Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Tello »

In 1988 Gaddafi declared that Shakespeare was actually an Arab named Shaykh Zubayr, and accused the Western world of cultural theft.


Hahaha!

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 216
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Når nu Messi er blevet kåret som årets bedste spiller, giver det også anledning til nogle svar i denne tråd.

Der blev snakket om objektiviteten af stemmeafgivningen til Ballon d'Or i Awards tråden (kigger på dig Vincent Kompany), og syntes derfor at dette stykke af en kommentar fra bold.dk var sjov.
XorpiZ skrev: Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl, men er det ikke korrekt, at det er landstræneren, anføreren og én journalist fra alle FIFA-lande, der stemmer om titlen som årets bedste spiller?

Man må gå ud fra, at langt størstedelen af dem ved mere om fodbold end dig og er langt mere upartiske end dig (der er en gigantisk Barca-fanboy).
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare lige i tilfælde af at nogle er gået glip af Ullas nonsens.
Ulla skrev:"Herhjemme kalder vi det drengestreger, når hvide unge drenge og fyre i flok, i folkeskolen og på andre uddannelsesinstitutioner, blufærdighedskrænker, sexchikanerer og sexforulemper piger.

Herhjemme kalder vi det kompliment, når unge, hvide fyre - både på enmandshånd og i flok - i nattelivet gramser, stikker hånden ned i trusserne og stikker en finger ind i fissen på og begår andre seksuelle overgreb på unge kvinder.

Herhjemme er det bare for sjov, når hvide mænd i flok råber efter en kvinde, at hende kunne de godt voldtage.

Herhjemme kalder vi det flirt, når hvide mænd på arbejdspladser sexchikanerer og forulemper kvindelige kolleger."
:eek: :?:

Jeg ved ikke lige hvad det er for en verden Ulla lever i.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Bare lige i tilfælde af at nogle er gået glip af Ullas nonsens.
Ulla skrev:"Herhjemme kalder vi det drengestreger, når hvide unge drenge og fyre i flok, i folkeskolen og på andre uddannelsesinstitutioner, blufærdighedskrænker, sexchikanerer og sexforulemper piger.

Herhjemme kalder vi det kompliment, når unge, hvide fyre - både på enmandshånd og i flok - i nattelivet gramser, stikker hånden ned i trusserne og stikker en finger ind i fissen på og begår andre seksuelle overgreb på unge kvinder.

Herhjemme er det bare for sjov, når hvide mænd i flok råber efter en kvinde, at hende kunne de godt voldtage.

Herhjemme kalder vi det flirt, når hvide mænd på arbejdspladser sexchikanerer og forulemper kvindelige kolleger."
:eek: :?:

Jeg ved ikke lige hvad det er for en verden Ulla lever i.
...når hvide unge drenge og fyre i flok...
...når unge, hvide fyre - både på enmandshånd og i flok...
...når hvide mænd i flok råber efter en kvinde...
...når hvide mænd på arbejdspladser...
...Den hvide mand har kronede dage...

...


Tag hudfarven ud af ligningen, hør på de oplevelser, som kvinder i mange år har fortalt om af lignende karakter, og det fremstår tydeligt, at dette 'fænomen' hverken er nyt eller knyttet til en bestemt etnicitet eller kultur.

Øhm.... Jeg er træt af sådan noget selvhøjtideligt, selviscenesættende og pseudointellektuel pis.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, det er fuldkommen sort snak. Og fra kommentarerne finder man denne gyldne dialog:

Nicolas: "Du siger, tag hudfarven ud af ligningen, men harcelerer i den grad over "Hvide" drenge/mænd! Vi er ikke hvide, vi er mennesker! Alle sammen. Come on.."

Ulla: "Jeg nævner den hvide hudfarve for at eksemplificere pointen. Hvis vi alle bare var 'mennesker', var der ikke grund til at nævne hudfarven. Desværre er virkeligheden den, at hudfarven spiller en stor rolle i de diskussioner, der foregår om vold og seksuelle overgreb. En rolle som i den grad er med til at forvanske hele diskussionen."

Nicolas: "Ikke hudfarven Ulla, mentaliteten. Du må da kunne se sociale forskelle mellem Indien, Syrien og Danmark i forhold til kvindens rolle og dennes respekt? Det er jo netop det tyske akademikere diskuterer lige nu. Negligeringen af, at man godt ved at det ofte er en anden minoritet end tysk der begår de grovere overgreb mod kvinder. En fortielse foregår i Tyskland for ikke, at virke racistisk, men det har den modsatte effekt."

Ulla: "Det er næppe forskelle, der kan forklares med hvilken hudfarve, du har. Derimod ville det være enormt gavnligt og konstruktivt - for ikke at sige løsningsfokuseret og til alles bedste - at finde ud af årsagerne, så det kunne løses. DEt ændrer ikke på, at den mentalitet der ligger bag de forbrydelser, i vid udstrækning er sammenlignelig uanset hudfarve og kultur."

Just ... what?

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 216
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Ronaldo er om nogen alt for fikseret på at score mål, at han faktisk ikke score dem (i forhold til den chancer han får) han skal til at vise igen hvordan han placer bolden, så han ikk altid rammer stolpen eller målmanden. Han skal have fokus på denne element i hans skud mod målet, ellers kommer de ikke ind.
Jeg troede ellers at man bare skulle sparke til bolden så hårdt som man kunne og håbe på det bedste. ;-)
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Gnomitz skrev:
Ronaldo er om nogen alt for fikseret på at score mål, at han faktisk ikke score dem (i forhold til den chancer han får) han skal til at vise igen hvordan han placer bolden, så han ikk altid rammer stolpen eller målmanden. Han skal have fokus på denne element i hans skud mod målet, ellers kommer de ikke ind.
Jeg troede ellers at man bare skulle sparke til bolden så hårdt som man kunne og håbe på det bedste. ;-)
Er det Michael Owen, som har sendt dette guldkorn afsted?
Forumlegende

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 216
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Daluigi skrev:Er det Michael Owen, som har sendt dette guldkorn afsted?
Det er da plausibelt, når nu tråden hedder "Citater fra tosser", men det er fra satire-siden medister.dk. ;-)
Lad vær og bliv ved, op til dig.

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Kan man velsagtens også argumentere for. Jeg ser dog ikke nogle af Barcelona´s bagerste 4, gå i startopstillingen hos Real. Måske på nær Alba, men med Marcelo´s form in mente ser jeg stadig ham et mulehår foran.

Men igen, det er jo min subjektive mening. Der er ingen tvivl om, at de 3 trupper kvalitetsmæssigt, ligger virkelig tæt. :-)
Fra debatten om Reals transferkarantæne. En bruger skriver at det ikke er så skidt for Real, da de har verdens på papiret bedste trup, hvorefter en anden skriver at måske lige er lidt for optimistik. Og så kommer dette svar...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg har også haft det sjovt med at læse hvad der bliver skrevet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Måske var det derfor at Barcelona B røg ned sidste år og de ligger igen til nedrykning. Jeg er faktisk nabo til deres fitness coach og er blevet tilbudt fribilletter
Det her er ikke så tosset, men bare sjovt. Sidste sæson er totalt malplaceret :lol:

Lidt ala. Jeg kan godt lide at se amerikanske krimidramaer i tv'et, men min haveslange er fandme gået i stykker.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Bruger lige tråden her, for det er på en måde en opfølgning på Ulla Tornemands Facebook-nonsens, eller om ikke andet så i hvert fald relateret:

Billede

Haha, ja. Det er alle DRENGE der er problemet. Vi er sådan et forfærdeligt køn, alle os med både et X og et Y kromosom. Fuck dét køn. Det er problemet!

Vorherre til hest altså ... hun beskylder danskere for paranoia, men påstår selv at de fleste mænd i Danmark uddeler klask i røven på og siger vamle ting til piger, når de er i byen.

Enten er der en helt, helt anden kultur i Holstebro eller også er jeg ganske enkelt bare blind når jeg er i byen, for det er altså overhovedet ikke et billede jeg kan nikke genkendende til.

Hvad siger I? Har I nogensinde oplevet hvad hende her Camilla, eller Ulla Tornemand, påstår finder sted i det danske natteliv? Spørg eventuelt jeres dame. Har spurgt et par af mine veninder, hvor den ene arbejder på en bar nede ved åen her i Århus, og de har aldrig selv oplevet det.

Enten ser Ulla og Camilla spøgelser eller også jeg og mine venner blinde.

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af PuyolErGud »

Enten ser Ulla og Camilla spøgelser eller også jeg og mine venner blinde.
Der er vel intet der udelukket en kombi? ;-) :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Altså, jeg har heller aldrig set en leprechaun, men det betyder jo ikke at de eksisterer, bare fordi to tilfældige irere siger det! :D

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 216
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Gnomitz »

Hun syntes at danskerne generaliserer, hvilket man nok også kan få et indtryk af når man læser kommentarer på den korte avis eller ekstrabladet, men siger samtidig at en dansker ikke kan se en indvandrer i byen uden at tro det ene eller andet?
Vil også gerne spørge hvordan man kan se på en person om vedkommende er dansker eller indvandrer?
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster