Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af emo »

Jesni skrev:[Som jeg sagde før, i min verden skal en træner også kunne sætte hold op, der ikke er så priviligeret som Barca og Bayern. Det mangler jeg at se fra ham. For han har vist, han kan vinde de store trofæer med topholdene.
Men er det netop ikke det han gjorde i sin første sæson? Han satte et hold up, mentalt, som var kørt helt dødt i de foregående sæsoner, og vandt La liga og CHL med det hold. Igen et hold som var helt nede og skrabe bunden, med minimale ændringer i 11-mands trupsammensætningen fik han holdet til at tæve alt og alle. Det er sq da klasse. ;-)
Allez...

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Valdééés »

Er i søde at tage denne debat i en relevant tråd, jeg kommer i "citater fra tosser" for et godt grin, ikke for at skulle forholde mig til en ubehageligt saglig debat med rimelig god tone og alt muligt!!
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:Uden at jeg har nogle motiver om at tvære Pep til - for det har jeg ikke, da han gav det os noget af det flotteste fodbold nogensinde - så var truppen vidst ret suverænt den bedste trup, der var i den periode.
Manden lavede markante ændringer og sammensatte selv sit hold. Du taler om substansløs kritik. Det er da det mest substansløse argument jeg har stødt på herinde, at Pep bare havde de bedste spillere.

Spiller for spiller er vores hold da stærkere i dag end det var dengang. Især de 3 forreste.
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
Jesni skrev:Uden at jeg har nogle motiver om at tvære Pep til - for det har jeg ikke, da han gav det os noget af det flotteste fodbold nogensinde - så var truppen vidst ret suverænt den bedste trup, der var i den periode.
Manden lavede markante ændringer og sammensatte selv sit hold. Du taler om substansløs kritik. Det er da det mest substansløse argument jeg har stødt på herinde, at Pep bare havde de bedste spillere.
Ja, det ville være et idiotisk argument. Men du må finde den person, der har ment det, for det er ikke mig, der står bag den holdning.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:
Daluigi skrev:
Jesni skrev:Uden at jeg har nogle motiver om at tvære Pep til - for det har jeg ikke, da han gav det os noget af det flotteste fodbold nogensinde - så var truppen vidst ret suverænt den bedste trup, der var i den periode.
Manden lavede markante ændringer og sammensatte selv sit hold. Du taler om substansløs kritik. Det er da det mest substansløse argument jeg har stødt på herinde, at Pep bare havde de bedste spillere.
Ja, det ville være et idiotisk argument. Men du må finde den person, der har ment det, for det er ikke mig, der står bag den holdning.
Fint. Hvorfor så behovet for at påstå, at han havde den bedste trup i den pågældende periode. Vores spillestil var det som gjorde os unikke. Det ved enhver da. Pep videreudviklede tankerne fra starten af 90'erne, og skabte den tiki taka hele verden beundrer.

Jeg forstår ikke dit behov for at negligere det faktum. Det slår mig som kritik for kritikkens skyld...
Forumlegende

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Mit oprindelige indlæg var sådan set bare et forsvar af en holdning, der så blev lagt under "citat fra tosser". Altså, det faktum, at nogle brugere herinde med det samme bliver nedladende over andres meninger, når det kommer til kritik af koryfæer af klubben. Fordi intet åbenbart må kritiseres uden at man skal sættes i en kasse.

Folk røg i forsvarsposition - som altid - og så kørte debatten ud og ned på et niveau, er egentlig ikke var tiltænkt eller emnet værdigt. Jeg må nok bare indse, at ingen rigtig magtede at forstå, det jeg mente, så lad os lukke den her, for der er intet konstruktivt at komme efter, når debatten hver gang bliver sendt et andet - og mindre interessant - hen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Bare rolig Jesni jeg har meldt til Cyper Politiet

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... =1060&vis=

Hold kæft hvor er han trættende ham sir_c. Hvis jeg havde skrevet det om ronaldo som nogle gør om bussi i denne tråd (http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=) så havde jeg fået smidt en ban i hovedet med det samme. Han nægter bare at holde sin linje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af ulrich »

Det må afprøves i næste Ronaldo tråd :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... =1060&vis=

Hold kæft hvor er han trættende ham sir_c. Hvis jeg havde skrevet det om ronaldo som nogle gør om bussi i denne tråd (http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=) så havde jeg fået smidt en ban i hovedet med det samme. Han nægter bare at holde sin linje.
Dobbelt-moralen er lige til at få øje på; dog også kun lige præcis. Det er en knivsæg han bevæger sig på, den gode Sir_Cumcised. Eller vent lige. Nå, nej. Han er bare en idiot.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Bare rolig Jesni jeg har meldt til Cyper Politiet
Tak Brombi! Jeg vidste, jeg kunne stole på dig. Har din mor nogensinde fortalt til dig, at du er en helt speciel dreng?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

Det behøver han da ikke Mor Brombi til at gøre? Det fortæller jeg da Brombz på daglig basis. Brombi, du er meget speciel dreng. <3 :i

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Mor Brombi <333
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

Tak Jesni du er sød, du siger bare til når du har brug for mere cyber politi. Heldigvis for mig har jeg altid BG92 og HB til at fortælle mig hvor speciel jeg er :)))) <3

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Heartbreaker »

Du er ung og smuk <3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster