"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Culés2004
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs apr 27, 2021 8:58 am
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Culés2004 »

Hej fellow Culés

Jeg har længe tænkt over at deltage aktivt i jeres spændende debatter, men af uforklarlige årsager har jeg ikke fået taget mig sammen før nu. Jeg har fulgt jeres tråde, debatter og interessante holdninger, og jeg må sige at det er et af de bedre forummer - det glæder jeg mig til at være en del af.

Lidt kort om min passion for Barca:

Passionen startede, da jeg så Ronaldinho tørne ud for Blaugrana og tryllebandt os alle med hans magi. Lige siden har jeg været en trofast følger når der har været "bold i fjerneren", men mangler desværre stadig at besøge Camp Nou. Dette er dog øverst på bucketlisten! Få ting kan få mit blod til at koge, men en dårlig kamp er en af dem. Omvendt er min kærlighed for Barca dog så stor, at der ikke går længe før jeg glæder mig til at se næste kamp. Jeg er ikke en optimist, ej heller negativt ladet, men jeg er realist og føler selv at jeg kan adskille mine følelser for klubben og se nøgternt på tingene. Min absolutte favoritspiller er Messi, og jeg begræder at han forlod klubben. Men jeg kan så også godt se hvad grunden til det var, og så må vi se frem ad. Intet varer evigt, desværre.

Det blev en længere skriv end ventet. Jeg glæder mig til at komme igang med at debattere!

VISCA BARCA ;-)

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af nosslo15 »

Velkommen på forummet Cules 2004.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af EasyBuddhist »

Velkommen!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af SpillerSomMESSI »

welcome bienvenue willkommen!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Isageren »

Culés2004 skrev:
tirs mar 08, 2022 7:51 pm
Hej fellow Culés

Jeg har længe tænkt over at deltage aktivt i jeres spændende debatter, men af uforklarlige årsager har jeg ikke fået taget mig sammen før nu. Jeg har fulgt jeres tråde, debatter og interessante holdninger, og jeg må sige at det er et af de bedre forummer - det glæder jeg mig til at være en del af.

Lidt kort om min passion for Barca:

Passionen startede, da jeg så Ronaldinho tørne ud for Blaugrana og tryllebandt os alle med hans magi. Lige siden har jeg været en trofast følger når der har været "bold i fjerneren", men mangler desværre stadig at besøge Camp Nou. Dette er dog øverst på bucketlisten! Få ting kan få mit blod til at koge, men en dårlig kamp er en af dem. Omvendt er min kærlighed for Barca dog så stor, at der ikke går længe før jeg glæder mig til at se næste kamp. Jeg er ikke en optimist, ej heller negativt ladet, men jeg er realist og føler selv at jeg kan adskille mine følelser for klubben og se nøgternt på tingene. Min absolutte favoritspiller er Messi, og jeg begræder at han forlod klubben. Men jeg kan så også godt se hvad grunden til det var, og så må vi se frem ad. Intet varer evigt, desværre.

Det blev en længere skriv end ventet. Jeg glæder mig til at komme igang med at debattere!

VISCA BARCA ;-)
Oui, oui, velkommen, jeg anede ikke denne tråd fandtes, jeg havde da også lige annonceret mig selv
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Norbit »

Så er det snart 10 år siden (om 1 uge) at jeg meldte mig ind i forum :-o
Det kunne være fedt at få endnu flere ombord! Så meld jer endelig ind og deltage i de gode debatter! :glad:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Halløj!



Så er det efterhånden en del år siden, at jeg meldte mig til forummet her, så det er tide at få sagt goddag.



Jeg har haft et par pauser henad vejen, både selvvalgte, men også tvungne. Jeg har, qua min diagnose som bipolar, en del op og nedture, og det var der sikkert også nogle af jer der lagde mærke til forleden, hvor jeg gik lidt over gevind i transferrygter. Det skyldes min humørsvingninger, som jeg dog tager medicin for, men af og til, sker der udsving. Beklager meget.

Min kærlighed til Barça startede da jeg var omkring otte år gammel. Jeg synes ham Ronaldinho dér, var den sejeste med en bold for fødderne og det synes jeg stadigvæk den dag i dag at han var.



Min første kamp på Camp Nou, var da Barça mødte Bilbao i SuperCuppen tilbage i 2015. Aduriz havde i den omvendte kamp scoret hattrick og chancerne for sejr, efter et 4-0 (?) nederlag, var små. Jeg sad med en kammerat lige bagved udskiftningsbænken og husker at Iker Muniain gik lige forbi os, det var stort at være så tæt på. Leo varmede op så tæt på at man kunne puste ham i nakken. Jeg har sidenhen været i Barcelona to gange yderligere og agter at besøge byen igen snarest, eventuelt når Camp Nou genåbner. Det er og bliver en skøn by. 



I min fritid går jeg meget op i at gå lange ture, cykle forholdsvis lange ture, spille FIFA og bruge tid sammen med venner, familie, kæreste og støtte det lokale fodboldhold, Odense Boldklub. 

Min største kærlighed indenfor boldens verden vil dog altid være FC Barcelona. Jeg har nogle klubber jeg sympatiserer med, men Barça er og bliver min klub.



Det var alt fra mig. 



Visca el Barça! 
💙❤️

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Madameskrald »

'Velkommen', selvom du slår min entre på forum med knap 10 år...

Og fred med de opståede små uenigheder på forum - vi alle har haft mindre fine momenter herinde, tænker jeg!

I øvrigt ikke så dårlig en tid at følge de striwede... de har tilsyneladende gjort en god signing med den fungerende sportsdirektør (jeg er dog tilflytter, så jeg har ikke opdyrket nogen egentlig passion for øens hold endnu).

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af Paulinho15 »

Bedre sent end aldrig som man siger! Jeg forstår din frustration over det med transferrygterne her den anden dag.

Jeg har oplevet det samme som dig tidligere i mit liv, men hey, vi bøvler alle sammen med et eller andet, så fedt du er åben og ærlig omkring det. Kun sådan kommer der en bedre forståelse for hvordan vi har det og på den måde får vi det alle bedre! Super fedt, at du deler det :thumbup:

Din beskrivelse af din erindring om dit første besøg på Camp Nou var også fed at læse, og det gav mig gåsehud at læse om hvordan Iker Muniain gik lige forbi jer og at Leo Messi varmede op så tæt på, at i kunne ånde ham i nakken.

Vildt! Får gåsehud af det nu også! Tak for at dele din historie og lidt om dig selv.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: "L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tak for den varme velkomst gutter og for forståelsen! 🥰

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster