Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Der er rigeligt med god fodbold i spanien hos de mindre hold (også for fans af andre typer for bold) ligesom der er proppet med stadions hvor der bliver sunget fra start til slut.
Nu har jeg være på Camp Nou tre gange, Bernabeu, Vicente Calderón, Sevilla, Amsterdam, Firenze, Milano, London og Paris og se fodbold. Jeg har ikke én gang mødt et publikum, der giver den gas som på Craven Cottage. Det er en helt anden kultur i England, hvor folk blive stive stoddere, når de kommer ind på stadion. Og jeg må sige at stemningen er imponerende, for de går helt amok, hvilket giver en ret specielt oplevelse. Kun på San Siro har de kunne lave en stemning der var derhendad.

Om det overhovedet er relevant er så noget andet. Jeg tror det er et vigtigt element, når man skal sælge TV-rettigheder, at der er en sublim stemning på stadion.

Man må jo bare respektere markedskræfterne. Det er sku sjældent, at det er et tilfælde, at folk foretrækket ét produkt over et andet. Det har jeg lidt svært ved at forstå, du ikke kan se.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Piquénbauer »

Det må jeg nok sige. Du har set en del bold i EU. Men det er måske lidt meget at fastslå at PL er over alle andre ligaer når det kommer til stemning på baggrund af et besøg?

Der er, som i PL, stadions i la liga som producerer en fremragende stemning. Det er det eneste jeg siger. Og derfor er det ret fjollet når la liga bliver fremstillet som en "stille" liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det må jeg nok sige. Du har set en del bold i EU. Men det er måske lidt meget at fastslå at PL er over alle andre ligaer når det kommer til stemning på baggrund af et besøg?
Nej nej, det var ikke meningen at det ene parameter skulle være afgørende. Jeg tror dog det er én af grundende, uden at have en indgående viden om det.
Piquénbauer skrev:Der er, som i PL, stadions i la liga som producerer en fremragende stemning. Det er det eneste jeg siger. Og derfor er det ret fjollet når la liga bliver fremstillet som en "stille" liga.
Det varierer nok fra kamp til kamp. Jeg kan kun sige, at i La liga virker det ret meget som om, at man går til fodbold på en anden måde end i England. Noget mere stille og roligt, som med alt andet dernede. Jeg skal ikke sige om det generelt er billedet, men det er helt klart mit indtryk.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

Hvordan fungerer stream fra danske spil? Hvad er hagen?
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

Bager skrev:Hvordan fungerer stream fra danske spil? Hvad er hagen?
Samme som andre betting-sites: du skal have penge på kontoen. Herudover er det vidst jævnt træls kvalitet.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

Så hvis man bare har 50 kr på kontoen, så kan man streame alle Barcas kampe? Man behøver ikke satse penge?
Visca el Barca

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af klogfyr »

Bager skrev:Så hvis man bare har 50 kr på kontoen, så kan man streame alle Barcas kampe? Man behøver ikke satse penge?
præcis, du behøver ikke at bette, bare have penge på kontoen. Jeg vil dog anbefale at finde et stream, kvaliteten er ikke særlig god og det er kun en lille firkant, som man ikke kan forstørre til fuld skærm.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Luis Enrique »

Fritte skrev: 229 kr. om måneden fra Viaplay er alt, alt for dyrt for en separat løsning.
Jeg har flere gange skrevet til Viaplay, når jeg opsagde et abonnement, at de skulle se at få indført et abonnement udelukkende til Champions League-fodbold, hvilket i øvrigt må være det langt hovedparten af deres abonnenter søger.

Det kunne velsagtens gøres for 150 kr. om måneden, hvilket forekommer som en noget mere rimelig pris.

Tysk tv, som ofte er inkluderet i de mindste kanalpakker, kommer formentlig til at vise de to kampe mod Leverkusen - og i øvrigt nogle andre kvalitetskampe, eks. Bayern-Arsenal.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5473
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

We're not amused!

Så, hvad med klassekoen? Jeg er stadig i chok over at der ikke er købt tv rettigheder endnu.

Tror i slet ikke de bliver købt?
Hvad er jeres fornemmelse nu?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:We're not amused!

Så, hvad med klassekoen? Jeg er stadig i chok over at der ikke er købt tv rettigheder endnu.

Tror i slet ikke de bliver købt?
Hvad er jeres fornemmelse nu?
Det skal nok komme.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Blaugrana92 »

Fritte skrev:Jeg byder 5000 kr. for rettighederne.
Byder 4000! Wait ...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Fritte skrev:Jeg byder 5000 kr. for rettighederne.
Byder 4000! Wait ...
Så byder jeg 3000!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

Jeg foreslår, at Discovery Networks Denmark ansætter Monchi til at forhandle rettighederne på plads. Så ender det vel med, at de får et par millioner for at vise kampene på dansk tv.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Tolquhon »

Jeg kan berette, at streaming af Sky Sports virker fint fra Danmark via VPN. Så er spørgsmålet, om man kan købe deres Sky Sports Mobile TV app, hvis man ikke er i UK...?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jesni »

Tolquhon skrev:Jeg kan berette, at streaming af Sky Sports virker fint fra Danmark via VPN. Så er spørgsmålet, om man kan købe deres Sky Sports Mobile TV app, hvis man ikke er i UK...?
Jeg synes, jeg har prøvet en del gange uden held. Skriv lige herinde, hvis du finder ud af det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster