Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Rent som kokain? Wat?

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Skydefinten »

Det er altså ikke dagligt, at vi spiller mod serie 6 hold. Der er ofte en hel uge i mellem kampene.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor pokker er det vrøvl skrevet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Ialocin skrev:
Nå nå nå.
(...) at Messi (selvom modsatte er bevist flere gange) skulle være verdens bedste fodboldspiller (...)

+
(...) Barcelonas 'Vi-har-ikke-nogen-angriber'-fodbold (...)
f9s.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Det ligner allermest en plade som gang på gang på gang på gang (fortsæt selv), er gået i hak.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ialocin »

Det er skrevet på Hattrick.org. Men forummet er også gennemsyret af Premier League folk, der ivrigt påstår, at ligaen er flere niveauer også den spanske. Myten om, at der kun eksisterer 5-6 hold, der ville kunne begå sig i Premier League er i den grad holdt i live derinde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

PL folk :roll:

Ufatteligt at man stadig skal høre på det samme fis sæson efter sæson. Og det imens PL holdenen flopper gang på gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Ialocin »

"Jamen PL-holdene klarer sig jo kun dårligere pga. de mange kampe de skal spiller + modstanderne er ikke serie 6 hold" - lyder den standard svada. Det er ikke engang værd, at diskutere det med dem, fordi de samme floskler bliver gentaget gang på gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Ialocin skrev:"Jamen PL-holdene klarer sig jo kun dårligere pga. de mange kampe de skal spiller + modstanderne er ikke serie 6 hold" - lyder den standard svada. Det er ikke engang værd, at diskutere det med dem, fordi de samme floskler bliver gentaget gang på gang.
Det er faktisk gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang gang på gang på gang på gang på gang på gang.

Dog troede jeg faktisk, at selv de mest hardcore PL-tosser havde stukket piben ind efter i år... Jeg tog åbenbart fejl. Jøsses en omgang fis at fyre afsted - absolut blottet for logik og fakta.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Så er den gal med dem igen:

De lærer det aldrig. Barcelona er idømt to bøder af UEFA og af den spanske antivold kommission. Den første bøde kom i forbindelse med politiske tilråb og ytring i forbindelse med CHL finalen i Berlin. Den anden i forbindelse med elendig sikkerhedsforanstaltninger på Camp Nou og igen politiske tilråb og ytringer i forbindelse med pokalfinalen. Bøderne lyder på 66.000 Euro og 30.000 Euro = 96.000 Euro.

Moralen i Barcelona når som hvert år nye dybder
I gætter aldrig hvem... Kassow må inderst inde være fascist. Det er min slutning, eftersom han mener, at det er et moralsk lavpunkt at kræve selvstændighed.
Forumlegende

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Han hader Barcelona mere end han er fan af real. Alle hans indlæg går på at bashe Barcelona fans der er på madridista.dk forum eller på at bashe Barcelona .

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Messis first goal against Bilbao in the Copa was good, not great though...
Random hater på facebook.

Iøvrigt vanvittigt at der tilsyneladende stadig findes PL-tosser, som påstår at manden ikke ville kunne begå sig der!
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
Så er den gal med dem igen:

De lærer det aldrig. Barcelona er idømt to bøder af UEFA og af den spanske antivold kommission. Den første bøde kom i forbindelse med politiske tilråb og ytring i forbindelse med CHL finalen i Berlin. Den anden i forbindelse med elendig sikkerhedsforanstaltninger på Camp Nou og igen politiske tilråb og ytringer i forbindelse med pokalfinalen. Bøderne lyder på 66.000 Euro og 30.000 Euro = 96.000 Euro.

Moralen i Barcelona når som hvert år nye dybder
I gætter aldrig hvem... Kassow må inderst inde være fascist. Det er min slutning, eftersom han mener, at det er et moralsk lavpunkt at kræve selvstændighed.
Det er sjovt, hvor meget danske fodboldfans går op i spansk indenrigspolitik.................................................................

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Madridista folkene er helt oppe på den store tosseklinge her til morgen! Særligt deres idiot af en moderator er ulidelig at høre på - der bliver både sendt referencer til Gabon og diktatur. Ak ja, en smule hyklerisk sku man mene? :razz:

Sødt så desperate de bliver, når Ronaldo ikke vinder noget.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Omfg

Billede
Billede

(Rød er en jeg kender, United fan. Blå er også en jeg kender, kæmpe Chelsea fan. Grøn kender jeg ikke, men det burde jeg måske)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster