Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har desværre nul tolerance overfor folk som provokerer andre folk uden grund.
Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.
Paludan er den største idiot Danmark har haft. Han er racist og racister står kun for had og diskrimination.
Sådan nogle onde mennesker burde afskaffes eller sendes på den øde ø.
Kan I forestille jer Danmark uden en eneste racist?
Det vil være den bedste land i hele verden ;-)
Det ville være dejligt ja. Men det duer jo heller ikke du indirekte truer med vold, fordi der er en eller anden hjerneskadet klaphat der provokerer.
Har jeg truet nogen med vold?? Hvor står det hen? :?
'Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.'
Det virker bare som en trussel, men jeg kan selvfølgelig også have taget helt fejl

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:16 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Politik

Indlæg af whidgee »

Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har desværre nul tolerance overfor folk som provokerer andre folk uden grund.
Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.
Paludan er den største idiot Danmark har haft. Han er racist og racister står kun for had og diskrimination.
Sådan nogle onde mennesker burde afskaffes eller sendes på den øde ø.
Kan I forestille jer Danmark uden en eneste racist?
Det vil være den bedste land i hele verden ;-)
Det ville være dejligt ja. Men det duer jo heller ikke du indirekte truer med vold, fordi der er en eller anden hjerneskadet klaphat der provokerer.
Har jeg truet nogen med vold?? Hvor står det hen? :?
'Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.'
Det virker bare som en trussel, men jeg kan selvfølgelig også have taget helt fejl
Omg :roll:
Det hedder selvforsvar. Hvad gøre du hvis nogen truer dig eller din familie? Står du bare og kigger på :?
Der er en stor forskel på at provokere og true

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:
Kvoller skrev:
Lopezzz skrev:Jeg har desværre nul tolerance overfor folk som provokerer andre folk uden grund.
Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.
Paludan er den største idiot Danmark har haft. Han er racist og racister står kun for had og diskrimination.
Sådan nogle onde mennesker burde afskaffes eller sendes på den øde ø.
Kan I forestille jer Danmark uden en eneste racist?
Det vil være den bedste land i hele verden ;-)
Det ville være dejligt ja. Men det duer jo heller ikke du indirekte truer med vold, fordi der er en eller anden hjerneskadet klaphat der provokerer.
Har jeg truet nogen med vold?? Hvor står det hen? :?
'Heldigvis for ham har han ikke direkte provokeret mig eller nogen fra min familie.'
Det virker bare som en trussel, men jeg kan selvfølgelig også have taget helt fejl
Omg :roll:
Det hedder selvforsvar. Hvad gøre du hvis nogen truer dig eller din familie? Står du bare og kigger på :?
Han truer jo heller ikke, han provokerer. Der er jo kæmpe forskel på, at han kalder Mellemøsten for taberlande, eller om han siger han vil slå din familie ihjel.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:16 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Politik

Indlæg af Rb88 »

Det er skræmmende ja. Han er helt helt væk

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

> 41 millioner brugt på ham.
> Kalder dem HIPO svin.
> Hylder indirekte en morder.
> Som dræbte hans beskyttere.

Ung mand blev i flere år chikaneret af Rasmus Paludan. En dag dukkede partilederen op med et kamera i mandens barndomsby.
Billede

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Han er helt væk den mand. Man burde ikke kunne komme i Folketinget, hvis man har en kriminel baggrund. Det er egentlig absurd.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Politik

Indlæg af Tello »

Manden er jo rablende sindssyg

° Udstiller unge mænd på sin hjemmeside.
° Havde en kategori der hed U18.
° Stalker folk.
° Kalder folk nazister på live tv.
° Har polititilhold.
° Hylder politimorder.
° Kalder betjente HIPO-svin.
° Kan ikke tåle at blive svaret igen.
° Mener aldrig han tager fejl.
° Følger efter folk til deres hjemadresse.
° Chikanerer som 23 årig en 16 årig.
- Kan du forstå, hvis nogle tænker, at du har lagt billeder ind af unge mænd mellem 15 og 18 år?

- Nej.

- Så du synes ikke, at navnet 'Unge mænd mellem 15 og 18 år' indikerer det?

- Nej.

- Ville det have været problematisk, hvis du havde gjort det?

- Nej.

- Hvorfor ikke?

- Det ville vel ikke have været problematisk, forudsat de havde samtykket. Der er jo tusindvis af sider på nettet - antager jeg - af modelbureauer, som har lige præcis det. Så det vil jeg ikke synes. Men jeg kan ikke huske det altså, lyder forklaringen fra Rasmus Paludan.
Manden er jo definitionen på incel/neckbeard.

once you develop "it is what it is" mentality, a lot of things stop bothering you.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Overvejer virkeligt at smide et opslag op på facebook på valg dagen. "Hvis du stemmer på Stram Kurs, så vil jeg gerne du sletter mig som ven, da jeg på ingen måde kan forsvare denne mands sindsyge såkaldte politik. Jeg vil normalt ikke blande mig i hvad folk stemmer på. Men her bliver jeg nød til at sige at jeg ikke vil have med folk at gøre der står bag denne mand."

Bør jeg gøre det? For jeg det er faktisk sådan jeg føler.. Jeg gider ikke have med mennesker at gøre der ligger sin stemme på den mand..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Michman skrev:Overvejer virkeligt at smide et opslag op på facebook på valg dagen. "Hvis du stemmer på Stram Kurs, så vil jeg gerne du sletter mig som ven, da jeg på ingen måde kan forsvare denne mands sindsyge såkaldte politik. Jeg vil normalt ikke blande mig i hvad folk stemmer på. Men her bliver jeg nød til at sige at jeg ikke vil have med folk at gøre der står bag denne mand."

Bør jeg gøre det? For jeg det er faktisk sådan jeg føler.. Jeg gider ikke have med mennesker at gøre der ligger sin stemme på den mand..
Synes jeg ikke. Det er en privat og personlig sag. Jeg synes altid at sådan nogle opslag ender med at det er ejeren der fremstår skidt. Min anbefaling, men du må gøre som du vil.

Jeg forstår tanken, men så skal man argumenteret og have dialog med disse folk når/hvis deres synspunkter kommer frem og de er til gene for en.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
Michman skrev:Overvejer virkeligt at smide et opslag op på facebook på valg dagen. "Hvis du stemmer på Stram Kurs, så vil jeg gerne du sletter mig som ven, da jeg på ingen måde kan forsvare denne mands sindsyge såkaldte politik. Jeg vil normalt ikke blande mig i hvad folk stemmer på. Men her bliver jeg nød til at sige at jeg ikke vil have med folk at gøre der står bag denne mand."

Bør jeg gøre det? For jeg det er faktisk sådan jeg føler.. Jeg gider ikke have med mennesker at gøre der ligger sin stemme på den mand..
Synes jeg ikke. Det er en privat og personlig sag. Jeg synes altid at sådan nogle opslag ender med at det er ejeren der fremstår skidt. Min anbefaling, men du må gøre som du vil.

Jeg forstår tanken, men så skal man argumenteret og have dialog med disse folk når/hvis deres synspunkter kommer frem og de er til gene for en.
Han behøver jo ikke have en efterfølgende dialog, hvis blot han sletter dem.

Jeg ville ikke selv gøre det, da jeg ikke orker al hurlumhejet bagefter. Men opdagede jeg en fb ven/bekendt, der støttede paludan, ville jeg kommentere det overfor vedkommende og kraftigt overveje at droppe personen. En ting er moderate DF er, dem var der indtil for nyligt, en del af, men stram kurs :devil: :sørgelig:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
emo skrev:
Michman skrev:Overvejer virkeligt at smide et opslag op på facebook på valg dagen. "Hvis du stemmer på Stram Kurs, så vil jeg gerne du sletter mig som ven, da jeg på ingen måde kan forsvare denne mands sindsyge såkaldte politik. Jeg vil normalt ikke blande mig i hvad folk stemmer på. Men her bliver jeg nød til at sige at jeg ikke vil have med folk at gøre der står bag denne mand."

Bør jeg gøre det? For jeg det er faktisk sådan jeg føler.. Jeg gider ikke have med mennesker at gøre der ligger sin stemme på den mand..
Synes jeg ikke. Det er en privat og personlig sag. Jeg synes altid at sådan nogle opslag ender med at det er ejeren der fremstår skidt. Min anbefaling, men du må gøre som du vil.

Jeg forstår tanken, men så skal man argumenteret og have dialog med disse folk når/hvis deres synspunkter kommer frem og de er til gene for en.
Han behøver jo ikke have en efterfølgende dialog, hvis blot han sletter dem.

Jeg ville ikke selv gøre det, da jeg ikke orker al hurlumhejet bagefter. Men opdagede jeg en fb ven/bekendt, der støttede paludan, ville jeg kommentere det overfor vedkommende og kraftigt overveje at droppe personen. En ting er moderate DF er, dem var der indtil for nyligt, en del af, men stram kurs :devil: :sørgelig:
Det jeg sagde med dialog var at hvis vedkommenes synspunkter kom frem, kunne man have en dialog omkring dem, dvs. reagere efter, og ikke bede folk om at fjerne sig selv fra ens vennegruppe. Jeg tror vi er ok enige.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:17 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Nok det samme som alle de andre steder hvor der er højreekstremister i Folketinget. Det er ikke nyt.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster