"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Det er jo ren idyl!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Alchemist »

Badabing skrev:
Endnu en? Hvem ellers er fra Ringkøbing? :glad: Desuden kan jeg ikke prale af at have været på A klud, men jeg har da hørt et par historier derfra :grin:
Velkommen til, Badabing! :glad:

Jeg er også fra Ringkøbing dvs jeg har boet der i et stk tid og gået på HHX :p Og min far er også halv-catalaner, så det kan være at vores forældre kender hinanden! ;)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

:eek:
Ringkøbing er simpelthen "Lille Catalonien"

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Badabing »

Dytrax skrev:
Skydefinten skrev: Jeg ville sandsynligvis få en kæverasler (knytnæveslag på kæben) inden for de første 10 min. på A Klud i Hvide Sande. Måske også en træsko i skridtet og en lussing med en Puch Maxi styrthjelm. Just a feeling.
:lol:

Axel,
Jeg er fra det sagnomspundne Ringkøbing :cool:
Har en enkelt gang været på 'A klud' i cirka 10 minutter - Smuttede da jeg ikke havde fanget deres dresscode: termo-hud, skægstubbe og hænder på størrelse med stegepander.
Jeg kan vel ikke fange en hentydning, I guess :oops:

For øvrigt er det på Æ Karklud hvor sømændene drikker sig fulde og slås om lørdagen, tager i kirke om søndagen (Der er mange indremissionske i Hvide Sande) og så tager ud på havet om mandagen
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev::eek:
Ringkøbing er simpelthen "Lille Catalonien"
Arrrhh nu kender jeg jo altså en der hedder Ove som er fra Ringkøbing og han er ikke Catalonier... til gengæld han han vist en gang været i Sverige.. ikke at forveksle med Elfenbenkysten eller sjove købmandsbutikker der holder små-åben.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

Jeg gik ellers og troede at Drogba var svensk!

kato

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af kato »

Hej alle yngre og ældre cules.

Vil da og så lige præsentere mig selv. Jeg hedder Jimmie og er fra årgang 77. Jeg er oprindelig fra Sydkorea, blev bragt til Danmark med storken i alder af 2 mdr. Har været inde på siden i meget lang tid for at læse de daglige Barca nyheder, men har først tilmeldt mig som bruger på forummet for nylig.
Har altid haft interesse indenfor fodbold, selv dyrket det meget i min yngre dage :glad: Var jo lidt af en Laudrup fan, og da ham kom til Barca i 1989 fik jeg øjnene op for klubben, og har lige siden været fascineret af deres smukke spil. Min passion for Barca har kun vokset med tiden, især fra 2003 hvor troldmanden Ronaldinho kom til klubben. Hans spillestil og små finurlige tricks, og havde altid et glad smil. Det fik mig altid i godt humør :glad: Ja og så da Messi kom på førsteholdet, behøves jeg at sige mere ;-)
Har endnu ikke været på Camp Nou, så den jomfrutur har jeg tilgode. Tager afsted i det nye år med et par venner. Glæder mig vanvittigt til det.

Ser frem til endnu en masse gode Barca oplevelser. Vi ses derude :glad:

kato

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af kato »

Dytrax skrev:Jamen jeg gik ind i det her skab og så mødte jeg en løve, en talende bæver og nogle grimme børn! De sagde velkommen til Asserbo..! Som iøvrigt er lige omkring Frederiksværk :mrgreen:
Jeg er eksil-jyde og har forsøgt at vinde de indfødtes gunst med gaver og godter

Læsø :eek:

Ohøj jeg er en af de indfødte, har ikke modtaget nogen gaver og godter hehe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

Hej Jimmie :glad:

Kato,
Jamen det beklager jeg - Kan jeg friste med en Richard Ragnvald compilation? Alternativt kan du stikke mig din adresse, så hyrer jeg Richard og får ham sendt afsted som et speedobærende, olie-indsmurt syngende telegram.

kato

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af kato »

Dytrax skrev:Hej Jimmie :glad:

Kato,
Jamen det beklager jeg - Kan jeg friste med en Richard Ragnvald compilation? Alternativt kan du stikke mig din adresse, så hyrer jeg Richard og får ham sendt afsted som et speedobærende, olie-indsmurt syngende telegram.

:grin: Jeg springer over ellers tak for gaven. Men på den anden side, så kunne det sgu da være grineren og sidde sippe til en en gang kaffe med et par sukkerknald. Iført bessefars mokkasiner, samt en gang pibetobak...Hvaså Richard hvordan kører det? Skal du lige høre noget af fars uplifting trance :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Daluigi »

Hej Axel!

Klasse vi har fået en tolk her til forum, En sådan færdighed har været savnet i mange år
Forumlegende

Viggo

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Viggo »

Så vil jeg også lige præsentere mig. Hedder Victor Stender Barnils, kommer fra Roskilde, har været Barca fan så længe jeg husker, da min far er derfra og er kæmpe fan så det smitter selvfølgelig af! :D

Viggo

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Viggo »

Så vil jeg også lige præsentere mig. Hedder Victor Stender Barnils, kommer fra Roskilde, har været Barca fan så længe jeg husker, da min far er derfra og er kæmpe fan så det smitter selvfølgelig af! :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Velkommen Victor - hyggeligt med en roskildedenser mere! :cool:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster