"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:Okay, coolio.
kloge ord kloge ord

brando

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af brando »

Hej Alle Barca fans her.
Jeg er ny her, men ikke ny barca fan.
For mig startede turen i 1982. Jeg var 8 År gamel boede i Tehran hvor jeg er født, der så jeg fodboldguden i TV.
Han skifte klub fra Boca juniors til FCB.
Så var jeg solgt. Jeg har været Barcafan lige siden.
Her er en video hvor jeg kører i bil med en ven og ære fodboldguden:

http://www.youtube.com/watch?v=B3QYn4XQWZY

Diego Armando Maradona
anyway.. jeg er glad for blevet medlem her. Skåååååååål :D

Toure

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Toure »

Velkommen til dig, brando! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

brando skrev:Hej Alle Barca fans her.
Jeg er ny her, men ikke ny barca fan.
For mig startede turen i 1982. Jeg var 8 År gamel boede i Tehran hvor jeg er født, der så jeg fodboldguden i TV.
Han skifte klub fra Boca juniors til FCB.
Så var jeg solgt. Jeg har været Barcafan lige siden.
Her er en video hvor jeg kører i bil med en ven og ære fodboldguden:

http://www.youtube.com/watch?v=B3QYn4XQWZY

Diego Armando Maradona
anyway.. jeg er glad for blevet medlem her. Skåååååååål :D
hahah lidt wacky video men cool nok

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af JonasV »

Wælkåm!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Raman93 »

Min konklusion af bander, er at det er folk der ikke har andet at give sig til. Deres forældre har nok
ikke taget sig ordentligt af sine børn, og så har børnene søgt en bande eller lign. for at føle at de er
noget.
Bander behøver ikke kun at være dårligt, der er også bander der bliver lavet af forældre, for at
stoppe børnene i deres kriminelle aktiviteter.
Der kan både være drenge og piger i en bande, og der kan også være bander hvor der kun er det ene
køn. F.eks. en bande, kun med piger.
Efter min mening, må banderne godt være der, så længe at de ikke laver kriminalitet. Hvis en bande
kan opfylde et barns opmærksomhedstab, fra forældrene, så er det jo en slags kur for dem at være i
en bande, hvis ellers banden ikke laver kriminalitet.
En løsning på at kriminelle bander opstår, er at alle forældre tager sig ordentligt af sine børn, og
holder lidt øje med hvad de laver i fritiden.
Senest rettet af Raman93 fre dec 10, 2010 6:09 pm, rettet i alt 2 gange.

Barca95

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Barca95 »

Goddag

Jeg hedder Marcus, jeg er 14 år (Deraf navnet Barca95), og kommer fra Roskilde.
Jeg går i 8. klasse i folkeskolen.

Jeg startede med at holde med Barca i 2004, primært på grund af Ronaldinho. Mange andre fra min klasse, var da også ret vilde med dem, men hoppede hurtigt væk igen. Jeg blev derimod ved, og støtter stadig holdet. Jeg har i lang tid, været den eneste i min omgangskreds der støttede Barca, og har derfor haft svært ved at dele mine oplevelser med andre. Jeg har siden da været et par gange i Barcelona, og se nogle kampe. En anden stor oplevelse, var CHL finalen 2009, som jeg så sammen med en masse andre fans i Palads Bio.

Siden jeg startede med at følge Barcelona, har jeg prydet mit værelse, og min garderobe med de blårøde farver.

Barca95 :wink:

Kristian V

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Kristian V »

Hey alle sammen. Jeg hedder Kristian, jeg er 16 år og jeg bor i Albertslund. Jeg har altid været Barca fan, lige siden jeg så deres kampe som helt lille. Jeg har da også været inde på camp nou nogle gange og set et par kampe, og det har været nogle af højdepunkterne i mit liv.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Ponte »

Lidt sent men vil da også gerne bidrage :)
Mit navn er Simon, er 25 år og bor i København.
Mit bekendtskab med Barca startede da jeg som 8 årig fik min første Barca trøje (som jeg først kunne passe rigtig da jeg var 14 :D )
Har fulgt holdet så længe jeg kan huske og har altid kun haft den klub som favorit, hvilket med tiden er gået hen og blevet en livsstil, som også har medført en del besøg i Barcelona og på Camp Nou.
Er også en af dem der har oplevet op- og nedture med klubben hvor bl.a. tiden med det catalanske "galehus", 0-4 nederlaget til Milan i 1994, en klub på randen af konkurs, de dunkle år 2000 - 2003, for mig står som nogle af de værste og hvor min vennekreds af Madrid fans nød godt af det...men holdte ved og opbyggede også derigennem en uknuselig kærlighed for klubben. Og når jeg nu ser hvordan klubben igennem de seneste mange år har rejst sig og nyder succes, er den kærlighed kun blevet forstærket.
sååå... er Barca "af kød og blod" og for mig er der kun dén klub.

Visca Barca, siempre Culé! :!:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

SaZzE

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af SaZzE »

Hejsa. Jeg er ny herinde men har været en aktiv Barca Fan for knap 10 år. tjaa det hele startede med at mine forældre tog mig med til den vidunderlige by. 10 år senere og mange besøg efter er man stadig som en lille dreng når man oplever barca spillerne løbe på banen.

Jeg hedder Lasse , 22 år kommer fra esbjerg og som sagt en rigtig Cule. følger barca i tykt og tyndt.
Håber jeg kan bidrage med nogen savlige diskusioner samt et hyggeligt samværd med lige mænd :D

M.V.H Lasse Bisgaard.

Najse

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Najse »

Hejsa,
jeg er ny herinde. Jeg har aldrig prøvet at være på et forum før, så det kan være, at I lige må bære over med mig i starten :) .
Jeg har kun været barca-fan i tre år, men det er det første (og eneste) hold jeg har været og er fan af. Jeg blev fan, da jeg endelig fik tv-kanaler, hvor man kunne se fodbold. Så tænkte jeg, at nu skulle der godt nok ses bold. Jeg så en masse kampe med forskellige hold, men det stod snart klart for mig, at Barcas spillestil var så meget mere cool end andre holds. Siden da har jeg fulgt holdet ret slavisk (nogle gange til min kærestes store fortrydelse).

Jeg hedder Naja og er 29 år gammel. Udover barca er jeg ret interesseret i mine to fritter og førnævnte kæreste, rock - og metalmusik og chili.

GO BARCA!!!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Diabolito »

Velkommen til Naja, godt med en fælles chili-fan ;)
El Señor de las Tartas

Najse

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Najse »

Takker og i lige måde mht. chilien :wink: !

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Mander »

Velkommen til, og jeg er misundelig på dig, fordi du har fritter. Søde små kræ. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af soul_pitcher »

Diabolito skrev:Velkommen til Naja, godt med en fælles chili-fan ;)
Så kan du passende lave en chillikage til mig, tak.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster