Dit seneste køb

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af zqa »

Ja, den er så fed!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af JonasV »

Og formentlig bliver den ikke så dyr. Må have.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

Mener at have læst/set at den ville komme ud til ca. 700kr herhjemme.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af JonasV »

Hmm ok. Havde håbet det ville være lidt billigere. Men jeg skal have den under alle omstændigheder.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Hmm ok. Havde håbet det ville være lidt billigere. Men jeg skal have den under alle omstændigheder.
https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... etargeting
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Tello »

Sonos Play 5:ll til 3479 i Bilka.. Jeg nåede det ikke og nu melder de om totalt udsolgt og ikke flere leveringer. Ringede ind et par timer efter fødselsdagen begyndte - til 3 Bilkaer vel og mærke (vi bor langt væk fra dem, men kunne hente dem hvis det var) - og der var de allerede flået væk. Fårk det er nedern! Det var den perfekte løsning til vores lille lejlighed, da vi skiller os af med et bette anlæg nu her.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg sad tilfældigvis og kiggede på Play 5 i går, da jeg vil have sådan en eller Playbar i stuen :glad: . Ved du om det var den nye eller gamle version?
Senest rettet af Heartbreaker man aug 01, 2016 10:08 pm, rettet i alt 1 gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Tello »

Det var den nye ifølge deres side. Jeg ved bare ikke, om jeg har lyst til at fyre 4400 af på den. Det er halvdelen af vores rådighedsbeløb denne måned og vi skal en del [emoji3]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Jeg kunne egentlig bedre lide designet på den gamle Play 5 i hvid. Den sorte er dog lidt pænere i den nye udgave. Lyden er selvfølgelig forbedret i den nye udgave, men prisen er så også steget tilsvarende.

Jeg ville i hvert fald kigge efter en brugt Play 5 (gammel udgave), hvis den skulle være hvid.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg kan faktisk bedre lide designet på den nye udgave. Burde jeg ikke købe en Playbar og smide til fjernsynet i stuen i stedet for en Play 5, som udelukkende vil blive brugt til musik?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Jeg kan faktisk bedre lide designet på den nye udgave. Burde jeg ikke købe en Playbar og smide til fjernsynet i stuen i stedet for en Play 5, som udelukkende vil blive brugt til musik?
Havde du ikke et 5.1 system i stuen? Det mindes jeg at have set på billeder du har lagt op herinde.

Det skal samtidig siges, at den nye Play 5 eftersigende skulle være en bedre musikafspiller end Playbar.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Heartbreaker »

Jo, det har jeg, men det er ikke noget ar råbe hurra for. Det er bare et ældre computeranlæg og det er ikke specielt pænt. Nu vil jeg gerne af med det, købe en ny tv reol og lidt nyt Sonos. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Jo, det har jeg, men det er ikke noget ar råbe hurra for. Det er bare et ældre computeranlæg og det er ikke specielt pænt. Nu vil jeg gerne af med det, købe en ny tv reol og lidt nyt Sonos. :glad:
Sonos er næsten mere afhængighedsskabende end Apple produkter. Der gik ikke længe fra jeg købte den første højtaler til jeg havde én i hvert rum :glad:

Jeg kan kraftigt anbefale at få en Play 1 på badeværelset, hvis I har et ledigt strømstik derude. Det er nok et af mine bedste køb nogensinde.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af ulrich »

Appleprodukter afhængighedsskabende? :roll:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Dit seneste køb

Indlæg af Storken »

ulrich skrev:Appleprodukter afhængighedsskabende? :roll:
Jeg kender i hvert fald en del, der har mere end ét af deres produkter (mig selv inklusiv) :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster