Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Det kræver nok meget farvet briller hvis man ikke kan se at Barcelona har en form for dommerhjælp over de seneste mange år. Du kan jo bare kigge på seneste kamp mod Villarreal hvor i blev hjulpet godt og grundigt. Det er i øvrigt ikke første gang mod Villarreal. Folk glemmer bare..



Lad os tage den holdning omkring barcelona ikke får så mange kort fordi de har bolden hele tiden.. Det er jo meget nemt at sige, men det er jo også fordi dommerne ikke giver kortene til spillerne når de begår en sviner.



Tag denne her for eksempel.. Hvor Alves ikke engang får kort. Den er til klart rødt.

Så de utallige gange Barcelona undgår at få et straffespark dømt i mod sig, eller når linjevogteren med vilje overser en 1 meter offside mod Celta.

Du ved jo godt at jeg kan komme med 100 vis flere eksempler hvis kampene er tilgængelige på youtube.



Her kan jeg også tage jeres seneste 5-0 sejr over os, hvor Valdes begår et klokkeklart straffespark på Ronaldo som ikke bliver dømt.

Jeres 1-0 sejr med Zlatan Ibra som målscorer i offside position mod os og generelt en dommer som forfulgte Real Madrid i hele den kamp. Bla bliver Guti nedsablet bagfra og får ikke frispark og det vender til en farlig Barcelona chance.

Jeres kampe mod Sevilla, hvor sevilla får annulleret mål i den ene ende og Barcelona får lov til at spille langt over de 3 miinutters tillægstid for at scorer et 3-2 sejrs mål.

For ikke at tage alle jeres CL knockout kampe mod Arsenal, Inter, Real Madrid og flere til, hvor modstanderen får rødt kort. Eller dommeren dømmer frispark til Barcelona når modstanderen scorer selvom det er Barcelona der begår fejlen... Også i den kamp blev vi totalt forfulgt. Chelsea totalt forfulgt også..



Jeres finale mod Juventus hvor Juve ikke får straffe i den ene ende og Barcelona kan gå op og scorer bagefter.

DER ER SÅ MEGET AT TAGE FAT I AT DU IKKE FATTER DET

Bare se hvordan i kan tale til dommerne uden at der sker noget.


Som sagt, kan jeg få tilgængelighed til samtlige kampe fra Milan semifinalen siden 2006 og frem til nu, så skal jeg love dig for du får en fil der kan crashe dit word 2003
Anti-periodista på bold. Det er seriøst sjov læsning. Og især fordi det kommer fra en fucking realfan!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Stakkels mand, det lyder til det går ham meget på.
Kan du ikke bede ham om at komme med de 100 andre eksempler, bare for hyggens skyld. :lol:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

Lidt mere guf fra Anti-periodista.
Barcelonas hjælp i CL er i selve kampene, Real har haft masser af hårde lodtrækninger igennem mange år, og ja vi har været heldige med lodtrækningerne i de første knockout runder. Senere i kvart og semi har det set meget svært ud.
Hmm :?:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Barcaholic skrev:Lidt mere guf fra Anti-periodista.
Barcelonas hjælp i CL er i selve kampene, Real har haft masser af hårde lodtrækninger igennem mange år, og ja vi har været heldige med lodtrækningerne i de første knockout runder. Senere i kvart og semi har det set meget svært ud.
Hmm :?:
Ja, har også set den. Overraskende at det har det sværere ud i en semifinale, hvor man må formode, at de 4 bedste hold er med...

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Barcaholic »

PuyolErGud skrev:
Barcaholic skrev:Lidt mere guf fra Anti-periodista.
Barcelonas hjælp i CL er i selve kampene, Real har haft masser af hårde lodtrækninger igennem mange år, og ja vi har været heldige med lodtrækningerne i de første knockout runder. Senere i kvart og semi har det set meget svært ud.
Hmm :?:
Ja, har også set den. Overraskende at det har det sværere ud i en semifinale, hvor man må formode, at de 4 bedste hold er med...

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Præcis, jeg har også svært med at forstå det som argument. Manden siger jo selv de få nem modstand, indtil de når top 8/4 .
Men læser man lidt tilbage derinde påstår han også at Barca har folk i RFEF og UEFA som holder hånden over Barca. Da han så blir rettet med at Tebas er Real fan, og han offentligt står ved det poster han denne:
Javier Tebas er Real fan, men det er stadig Barcelona der får rekorder i straffespark, det bedste kamp program med hvile dage, de dommere som dømmer til deres fordel osv osv osv.
Noget tyder på at han lever i sin egen lille hule :roll:

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Den her tråd har nu givet mig utallige smil på læben, men jeg er også lidt tosset.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Det kræver nok meget farvet briller hvis man ikke kan se at Barcelona har en form for dommerhjælp over de seneste mange år. Du kan jo bare kigge på seneste kamp mod Villarreal hvor i blev hjulpet godt og grundigt. Det er i øvrigt ikke første gang mod Villarreal. Folk glemmer bare..



Lad os tage den holdning omkring barcelona ikke får så mange kort fordi de har bolden hele tiden.. Det er jo meget nemt at sige, men det er jo også fordi dommerne ikke giver kortene til spillerne når de begår en sviner.



Tag denne her for eksempel.. Hvor Alves ikke engang får kort. Den er til klart rødt.

Så de utallige gange Barcelona undgår at få et straffespark dømt i mod sig, eller når linjevogteren med vilje overser en 1 meter offside mod Celta.

Du ved jo godt at jeg kan komme med 100 vis flere eksempler hvis kampene er tilgængelige på youtube.



Her kan jeg også tage jeres seneste 5-0 sejr over os, hvor Valdes begår et klokkeklart straffespark på Ronaldo som ikke bliver dømt.

Jeres 1-0 sejr med Zlatan Ibra som målscorer i offside position mod os og generelt en dommer som forfulgte Real Madrid i hele den kamp. Bla bliver Guti nedsablet bagfra og får ikke frispark og det vender til en farlig Barcelona chance.

Jeres kampe mod Sevilla, hvor sevilla får annulleret mål i den ene ende og Barcelona får lov til at spille langt over de 3 miinutters tillægstid for at scorer et 3-2 sejrs mål.

For ikke at tage alle jeres CL knockout kampe mod Arsenal, Inter, Real Madrid og flere til, hvor modstanderen får rødt kort. Eller dommeren dømmer frispark til Barcelona når modstanderen scorer selvom det er Barcelona der begår fejlen... Også i den kamp blev vi totalt forfulgt. Chelsea totalt forfulgt også..



Jeres finale mod Juventus hvor Juve ikke får straffe i den ene ende og Barcelona kan gå op og scorer bagefter.

DER ER SÅ MEGET AT TAGE FAT I AT DU IKKE FATTER DET

Bare se hvordan i kan tale til dommerne uden at der sker noget.


Som sagt, kan jeg få tilgængelighed til samtlige kampe fra Milan semifinalen siden 2006 og frem til nu, så skal jeg love dig for du får en fil der kan crashe dit word 2003
Anti-periodista på bold. Det er seriøst sjov læsning. Og især fordi det kommer fra en fucking realfan!
Prøv at skrive til ham at han gerne på lave den der fil, der crasher Word 2003. Bare for at sætte ham lidt i sving. Så kan han se alle Barcelona-kampe siden 2006 og så kan det jo være, at han kan fatte et eller andet.

gygfo

Re: Citater fra tosser

Indlæg af gygfo »

Man kunne have købt Neymar som ung, men han var ikke mentalt stærk nok dengang. Senere hen kunne man have købt ham, hvis man gik med til at betale penge under bordet, hvilket RM naturligvis ikke gik med til. Det er utroligt at man kan se sig selv i spejlet, hvis man er Barcelona fan. Til sidst kunne man have købt Suarez, men man valgte at trække sig idet han bed en modstander for tredje gang i sin karriere.

Fodboldmæssigt er de et lille niveau over BBC som i forvejen er verdensklasse. Moralen er dog på Real Madrids side.

- Tossen kassow på fb

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

gygfo skrev:Man kunne have købt Neymar som ung, men han var ikke mentalt stærk nok dengang. Senere hen kunne man have købt ham, hvis man gik med til at betale penge under bordet, hvilket RM naturligvis ikke gik med til. Det er utroligt at man kan se sig selv i spejlet, hvis man er Barcelona fan. Til sidst kunne man have købt Suarez, men man valgte at trække sig idet han bed en modstander for tredje gang i sin karriere.

Fodboldmæssigt er de et lille niveau over BBC som i forvejen er verdensklasse. Moralen er dog på Real Madrids side.

- Tossen kassow på fb
Man må give manden ret. Den moralske højborg tilhører Karim Benzema.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I allerhøjeste grad. Skammer mig over at være fan af en klub der har Neymar og Suárez i stalden. Føj.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Og samtidig har real en kriminel rendende rundt helt fremme :roll:

Kassow er noget af det mest trættende jeg har set på nettet overhovedet. Vil hellere læse nationen end hans idiotiske bemærkninger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Og samtidig har real en kriminel rendende rundt helt fremme :roll:

Kassow er noget af det mest trættende jeg har set på nettet overhovedet. Vil hellere læse nationen end hans idiotiske bemærkninger.
Kassow har virkelig været træls igennem en længere periode. Håber fandeme snart at jeg får et oversavet jagtgevær i hånden.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af kklaus »

Altså citatet passer selvfølgelig fint i denne tråd, men... hvorfor i al verden læser du hvad kassow skriver på fb?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:Altså citatet passer selvfølgelig fint i denne tråd, men... hvorfor i al verden læser du hvad kassow skriver på fb?
Tidsfordriv, vel?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:I allerhøjeste grad. Skammer mig over at være fan af en klub der har Neymar og Suárez i stalden. Føj.
Ret skal være ret. Jeg bryder mig heller ikke om Suarez's karakter.

Til ære for zqa:
"You can change up, you can say you are somebody new, you can give yourself a whole new story. But what came first is who you really are and what happened before is what really happened. And it doesn't matter that some fool say he is different cuz the only thing that make you different is what you really do, what you really go through."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster