Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Barcaholic skrev:
Daluigi skrev:Pique sendte jo en stikpille til Ronaldo under fejringen af The Treple. Jeg har helt seriøst lige set en facebookbruger skrive, at Pique bare skal lukke røven, eftersom Ronaldo har scoret 48 mål og Pique kun har scoret 5!

... Stærkt argument.

Haha retardo snotskovle..
En bruger på putaista mener også at vi i Barcelona lider af mindreværdskomplekser, derfor Pique bla. var ude med stikpiller til Ronaldo :grin:
Det mindreværd bunder jo i, at vi har vundet flere titler end dem. At de var så dominerende i 50'erne gør stadig ondt på Pique!.....

Iøvrigt er de ikke kede af, at Alves forlænger. Endnu en tosse fra madridista.dk
Det var nu ikke for at undervurdere Alves, men han er blevet ældre og på ingen måde på det niveau han havde før. Jeg synes Carvajal har overgået ham (ikke gamle Alves, men her og nu) og Alves spiller generelt mindre stabilt selvom han af og til rammer højt topniveau.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Som Real-fan håber jeg på Laporta. Han skulle eftersigende være villig til at køre klubben uden trøjesponsor og er ikke lige den bedste til at drive forretning.
Hahaha, fra Madridista.dk! Nej, Laporta er ikke dygtig til at drive forretning. Han forvandlede i hvert fald under ingen omstændigheder, en latterligt skrøbelig og skrantende økonomi til en ganske sund økonomi, i løbet af sin tid som præsident i klubben. Jeebus, det er dumt!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Barcelona spillere vil altid komme med barnlige og uprofessionelle udtalelser. Der er en verden til forskel på Madrid og Barca når det kommer til stil og klasse.Nu hvor Pique går så meget op i Ronaldos person, så var det også kun fair at han prøvede at være Ronaldo for en dag. Dvs. have et helt stadion der pifter af dig hver gang du rør bolden.
Madridista.dk :grin:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20601
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1107 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er jo bare trist.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Kassow-Rossing skrev:http://fcbarcelona.dk/Video/video-se-ne ... -peru.html

"Neymar gav endnu et bevis på sin overlegne teknik og slog endnu engang fast, at han, helt forståeligt, ikke vil ændre sin spillestil og droppe flotte driblinger og fantastiske deltaljer, bare fordi modstanderne ikke bryder sig om det."

Men det var jo ikke hans spillestil og hans flotte driblinger og fantastiske detaljer, som han blev kritiseret for. Det var hans arrogance og ydmygende attitude. I øvrigt forstår jeg ikke at han falder i den situation. Vejer han 40 kg?
Kassow-Rossing skrev:Selvfølgelig er der frispark :) Jeg undrede mig bare over at han faldt i situationen.
Dios skrev:Neymar har en fantastisk evne til, at få en lille takling til at ligne et voldtægtsforsøg. Jeg elsker hans spillestil, men i mine øjne burde man straffe hans evige tendenser til at overdramatisere hver takling der bliver begået på ham. Der er ingen tvivl om, at der er frispark, men det er simpelthen fantastisk klamt og se ham spille så meget på den hver gang. Han passer perfekt ind på Barcelona holdet på den konto, og faktisk så man det også i Chl finalen, hvor flere af Juve spillerne appelerede til dommeren over det. Desværre bliver den vinklet som om, at spillerne appelere over Neymar laver lækkert.
Fantastiske udtalelser, når man har Ronaldo. :roll:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Michman »

Visse mennesker er bare udenfor pædagogisk rækkevidde..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Han har dog ret i, at Neymar overdramatiserer. Der er muligvis ofte frispark i situationerne, men man behøver ikke ligne et skudoffer hver eneste gang man bliver ramt. Det har irriteret mig lige siden han kom til.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Hvor generaliserer du? Det er ikke hver gang, det er langt fra hver gang.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Fatter stadig ikke hvorfor det får så meget opmærksomhed? Og her tænker jeg ikke kun på neymar. Man skal konstant høre på dive, film osv men der sker så mange andre ting på banen som er mindst ligeså klamme.

Desuden kan vi igen gå ind i debatten om hvorfor han overdriver. Knægten bliver sparket ned konstant og det er naturligt at han viser dommeren det i håbet om et gult kort. Man vil dog kun se det fra en side...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

emo skrev:Hvor generaliserer du? Det er ikke hver gang, det er langt fra hver gang.
Jeg synes helt ærligt det er hver gang. Jeg kan ikke huske sidst Neymar gjorde som Messi og bare rejste sig op igen. Han skal altid ligge og vride sig i græsset. Det behøver altså ikke gøre ondt, når man ryger til jorden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Det er det overhovedet ikke. Du ser åbenbart det du vil se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er det overhovedet ikke. Du ser åbenbart det du vil se.
Ja, det er åbenbart kun noget man kan se, hvis man ikke er farveblind. Det er i hvert fald konsesus alle andre steder end herinde, at Neymar overdramatiserer rigtig meget.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Men at det ligefrem er hver gang... aaah hva!?
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

emo skrev:Men at det ligefrem er hver gang... aaah hva!?
Jeg kan ikke huske sidste gang, at Neymar bare rejste sig op efter at være røget til jorden. Han skal altid dramatisere hændelsen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:
emo skrev:Men at det ligefrem er hver gang... aaah hva!?
Han skal altid dramatisere hændelsen.
Igen: nej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster