Konspirations Teorier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:Man kan rent faktisk bevise, at den første månelanding fandt sted. Apollo 11 installerede nemlig et form for spejl på månen i 1969, hvilket man fra jorden kunne sende en laserstråle mod, hvorefter strålen ville reflektere tilbage igen.

Man kan læse mere her eller se dette klip fra Big Bang Theory :glad:
Som sagt: Gode argumenter for det modsatte:
phpBB [video]


Som jeg ser alt det som kiommer fra Pro-NASA vs Conspiracy Theories så er der gode argumter på begge sider.
Mht. månelandingerne hælder jeg mest til at det er hoax...

Der er et par gode argumnter her:
phpBB [video]



Men især her:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af OliverDK »

Har du lige brugt et interview fra Ali G som et godt argument?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

OliverDK skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
FCBSOCI skrev:(og nej jeg tror ikke på konspirationsteorier...

Så tror du altså på
1) Den officielle 9/11 forklaring?
2) At Nasa sendte mænd til månen og tilbage igen fra og med Apollo 11 missionen?
3) At Nasa har Mars Rovers på Mars der tager billeder og sender til jorden?
Det bør han i hvert fald.
Der er ihvertfald meget gode argumenter for det modsatte!

Jeg kunne tilføje
4) At JFK blev skudt af Lee Harvey Oswald
5) At Madeleine McCann blev bortført i lejligheden i Praia De Luz 3. maj 2007
Hedder du Tommy Hansen?
:-)

Nej, heller ikke Moses Hansen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

OliverDK skrev:Har du lige brugt et interview fra Ali G som et godt argument?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ironi, selvfølgelig. Var det ikke sjovt?

Ali G's interview med FB....I er jo også legendarisk:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af OliverDK »

SpillerSomMESSI skrev:
OliverDK skrev:Har du lige brugt et interview fra Ali G som et godt argument?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Var det ikke sjovt?
Skulle lige sikre mig, om du rent faktisk mente det. Konspirationsteoretikere er tit lidt mærkelige ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

OliverDK skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
OliverDK skrev:Har du lige brugt et interview fra Ali G som et godt argument?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Var det ikke sjovt?
Skulle lige sikre mig, om du rent faktisk mente det. Konspirationsteoretikere er tit lidt mærkelige ;-)
Det har du ret i... jeg har heller ikke sagt at jeg tilhører den race.. men jeg har blot sagt at der er gode argumenter på begge sider.. og at begge sider har nut-cases som forsvarer deres side af sagen.

Jeg er overbevist om at de officielle forklaringer på 9/11, JFK og Madeleine McCanns forsvinden ikke er sande.. men jeg lever og ånder ikke for at bevise det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af Jesni »

Mon ikke de har været på månen... de kan se ud i yderkanten af universet (!!), de har satelitter ude ved Pluto, de har simuleret fundementale dele af the big bang, og fuck me side ways om de ikke endelig har bekræftet Einstein's gravitationsbølger.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af Heartbreaker »

Man har også fundet kuren mod cancer, men man vil ikke offentliggøre den, fordi der er mange flere penge i at lade folk behandle med metoder som kemo. [emoji377][emoji263]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Mon ikke de har været på månen... de kan se ud i yderkanten af universet (!!), de har satelitter ude ved Pluto, de har simuleret fundementale dele af the big bang, og fuck me side ways om de ikke endelig har bekræftet Einstein's gravitationsbølger.
Der er ingen problemer teknisk med at sende udstyr derud... Det er mennesker der er problemer med at sende derud... man skal gennem Van Allen bæltet 2 gange f.eks... men det er kun én ting.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af Jesni »

Ret sikker på de har været ude og bevise ( det kræver jo så at man vil acceptere at ens fantast-hypotese falder til jorden ) at dragterne sagtens kunne holde til det. Men spørg da inde på videnskab.dk om det - det er da et oplagt svar at få nogle fagfolk til at besvare, istedet for at dvæle ved nogle lidt skæve personers vanvittige hypoteser om noget, der er så evident som månelandingen efterhånden.

EDIT: Videnskab.dk har allerede svaret på de fleste af tingene her, blandt andet hypotesen om bæltet, og at det både gælder for instrumenter og mennesker:

http://videnskab.dk/kultur-samfund/pryg ... anelanding

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de har været på månen... de kan se ud i yderkanten af universet (!!), de har satelitter ude ved Pluto, de har simuleret fundementale dele af the big bang, og fuck me side ways om de ikke endelig har bekræftet Einstein's gravitationsbølger.
Der er ingen problemer teknisk med at sende udstyr derud... Det er mennesker der er problemer med at sende derud... man skal gennem Van Allen bæltet 2 gange f.eks... men det er kun én ting.
Og hvad så? Det er meget, meget kortvarigt og det er reelt ikke specielt meget stråling, man som astronaut når at blive udsat for, dels på grund af den føromtalte korte varighed, dels på grund af fartøjets beskyttelse. Folk der til daglig arbejder med radioaktivitet er langt, langt, langt mere udsat.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Ret sikker på de har været ude og bevise ( det kræver jo så at man vil acceptere at ens fantast-hypotese falder til jorden ) at dragterne sagtens kunne holde til det. Men spørg da inde på videnskab.dk om det - det er da et oplagt svar at få nogle fagfolk til at besvare, istedet for at dvæle ved nogle lidt skæve personers vanvittige hypoteser om noget, der er så evident som månelandingen efterhånden.

EDIT: Hvis du gør det, så smid lige et link.
Arrrhhh Jesni.. nu er der på begge sider af denne sag fantaster.

Og.. desuden har mange mennesker, også meget seriøse videnskabsmænd sat spørgsmålstegn ved månelandingerne siden 1972.. Det er ikke noget nyt.

Her er der et par ingenører fra England der kigger lidt på det.
phpBB [video]


Den ene, Richard D Hall, har haft korrenspondence med NASA vedr. Mars Rovers anormalies..
phpBB [video]


Men når alt er sagt, så er jeg hverken overbevist om det ene eller det andet i denne sag... blot er der, som sagt, gode argumenter på hver side af hegnet, og lige nu hælder jeg til at det er hoax.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de har været på månen... de kan se ud i yderkanten af universet (!!), de har satelitter ude ved Pluto, de har simuleret fundementale dele af the big bang, og fuck me side ways om de ikke endelig har bekræftet Einstein's gravitationsbølger.
Der er ingen problemer teknisk med at sende udstyr derud... Det er mennesker der er problemer med at sende derud... man skal gennem Van Allen bæltet 2 gange f.eks... men det er kun én ting.
Og hvad så? Det er meget, meget kortvarigt og det er reelt ikke specielt meget stråling, man som astronaut når at blive udsat for, dels på grund af den føromtalte korte varighed, dels på grund af fartøjets beskyttelse. Folk der til daglig arbejder med radioaktivitet er langt, langt, langt mere udsat.
Prøv at parre det med disse NASA folks eget udsagn..

En der "alengenly" har været igennen Van Allen bæltet 2 gange:
phpBB [video]


Og en NASA fyr der fortæller lidt om udfordringer ved Van Allan bæltet og det at sende mennesker igennem den:
phpBB [video]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af Jesni »

Jeg er ret sikker på, at den etablerede og altovervejende størstedel af astrofysikken er enige om, at det er sket. At der så altid er nogle mennesker, der af en eller anden årsag får et kick ud af at køre ud af en vanvittig vej, well - der er jo også stadig en del mennesker, der mener at vi ikke har foruroligende klimaforandringer. Jeg tror man en gang i mellem skal spørge sig selv, hvis 98% af eksperterne indenfor et felt er enige, bør vi så lytte til de sidste 2?

EDIT: Haha, ej come on. Det klip du viser med en "NASA-fyr", der fortæller om udfordringerne, siger intet kritisk- istedet siger han jo netop, at Orion har beskyttelsen, men i klippet kommer der nogle comments af en unavngiven kilde der kritiserer det....... I'm out. Det er simpelthen for dumt :D

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Konspirations Teorier

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Jeg er ret sikker på, at den etablerede og altovervejende størstedel af astrofysikken er enige om, at det er sket. At der så altid er nogle mennesker, der af en eller anden årsag får et kick ud af at køre ud af en vanvittig vej, well - der er jo også stadig en del mennesker, der mener at vi ikke har foruroligende klimaforandringer. Jeg tror man en gang i mellem skal spørge sig selv, hvis 98% af eksperterne indenfor et felt er enige, bør vi så lytte til de sidste 2?

Ok, Jeg har heller ikke lyst til at være advokat for "Conspiracy theories" et al.

Men, jeg synes at det er en alvorlig fejl at du bare dogmatisk fejer det af bordet ved at påstå at "den etablerede og altovervejende størstedel af astrofysikken er enige om, at det er sket." - Der er nemlig etablerede astrofysikkere og endda ex-NASA folk der modsiger det. Og nej, jeg tror ikke at du har en 98% base af eksperter på NASA siden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster