Barca-fanens TV-pakke

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Bager »

Hej folkens

Hvilket tv-abonnement skal man vælge, hvis man skal se alle Barcas kampe? Vi snakker kanal 6, kanal 8, kanal 9, TV3 Plus samt eventuelt TV3 Sport 1 og TV3 Sport 2. I øjeblikket har jeg Yousee Mellempakken. Så vidt jeg kan se har ingen andre tv-udbydere en billigere løsning og hvor man kan samtidig kan se alle disse kanaler. Jeg er ikke interesseret i streams med halvdårlig opløsning.

Skal man virkelig give 400+ kr om mdr for en tv-pakke, når man bare skal se Barca eller er der en bedre løsning derude?
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er bundet til Stofa. Jeg har den store pakke, så jeg kan se alle kampene. Jeg skal ikke kunne svare dig på, om det kan gøres billigere.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Michman »

Jeg er bundet til yousee.. Jeg har mellempakken.. Så jeg blev nød til at få fat en sådan en ting hvor man så putter sit kort ind. På det kort ligger så de ekstra kanaler man selv kan vælge.. Så jeg har valgt canal 9, canal 8, kanal 6 og kanal 5. Hver kanal koster så et vist beløb om måneden. Det er ikke den mest optimale løsning. Men det var det bedste jeg kunne gøre inden for mit budget. Jeg overvejer at kvitte min canal 8 da jeg ikke kan huske hvornår de sidst har vist en Barca kamp.. Min far har været så sød at låne mig hans Viaplay så jeg kan se alle cl kampe..

Det er langt fra en optimal løsning. Jeg vil ønske jeg kunne skifte selskab, men det kan jeg ikke hvor jeg bor nu..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er skiftet tilbage til Yousee.

Valget faldt på deres bland selv pakke. Den lille tv pakke med 10 valgfrie kanaler - her valgte jeg naturligvis samtlige sportskanaler - og et par andre kanaler.

Måske ikke den billigste løsning, men er sikret stort set alt af interesse i dejlig HD.

Magtede simpelthen ikke at jage streams (airplay) mere.

Når sæsonen slutter, så kan jeg sætte det i bero, da jeg ikke har binding i deres tilbud.

Hoppede også fra mit fibernet - og her igen Yousee, da de matchede hastighed og pris - og så får jeg Yousee Play (fuldpakken) på tablets - det er rart at have.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af ulrich »

Bundet til Stofa pga fællesantenne. Vi har den store pakke og kan se alle kampe.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Har også Yousee, men fuldpakken og boks så jeg kan optage kampen hvis jeg ikke er hjemme... Og også 80/20 mBit internet gennem Yousee fiber... Virker perfekt, men er dyrt!

Jeg får heldigvis internettet betalt af min arbejdsgiver så det er kun boksen og tv pakken jeg betaler selv, men det koster tilsammen også godt 600 pr md! Men så har jeg til gengæld også alt det fodbold/sport jeg vil se.... Selv Liverpool!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Lopezzz »

Den billigste løsning er parabol + satellit modtager og en sports tv pakke fra udland som er mindst 3 gange billigere end de danske tv pakker. Jeg har en bosnisk tv pakke med rigtig mange sports kanaler og jeg betaler 800 kr om året. Det er latterligt billigt.
Også skysports og beIN kanaler kan skaffes billigt. Bare spørge på en irsk pub, de kan hjælpe.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Den billigste løsning er parabol + satellit modtager og en sports tv pakke fra udland som er mindst 3 gange billigere end de danske tv pakker. Jeg har en bosnisk tv pakke med rigtig mange sports kanaler og jeg betaler 800 kr om året. Det er latterligt billigt.
Også skysports og beIN kanaler kan skaffes billigt. Bare spørge på en irsk pub, de kan hjælpe.
Kan jeg ikke flytte ind ved dig mate? :P
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Michman »

Der er endnu ingen tv aftale til Barca bold i næste sæson.. Håber virkelig der snart kommer en aftale på plads.. :/
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Storken »

Michman skrev:Der er endnu ingen tv aftale til Barca bold i næste sæson.. Håber virkelig der snart kommer en aftale på plads.. :/
Det er bare et spørgsmål om tid før der kommer en aftale. Dem der ligger inde med rettighederne mister jo penge, så de vil blive nødt til at sænke prisen, hvis der ikke er nogen efterspørgsel. De vil så sænke prisen indtil der en en køber, der er villig til at betale. Det er markedsmekanismerne i aktion :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Skydefinten »

Nu hænger du på at skaffe os en tv-aftale, Storken :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Nu hænger du på at skaffe os en tv-aftale, Storken :cool:
You ain't got no problem, Skyde. I'm on the motherfucker. Go back in there and chill them niggas out and wait for the La Liga TV-rights, who should be coming directly. You feel better, motherfucker?

:cool:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af JonasV »

Jeg skal bare lige være 100% sikker; det der Barça GamePASS giver ikke mulighed for at se kampene live, vel?

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Ialocin »

Nej så vidt jeg har forstået herinde kan du se kampen efter den er blevet spillet, og desværre ikke live.
Der må meget gerne snart komme en afklaring omkring det, da jeg ikke har nerver til at streame flere kampe. Tror måske jeg var nødt til, at skifte stream 6 gange under Bilbao-kampen, og de fleste af dem hakkede godt og gevaldigt. :sørgelig:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Barca-fanens TV-pakke

Indlæg af Tolquhon »

Det her var måske en mulighed for dem, der har mod på at rode med VPN: http://www.skysports.com/mobile/apps/96 ... -mobile-tv

Jeg afprøvede lige appen i går, og det kører ok, selv på vores forbindelse (3-4 Mbit/sek.) - og det skulle efter sigende fungere i udlandet, hvis du kører via VPN. Så er spørgsmålet bare, om man overhovedet kan tilmelde sig, hvis man ikke har en adresse i UK...?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster