid blev tiltrukket af hollændere, var det vel nærmest et tilfælde. Kan ikke huske om Gio var den sidste, som blev solgt, men mit hjerte blev i FCB
Kan nogen hjælpe mig med hukommelsen her? :lol:

Skydefinten: Tak skal du have. Den på holdet, som mest ligner en kanin, er utvivlsomt Alexis ;)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Velkommen til, Maja!

Det er ganske rigtigt at Alba ser lidt kanin-agtig ud, men jeg må atter påpege ligheden med:
Billede

...OK, det er muligt det kun er mig der kan se det, men jeg tænker over det hver gang jeg ser Alba. Lidt forstyrrende faktisk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst