Hvem er I??

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Hvem er I??

Indlæg af Rb88 »

Jeg synes det er lidt sjovt man nogen gange skriver/diskuterer med de samme brugere uden at vide en dyt om hvilken mangfoldighed af mennesker vi har at gøre med. Så selvom ideen med forum tit er forbundet med anonymitet så kunne det være lidt sjovt at høre hvilke type mennesker i andre er: køn, alder, bopæl, arbejde/uddannelse, fritidsinteresser, grunde til man blev Barca fan, evt største oplevelse som Barca fan, osv.

Kom frisk indenfor anonymitetens grænser og lad os se hvor forskellige en flok culès kan være [emoji460][emoji41]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rb88 skrev:Jeg synes det er lidt sjovt man nogen gange skriver/diskuterer med de samme brugere uden at vide en dyt om hvilken mangfoldighed af mennesker vi har at gøre med. Så selvom ideen med forum tit er forbundet med anonymitet så kunne det være lidt sjovt at høre hvilke type mennesker i andre er: køn, alder, bopæl, arbejde/uddannelse, fritidsinteresser, grunde til man blev Barca fan, evt største oplevelse som Barca fan, osv.

Kom frisk indenfor anonymitetens grænser og lad os se hvor forskellige en flok culès kan være [emoji460][emoji41]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Køn: Gentleman, gift med en skønhed fra Filippinerne gennem 17 år og en datter på knap 11

Alder: 51 (ja jeg kan huske da Allan Simonsen brækkede benet)

Bopæl: Skive - the home of Hancock

Arbejde: IT sys admin

Fritidsinteresser: Bold, familie, bibelen, true crime og Apollo moon hoax

Why I bacame a Culé: Romario.. there I said it! Nej ikke Laudrup...

Største oplevelse som Barca fan: tror faktisk det var første gang på Camp nou i 2010, eller 5-0 over Real i 2010 eller 2-6 over Real i 2009 som jeg så sammen med min gode - die hard Real fan.

Bil: Audi

Højde: 181

Vægt: 83

Favoritfilm: Alien, den 8. passager

Motto: Det blir nok bedre i morgen

Antal Barca trøjer: 19

Favoritklubber udover Barca: SIK, Liverpool, Dortmund, Milan, Ajax

MC: Suzuki Savage

Barndomskæreste: Lene

Favoritserier: Seinfeld, Family Guy

Største bedrift: 2 mål på 9 sæsoner 7 mands firmabold

Fuldskæg: Nej

Favorit alkohol: Rom: Cartavio XO, Zacapa, AH Rise, Whiskey: alt fra Islay! Og Jack Daniels no. 7

Beer: Hancock, Blå Royal, Carlsberg

Edit:
Musik: Pink Floyd, U2, Sade... etc
Senest rettet af SpillerSomMESSI tors maj 02, 2019 2:39 pm, rettet i alt 4 gange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Tello »

God skabelon. Den nakker jeg lige.

Køn: Mand.

Alder: 28.

Bopæl: Wild, wild westjylland. Skive!

Arbejde: Pædagogikkens verden.

Fritidsinteresser: TV, Playstation, Barcelona, lange køreture, gørdetselv opgaver herhjemme m.v.

Why I became a Cule: Ronaldinho Gaucho.

Største oplevelse som Barca fan: Foruden de gange man har været på stadion? Og CHL, 6-1, alle de gange vi har destrueret Madrid, 4-0 mod Milan, Messis hovedstødsmål mod United, Ronaldinhos saksespark osv? Der er jo tusind øjeblikke, men det der har brændt sig bedst fast var da jeg i 2006 så et reservespækket hold spille mod AGF. Jeg var 15, det var første gang jeg var i en storby alene, det var med drengene, Barca spillerne stod helt tæt på osv. Den har på en eller anden mærkelig måde brændt sig fast.

Bil: To-yo-ta, baby.

Højde: 190.

Vægt: 100 - jeg ligner ikke en Michelin mand.

Musik: Det mest hørte er nok Nas' 'Illmatic' og Kanye's diskografi.

Favoritfilm: Akira, Eksorcisten, Blade Runner, Once Upon a Time in America, Ghost in the Shell (japan) og så videre.

Motto:

Enten: Life consists of two days, one for you and one against you. So when it's for you don't be proud or reckless, and when it's against you be patient, for both days are a test for you.

Eller: It is not death that a man should fear, but he should fear never beginning to live.

Barca trøjer: 10 stykker? Skal ha' købt flere.

Favoritklubber udover Barca: Manchester City, FCK, Dortmund, Ajax Amsterdam og Inter (nostalgi).

MC: En gammel damecykel?

Barndomskæreste: Min hånd.

Favoritserier: The Wire, Boondocks og en masse random True Crime.

Største bedrift: Uddannelsen, kørekortet og mine finanser (havde ikke styr på en skid da jeg var yngre).

Fuldskæg: Afhænger.

Favorit alkohol: Drikker normalt ikke, men ellers en god vodka på is.

Beer: Har aldrig kunne øl, så skriver energidrikke og Harboe sodavand i stedet.



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af ulrich »

Køn: Mand, single efter 17 års forhold.

Alder: 40.

Bopæl: Aarup på Vestfyn

Arbejde: IT

Fritidsinteresser: Serier, film, gaming, bordtennis.

Why I became a Cule: Laudrup.

Største oplevelse som Barca fan: 1-1 på broen og 6-1 over P$G. Mangler desværre stadig mit første besøg på Camp'en. :(

Bil: Skoda.

Højde: 184.

Vægt: 120 :( Tog en masse kg på da jeg var syg, og har desværre ikke været motiveret nok til at smide dem igen.

Musik: Mest hård rock og metal \m/ Copenhell \m/

Favoritfilm: Shawshank Redemption, The Green Mile, Nolans Batman trilogi

Motto: Change is not a four letter word... but often your reaction to it is!

Barca trøjer: 4-5 stykker, tror jeg

Favoritklubber udover Barca: Manchester United, Brøndby, Sampdoria, Kaiserslautern.

MC: Næ. Har et par racercykler.

Barndomskæreste: Laila.

Favoritserier: Breaking Bad, Game of Thrones, Sons of Anarchy

Største bedrift: Mine børn.

Fuldskæg: Viking.

Favorit alkohol: Øl.

Beer: Odense Classic, Erdinger Weissbier. Sikkert andre jeg ikke lige kan huske.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Kvoller »

.
Senest rettet af Kvoller tors jan 02, 2020 6:52 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Rb88 »

Fornemmer Skive er lidt fyldt med Barcafans :grin:
Nå jeg glemte helt selv at udfylde så må lige selv bidrage

Køn: Man

Alder: 30

Bopæl: Odense

Arbejde/Uddannelse: Uddannet speditør for 9 år siden. derefter Fysioterapeut og for nuværende igang med en kandidat i Idræt og Sundhed på SDU

Fritidsinteresser: Film, serier, bold, ps4. Ellers går og træner jeg i det omfang jeg kan. Er kronisk smertepatient så er ikke altid så aktiv som jeg gerne ville være

Why I became a Cule: Ved det faktisk ikke. Min bedste barndomskammerat fra børnehave/folkeskole blev det samme tid som mig. Jeg kan ikke engang sætte præcist årstal på. Det var da angrebet bestod af Rivaldo, Kluivert osv. Rivaldo var lidt en yndlingsspiller for mig dengang.

Største oplevelse som Barca fan: Har aldrig været på Campen desværre. Milan 4-0 som andre nævner sidder klart i hukommelsen. Ligeså 2-6, 5-0 mod Real specielt. Min absolutte yndlingsspiller har altid været Iniesta grundet hans absurde elegance. Så målet mod Arsenal hvor Fabregas spiller hæl og tå og smider den, og Iniesta elegant sætter 2 mand på 20 cm og lob-assister Messi der kører for hårdt røv i målmanden derefter.

Bil: SU = Jernhest

Højde: 182

Vægt: 88

Musik: Ingen favorit. Elsker chill, acoustic playlister. for tiden er mit absolutte yndlingsnummer nok Piano Man af Billy Joel. Ellers elsker jeg det glade musik fra 60/70erne og er dermed helt vild med soundtracket til Guardians og the Galaxy filmene fx

Favoritfilm: Igen ingen der vinder. Shawshank, LOTR trilogien, Goodfellas. Jeg er en fucking IMDB hore så vælger meget film ud fra Ratings da jeg ikke magter at se de lorte film man ellers støder på og bliver snydt af

Motto: Intet. Har dog altid godt kunne lide ordsproget ala; "Even the biggest/longest journey begins with a single step"

Barca trøjer: Har godt nok ikke købt i mange år. trøjer jeg kan passe: 0. Trøjer jeg har: 5-6 stykker tror jeg

Favoritklubber udover Barca: Ingen. Er den type der mest tror på at man kun kan holde med et hold for alvor. Svage punkter af nok Ajax grundet 2 ture på Amsterdam Arena i folkeskole tiden gennem fodboldholdet når vi var på udlandsture i Holland og Belgien og spille diverse ungdomscups.

MC: Ingen på nuværende tidspunkt men min far har en 8-9 stykker (kørelærer) så kører da fra tid til anden

Barndomskæreste: Alle pigerne på min folkeskole. var typen der var kærester med 70% af pigerne fra min klasse. dog ikke på samme tid

Favoritserier: Suits, Breaking Bad, GOT, It's always sunny in Philly, Rick & Morty, Parks and rec. Og ellers en svaghed for natur og rum serier som our planet, planet earth, og særligt Cosmos (den nyere med Niel Degrasse Tyson)

Største bedrift: No clue. Måske at gå fra at være alt for træt af skole og blive smidt ud på handelsskolen og påbegynde Murer uddannelse da ingen lærere troede jeg kunne holde til mere skole, til at gå tilbage til skole og nu være igang med min kandidat.

Fuldskæg: no chance. stubbe bliver det flotteste jeg kan præstere

Favorit alkohol: Drikker sjældent men en god øl eller et glas vin

Beer: Ale no 16, Grimbergen double ambree o.l. Foretrækker altid en ale over alt andet

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af PuyolErGud »

Køn: Vel nok mand!

Alder: 24 spæde år.

Bopæl: Ishøj.

Arbejde/Studie: Skriver pt speciale i By- og Miljøplanlægning.

Fritidsinteresser: Bold, familie, geografi, serier etc.

Why I bacame a Culé: Det startede omkring 03. En ferie til Costa Brava satte for alvor skub i det. Også mit første besøg på Camp Nou, rundtur.

Største oplevelse som Barca fan: Af alle kampe må det være Iniestas mål mod Chelsea, Comeback mod PSG, finalesejre over United og utallige gode oplevelser. På stadion må det være kampen i sidste spillerunde mod Atletico, hvor vi kunne være blevet mestre, men vi kun spillede 1-1. Kæmpe oplevelse. Eller min første Clasico sidste år.

Bil: Ingen.

Højde: 196

Vægt: 90

Favoritfilm: Law Abiding Citizen

Motto: Hellere akavat tale end akavet stilhed.

Antal Barca trøjer: En 30 stykker.

Favoritklubber udover Barca: Brøndby og Tottenham.

Barndomskæreste: Hvem skal man vælge?

Favoritserier: Parks and Rec, Friends.

Største bedrift: Mål til Sjællandsmesterskaberne i mine unge år.

Fuldskæg: Nej.

Favorit alkohol: Øl tror jeg bare.

Musik: Prince, Indie-pop/rock. Lidt blandet.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Ialocin »

Køn: Mand!

Alder: 26 år

Bopæl: Frederiksberg / Valby. Bor lige ud til Valby Langgade.

Arbejde/Studie: Læser kandidat i kommunikation og dansk på RUC. Arbejder pr. 1. juni i Dansk Råd for Genoplivning :).

Fritidsinteresser: Fodbold, Football Manager, disc-golf, musik, film og serier, politik og digtning.

Why I bacame a Culé: Mine forældre fortæller mig at jeg som 3-årig insisterede på at få en Barca-trøje. Det var først som 5-6 årig at jeg rigtig begyndte at følge med i Barcelona og fik styr på spillernes navne osv. Det hænger nok sammen med at jeg var i Barcelona med familien, og dernæst så dem mod Brøndby i CL i 98'. Dengang holdt jeg også med Brøndby, men jeg husker hvordan jeg holdt med Barcelona, da jeg så kampen.

Største oplevelse som Barca fan: Det er nok stadig Iniestas mål mod Chelsea som står stærkest i hukommelsen. Derudover må jeg svare Ronaldinho og Messi.

Bil: Ingen.

Højde: 194 cm

Vægt: 92

Favoritfilm: Garden State, Fight Club, Memento og Donnie Darko er nok de film jeg har set mest. Det var dog specielt i mine teen-years at jeg så film igen og igen.

Motto: When my blood stops, someone else's will not
When my head rolls off, someone else's will turn
And while I'm alive, I'll make tiny changes to earth


Antal Barca trøjer: Omkring 15 vil jeg tro.

Favoritklubber udover Barca: Brøndby. Sådan har det altid været.

Favoritserier: Breaking Bad, The Leftovers, GoT, Lost, Rick and Morty, Scrubs og It's Always Sunny in Philadelphia.

Største bedrift: At drikke en flaske rødvin på 12 sekunder.

Fuldskæg: Jeg kører en halv mundkusse.

Favorit alkohol: Rødvin selvfølgelig?

Musik: The National er nok favoritbandet, og har været det siden det kom ud med Alligator. Derudover hører jeg meget Indie, Punk, Hiphop og Rn'b.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Michman »

Køn - Mand

Alder 29. Er vel ved at være voksen.. Kæreste med Real fan. I det mindste skal hun glo på min tatovering hvergang vi har sex..

Bopæl: Jelling

Arbejde: Har arbejdet med børn i 3,5 år. Og jeg skal snart op og have vurderet min sag, jeg er på ressourceforløb og jeg har gemnemført et forløb på 3,5 år. Min skæbne afgøres den 28 maj.

Fritidsinteresser: Fodbold, Computer spil, Poker, også interesser jeg mig for mordere og seriemordere.

Why i became a culé. Jeg blev fan af Barca i 2008. Jeg blev forelsket i vores spille stil. Messi og Ronaldinho. Jeg begyndte at se flere og flere kampe, til sidst så jeg alle. Jeg blev så forelsket i den klub at jeg fik en tatovering over hjertet.

Største oplevelse som Barca fan: Der er mange. Men det største var da jeg var nede og se en kamp i 2014. Så Pyuol score det sidste mål han nåede at score i Barca trøjen. Vi vandt kampen 5-1. Jeg nåede ned og se mine ynglings spillere. Iniesta, Xavi, Messi, Pyuol.

Bil: Peugeot 206+

Højde: 188

Vægt omkring de 100. Jeg lider af en nerve lidelse kaldet fibromyalgi. Det er en lidelse der giver kronisk smerter i store dele af kroppen. Arbejder på at få et fast arbejde på trods af dette. Jeg gik fra 65 kg til 100 på under 3 måneder. Pga Medicin.

Musik: Eminem, Linkin Park, Ed Sheeran, Cold Play.

Favoritfilm: En verden udenfor. Og som Kroller er jeg også fan af Batman trilogien og Harry potter filmende.

Motto: That which does not kill us, makes us stronger.

Barca trøjer: 3 Styks.

Favoritklubber ud over Barca. Vejle BK, Arsenal.

Mc: Nej. Men hvis jeg får råd så måske.

Barndoms kæreste: Mette.

Favoritserier: Criminal Minds, Friends, Sons of Anarchy.

Største bedrift. Har ikke rigtig noget endnu..

Fuldskæg: Nej men jeg kan godt gro det.

Favorit alkohol. Jeg kan godt nyde en Tuborg. Men jeg drikker faktisk ikke ret meget alkohol.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Rb88 »

Er der noget der trickede din fibromyalgi Michman? Eller kom den snigende?

Håber det bedste for dig. 3.5 år er lang tid at gå og prøve af og vente. Tror du at du ville kunne arbejde fuldtid? Og hold da op en vægtstigning. Det må du virkelig ikke kunne have tålet det medicin

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Hvem er I??

Indlæg af Michman »

Rb88 skrev:Er der noget der trickede din fibromyalgi Michman? Eller kom den snigende?

Håber det bedste for dig. 3.5 år er lang tid at gå og prøve af og vente. Tror du at du ville kunne arbejde fuldtid? Og hold da op en vægtstigning. Det må du virkelig ikke kunne have tålet det medicin

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Stress, jeg satser på at kunne klare 18-20 timer.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster