Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SparetireDad »

Jamen fint, at SBS svarer - men hans svar siger jo ingenting, som vi ikke vidste i forvejen. Det interessante kunne jo være at komme lidt mere ned i materien - så vi ikke bare bliver tørret af med et - med alt respekt - intetsigende svar.

Det kunne være interessant at gå lidt tættere på dem/ham. Spørge om de f.eks. har afgivet et bud til spanierne - og om det bud var milevidt fra eller nogenlunde tæt på - og om spanierne reagerede med komplet afvisning. Også lige så meget så vi kan blive lidt klogere på, om det overhovedet er realistisk, at det ender med en aftale.

Det kunne også være interessant at bore lidt i, hvor meget dyrere det evt. er blevet siden sidste sæson. Prisstigninger følger jo alle steder - men har spanierne været totalt og komplet urealistiske i deres evt. prisstigning - eller er det SBS, der er blevet mere fedtede ifht. hvad de vil betale?

Ja, beklager - men jeg synes, at den er letkøbt bare at skrive, at det er spanierne, der er urimelige. Det er sikkert rigtigt - men den er stadig letkøbt og en nem måde at undgå yderligere forklaring.

@SpillerSomMESSI kunne du ikke overveje at svare ham retur og gå lidt dybere?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Piquénbauer »

Der er en gut på madridista som siger han arbejder for sbs... Og her sammenlignede han prisstigningen med at hvis man før betalte 8 kr for en liter mælk så koster den nu 40 kr. Jeg tror ikke vi skal regne med at vi kan se Barca i det næste lange stykke tid og det ville ikke undre mig hvis det først er omkring el clasico at de bliver købt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Storken »

Fritte skrev:Dvs. hele verden har det fint med at betale 40 kr. for en liter mælk, men i Skandinavien vil vi hellere dø af tørst?
Hvis SBS ikke mener mælken er 40kr værd, så køber de den ikke. Det er jo en forretning, der skal tjene penge til dets ejere. De er ikke sat i verden for at behage fangrupper.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Piquénbauer »

I Skandinavien vil vil hellere betale 150 kr for et par røde pølser (PL) og så drikke vand fra hanen hvis man er tørstig...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Storken »

Fritte skrev:Har man 30 dages opsigelse på TV-pakken?
Du kan være sikker på, at de køber rettighederne den 31. dag :-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rosa svarede også:
Tak for din mail - jeg forstår udmærket din frustration. Den er der mange, der deler - for naturligvis er det beklageligt, at ingen danske kanaler pt viser kampe fra verdens bedste liga.
Jeg kan kun sige, at forhandlingerne stadig er i gang. Vi vil jo frygteligt gerne kunne vise spansk bold til alle de mange fans, vi ved, der er til La Liga.

Kh Rosa
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af PuyolErGud »

Men som jeg forstår det, så er det ikke det samme selskab der sælger rettighederne til de forskellige dele af verden vel? Altså MP & Silva eller hvad de hedder, de har retten til at sælge rettighederne til Skandinavien, men det er andre selskaber der har disse rettigheder andre steder? Eller hvordan?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af klogfyr »

Skal til Barcelona her den 18, og hvis rettighederne ikke er købt til når jeg kommer tilbage, så afmelder jeg fuldpakken. Ingen grund til at betale 500 kr. om måneden for noget, man ikke bruger.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:Rosa svarede også:
Tak for din mail - jeg forstår udmærket din frustration. Den er der mange, der deler - for naturligvis er det beklageligt, at ingen danske kanaler pt viser kampe fra verdens bedste liga.
Jeg kan kun sige, at forhandlingerne stadig er i gang. Vi vil jo frygteligt gerne kunne vise spansk bold til alle de mange fans, vi ved, der er til La Liga.

Kh Rosa
Et passende svar kunne være, hvorfor hun lyver? Deres rettighedsforhandler var ude og sige:
Hos rettighedsforhandler Anders Antonsen fra Discovery Networks Denmark - der bl.a. omfatter Kanal 5, 6’eren og Canal 9 – er der heller ingen tvivl om prioriteringen mellem de europæiske fodboldligaer.

- Hvis man har rettighederne til Premier League, så kan man godt undvære La Liga
http://www.dr.dk/sporten/fodbold/spanie ... i-dansk-tv

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

Jeg er synsk, så jeg droppede tv-pakken for over en måned siden, da jeg vidste dette ville ske.

(Eller også var det bare blevet for dyrt)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fritte skrev:
klogfyr skrev:Skal til Barcelona her den 18, og hvis rettighederne ikke er købt til når jeg kommer tilbage, så afmelder jeg fuldpakken. Ingen grund til at betale 500 kr. om måneden for noget, man ikke bruger.
Helt enig. Jeg giver dem 14 dage.
Skal også ned og se kampen mod Levante ;-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

Viasat kjøper senderettighetene for La Liga og Serie A i Sverige ifølge Expressen. Sies ikke noe om det er nordisk: http://www.expressen.se/sport/fotboll/l ... h-la-liga/
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Kubala »

Man skal skaffe sig en af de der bokse, der giver mulighed for udenlandske kanaler såsom Sky Sports etc.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af OliverDK »

Please Viasat. Køb rettighederne i Danmark også.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20610
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er faktisk ligeglad hvem der køber dem, bare jeg kan se Barça i tv'et.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster