Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

Flax har vist xbmc, måske kan han hjælpe lidt her? Hvor godt fungerer det?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Flax har vist xbmc, måske kan han hjælpe lidt her? Hvor godt fungerer det?
Jep, man skal spørge, Flax. Han kan sikkert komme med nogle gode inputs.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Flax_Generous »

Det fungerer fint til film og serier, som en slags gratis Netflix, men det er ikke helt pålideligt til sport og live-tv.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Brombi »

Flax_Generous skrev:Det fungerer fint til film og serier, som en slags gratis Netflix, men det er ikke helt pålideligt til sport og live-tv.
Så der er ikke kanaler? Og slet ikke danske kanaler?

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jamial »

Fritte skrev:Jeg kan ikke undvære Barca i TV. Slet ikke at de viste highlights på 3+

Fuck TV-pakken. Jeg fortsætter som hidtil. Når jeg er færdig med at græde over at vi ikke kan se Barca spille, så ringer jeg til Stofa og hører om der ikke findes en mere elegant løsning.

Jeg kan se at man kan vælge og vrage kanaler hvis man har en kortlæser i fjernsynet. Så kan man administrere sin TV-pakke som man vil. Når tumperne engang kan tage sig sammen til at købe rettighederne, så kan man tilføje de 6eren og 9eren.
Det er sygt dyrt hos Stofa. Jeg bestiller altid 3+ her ved starten af september, men den koster 50,-/måned. HALVTREDS KRONER OM MÅNEDEN FOR EN KANAL.

Men, NFL+CHL+Engelsk fodbold.

9eren, 6eren er vist 30-40/måned.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Jamial »

Fritte skrev:Hvad giver du for din pakke, Jamial? Kan man bare bestille og afbestille som det passer en?
Vælg-selv kanaler? Ja, men der er vist en måneds opsigelse. Jeg plejer at afbestille i januar, så har jeg til Superbowl.
Ved bestilling får du kanalen indenfor et par timer maks.

Vi giver 189,01 for den lille pakke + 26 for boks. +50 for 3+. ><

Synes det er PISSEDYRT for én fucking kanal, men der er ret meget sport i det.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Kubala »

Ham gutten, jeg snakkede med, bruger også noget, der hedder en Slingboks. Ved ikke, hvad det gik ud på, for han er ikke særlig god til at forklare det, eller også har jeg svært ved at forstå det. Jeg ved dog, at man skal downloade et program, der hedder Slingplayer, og at andre kan dele deres kanaler med en, også fra udlandet. I øvrigt kan man gennem parabol åbne en masse kanaler med den her Slingboks, men parabol kan jo blive problematisk. Sportskanalerne hakker ikke og kvaliteten er i HD med den her Slingboks.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Flax_Generous »

Brombi skrev:
Flax_Generous skrev:Det fungerer fint til film og serier, som en slags gratis Netflix, men det er ikke helt pålideligt til sport og live-tv.
Så der er ikke kanaler? Og slet ikke danske kanaler?
Kanalerne bliver lukket hurtigt, særligt de danske, så jeg bruger dem sjældent.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Tolquhon »

Hvis der nogen, der har mod på det, kan de evt. prøve denne streamingtjeneste (kun til folk i USA, så skal nok køres gennem VPN): https://www.fubo.tv/lp/totalBarca/index.html

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af emo »

Mon ikke de bruger samme udbyder som eb.dk ? Altså, alle kan vel iFrame det samme link til den der side som eb.dk henter fra. ;) !
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, går også ud fra at det bare er Eversport igen. Man behøvede jo ikke engang at gå ind på EB for at se kampen. Man kunne bare gå direkte til Eversports hjemmeside og se den der. Gætter på at det samme bliver tilfældet i weekenden.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Gnomitz »

Er der eventuelt en måde at støtte Eversport? F.eks i form af en donation. Noget der er så godt, vil jeg gerne give min støtte til.
Kan ikke umiddelbart finde noget på eversport.tv.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af klogfyr »

Gnomitz skrev:Er der eventuelt en måde at støtte Eversport? F.eks i form af en donation. Noget der er så godt, vil jeg gerne give min støtte til.
Kan ikke umiddelbart finde noget på eversport.tv.
Jeg tror mere du skal bekymre dig om at støtte dem, der køber rettighederne af Eversport. Jeg tror ikke Eversport ville vise det, hvis ikke EB eller bold.dk gik ind og købte rettighederne.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

En bruger skriver at bold.dk og eb.dk ikke betaler det store for at vise bold:
MP & Silva har de europæiske rettigheder til La Liga og Serie A, men har endnu ikke fået dem afhændet i Skandinavien. I stedet for at lade kampene "lægge i skuffen" weekend efter weekend, forsøger MP & Silva nu at promovere de to ligaer for at fremprovokere en (købs)handling fra TV-stationerne.

Bold.dk bruges således som markedsføringsredskab - som Ekstrabladet gjorde det i sidste weekend - med teknisk afvikling fra EverSports site, som Bold.dk (ligesom EB) blot linker sig op på.

Det er smart af MP & Silva og en god service fra bold.dk. Men så vokserne træerne altså heller ikke længere ind i himlen :-)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster