Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Har undersøgt både Beinsports og skysports - og begge accepterer ikke DK som base. Så VPN eller proxy-program, men spørgsmålet er om streamet kører jævnt igennem en VPN-motorvejs-tunnel.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Tolquhon »

Skydefinten skrev:Har undersøgt både Beinsports og skysports - og begge accepterer ikke DK som base. Så VPN eller proxy-program, men spørgsmålet er om streamet kører jævnt igennem en VPN-motorvejs-tunnel.
Det kan jeg først personligt svare på i oktober, når vi tager på ferie til fastlandet. En kort Google-søgning melder om blandet succes - men det skulle vist ikke have noget at gøre med hastigheden via VPN som sådan...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Har undersøgt både Beinsports og skysports - og begge accepterer ikke DK som base. Så VPN eller proxy-program, men spørgsmålet er om streamet kører jævnt igennem en VPN-motorvejs-tunnel.
Jeg ved at du kan omgå det med UnblockUS for BeIN Sports vedkommende. Der har jeg tidligere haft et abonnement inde. Kan ikke huske hvad jeg gav for det dengang, men det fungerede fint og der var vanvittigt mange kanaler at vælge imellem.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

Hos rettighedsforhandler Anders Antonsen fra Discovery Networks Denmark - der bl.a. omfatter Kanal 5, 6’eren og Canal 9 – er der heller ingen tvivl om prioriteringen mellem de europæiske fodboldligaer.

- Hvis man har rettighederne til Premier League, så kan man godt undvære La Liga.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... i-dansk-tv

Jamen hurra for verdens bedst brandede liga.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er hvad vi får for at bo i et land, hvor befolkningen dels er blevet hjernevasket til at tro at Premier League er det bedste, af folk som Jan Mølby og Carsten Werge, og dels - højst sandsynligt - er fans af enten Liverpool, Arsenal, Chelsea eller United.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20489
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg vil sgu skide på den lorte liga. Jeg vil se verdens bedste fodboldhold og de bedste spillere i verden, de er ikke at finde i Premier League, men i La Liga.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Blaugrana92 »

Nah, for du skal tænke på at intensiteten er ret høj i Premier League og det engelske landshold er faktisk ret godt. De vandt jo VM i '66, remember? Desuden er der mange dygtige engelske spillere, som Jordan Henderson og Jordon Ibe.

Det jeg skriver nu mener jeg i øvrigt i ramme alvor: Sergi Roberto er en ligeså god fodboldspiller som Jordan Henderson.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev: De vandt jo VM i '66, remember?
De blev også nummer 4 i '90!

Man kan med fordel nok skrive en høflig henvendelse til Discovery Networks Denmark og ytre ønske om, at de får fat i rettighederne. Som Storken rigtigt påpeger, så reagerer markedsøkonomien jo på efterspørgsel.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20489
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Nah, for du skal tænke på at intensiteten er ret høj i Premier League og det engelske landshold er faktisk ret godt. De vandt jo VM i '66, remember? Desuden er der mange dygtige engelske spillere, som Jordan Henderson og Jordon Ibe.

Det jeg skriver nu mener jeg i øvrigt i ramme alvor: Sergi Roberto er en ligeså god fodboldspiller som Jordan Henderson.
Henderson og Ibe over Messi, Suarez og Neymar!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

kklaus skrev:
Hos rettighedsforhandler Anders Antonsen fra Discovery Networks Denmark - der bl.a. omfatter Kanal 5, 6’eren og Canal 9 – er der heller ingen tvivl om prioriteringen mellem de europæiske fodboldligaer.

- Hvis man har rettighederne til Premier League, så kan man godt undvære La Liga.
http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/ ... i-dansk-tv

Jamen hurra for verdens bedst brandede liga.
Nederen udmelding fra Anders. Håber det er et Mou trick for at beskytte forhandlingerne :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af klogfyr »

Det er absolut også sjovere at se tv3+ og 6'eren vise nøjagtig de samme 3 engelske kampe hver lørdag end at skulle vise hver deres liga.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20489
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af FCBarcelonaChr »

klogfyr skrev:Det er absolut også sjovere at se tv3+ og 6'eren vise nøjagtig de samme 3 engelske kampe hver lørdag end at skulle vise hver deres liga.
Det er så fucking retarderet. Kunne de i de mindste ikke vise forskellige kampe? Det andet er noget latterligt barnligt pis.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af ulrich »

Det må de ikke.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg skal op og hente 2 liter mælk.. Er der nogen der skal have noget med fra bageren?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af kklaus »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg skal op og hente 2 liter mælk.. Er der nogen der skal have noget med fra bageren?
Næ, jooh - det skulle da lige være tv-rettighederne til den spanske liga. Og en spandauer.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster