Podcasts

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Podcasts

Indlæg af SirJonas »

Jeg har et mere konkret spørgsmål, men tænker at holde emnet åben, så tråden fremadrettet kan blive brugt til podcasts i al almindelighed...

Mit spørgsmål går ret præcist på, om der findes nogle danske podcasts vedr. FC Barcelona?

Jeg finder 1-2 stk om Real Madrid (begge startet inden for de seneste 2 år), og så finder jeg ellers diverse udenlandske podcasts heromkring..


I sidste ende kan mit spørgsmål munde ud i et ønske til til selv at lægge mange krafter i at starte en sådan op, men lad os nu se, om ikke der findes noget i forvejen? :-)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Podcasts

Indlæg af B-Freak »

Fedtmule skrev:Jeg har et mere konkret spørgsmål, men tænker at holde emnet åben, så tråden fremadrettet kan blive brugt til podcasts i al almindelighed...

Mit spørgsmål går ret præcist på, om der findes nogle danske podcasts vedr. FC Barcelona?

Jeg finder 1-2 stk om Real Madrid (begge startet inden for de seneste 2 år), og så finder jeg ellers diverse udenlandske podcasts heromkring..


I sidste ende kan mit spørgsmål munde ud i et ønske til til selv at lægge mange krafter i at starte en sådan op, men lad os nu se, om ikke der findes noget i forvejen? :-)
Kender ikke rigtig nogen danske podcasts kun om Barcelona.

Mediano har engang imellem imellem en podcast om la liga hvor de snakker en del om Barcelona og Madrid mm. Men det er det eneste jeg kender til.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Podcasts

Indlæg af SirJonas »

Åh ja, det er sandt.

Men som du rigtig nok forstår, så søger jeg mere en podcast med ugentlige updates rundt om Barca, og ikke så meget andet.

Det lader til, at der er et hul hvad dette angår.

- Hvis nogen af jer derude synes det kunne være spændende at være en del af en dansk fcb podcast (både større og mindre roller), så endelig byd ind. Send PM eller blot smid en kommentar herefter.

Jeg vil over de kommende uger kigge ind i dette og danne et overblik over, hvor stor opgaven egentlig er og hvad det kræves.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Podcasts

Indlæg af Rb88 »

Jeg kunne godt være interesseret i at være med til en podcast. Kunne være spændende at diskutere noget Barca på kryds og tværs

Lidt off topic: nu der ikke findes en dansk podcast og Barca findes der så en dansk podcast for La Liga? Nogen der kender til en sådan?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Podcasts

Indlæg af SirJonas »

Rb88 skrev:Jeg kunne godt være interesseret i at være med til en podcast. Kunne være spændende at diskutere noget Barca på kryds og tværs

Lidt off topic: nu der ikke findes en dansk podcast og Barca findes der så en dansk podcast for La Liga? Nogen der kender til en sådan?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Rb88 du har fået en PM.
Så kan vi tage den derfra.
I andre skal bare fortsætte med at byde ind også. Jo flere jo bedre :-)

Jeg selv kender ikke til en dansk podcast om La liga.
- Der er selvfølgelig medianos, som B-Freak også nævnte, men dette er ikke på samme måde faste ugentlige podcasts, som jeg husker det.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Podcasts

Indlæg af Rb88 »

Nej desværre. Mediano dækker primært PL og superligaen. Få afsnit handler om Barca. Hørte idag i toget deres gennemgang af Arsenal på 90 minutter. Sådan en omgang gad jeg godt kunne høre om Barcelona

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Podcasts

Indlæg af SirJonas »

Halløj derude..

Der er tegninger til, at podcast godt kunne hen og blive til noget.

Kunne i rare mennesker derude hjælpe med forslag til navnet på sådan en dansk Barcelona podcast.

Selvom snakken også vil gå på barcas konkurrenter, så vil Target ret præcist være alle danske Barca fans

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Podcasts

Indlæg af kklaus »

Fedtmule skrev:Halløj derude..

Der er tegninger til, at podcast godt kunne hen og blive til noget.

Kunne i rare mennesker derude hjælpe med forslag til navnet på sådan en dansk Barcelona podcast.

Selvom snakken også vil gå på barcas konkurrenter, så vil Target ret præcist være alle danske Barca fans
Jeg troede egentlig, at dette var dit/jeres projekt:
https://twitter.com/detculehjoerne

Timingen passede i hvert fald meget godt :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Podcasts

Indlæg af SirJonas »

kklaus skrev:
Fedtmule skrev:Halløj derude..

Der er tegninger til, at podcast godt kunne hen og blive til noget.

Kunne i rare mennesker derude hjælpe med forslag til navnet på sådan en dansk Barcelona podcast.

Selvom snakken også vil gå på barcas konkurrenter, så vil Target ret præcist være alle danske Barca fans
Jeg troede egentlig, at dette var dit/jeres projekt:
https://twitter.com/detculehjoerne

Timingen passede i hvert fald meget godt :smile:
Hah, ja det kunne det være. Men nej, der må være nogen, der har lyttet på vandrørene :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster