Citater fra tosser

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Amer Becirovic fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Der er så mange af jer der kritiserer og sviner Mou på livet løs herinde pga en beslutning som de fleste af os er uenige i. Fakta er dog, at siden Mou kom til har han skabt en eminent struktur på holdet og hentet mænd - ikke navne - men mænd til klubben. Til dels Mou's skyld at Varane er i Madrid og hvad han er blevet til, dét skylder jeg Mou alt for! I denne sæson har han virkelig formået at få et kæmpe overtag over Barcelona hvilket jeg vægter utrolig højt. Til sidst men ikke mindst, så har Diego stået utrolig flot de her kampe og folk glemmer at rose ham pga han er grunden til at vores leder sidder på bænken. Hala Madrid ♥
De her mennesker findes også. :smile:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Tåkrummende
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

http://madridista.dk/index.php/forum/de ... =480#19434
Jaken skrev:
JimmyBroe skrev:Boys and girls/girl (admin Lykke) Er der virkelig kun en "pigefan" af real madrid på denne side? :O

Nå, back on track:D

En ven/bekendt (Barcafan:P) og mig sagde hunden, havde en diskussion om hvilket ungdomsakademi (Real vs. Barca) der havde produceret flest profiler til den store fodboldscene.

Jeg startede selv, da jeg påstod at La Fábrica havde produceret flere etableret stjerner/klasse spillere end La Masia over de sidste ti års tid, men da jeg så skulle til at opremse alle de såkaldte stjerner, så gik jeg sgu i sort ved nr. 5-6 stykker:S -Meget pinligt, da jeg selv havde bragt det på banen. Og han kunne jo nævne de første 5-6 spillere blot på Barcalonas førstehold:/

Nå, men det var kun første runde, så nu håber jeg på at få lidt hjælp af mit bagland (jer), så mit comeback til ham kan give mig bare lidt af min selvrespekt tilbage.:)

OG har jeg ret i når jeg siger, at La Fábrica har produceret større profiler til andre klubber end La Masia's har? Eller som ihvertfald er startet deres karriere i Madrid men senere er blevet droppet og så er blevet en succes andetsteds.?

Håber på lidt hjælp, jeg vil meget gerne have navne på de største profiler, som er kommet fra Madrid og nu spiller ude i verden.

Fortsat god aften:D
Heh, altid sjovt med lidt diskussion med rivalerne ;)

Jeg vil da gerne forsøge at opremse nogle spillere, jeg har dog også taget nogle spillere med fra mere end 10 år tilbage:
Butragueño, Pardeza, Michel, Vazquez, Camacho, Santillana (den tæller måske ikke helt - kom som 19 årig), Sanchis, Hierro, Raul, Casillas, Guti, Arbeloa, Diego Lopez, Mata, Soldado, Cambiasso, Negredo, Eto'o, Javi Garcia, Mista, Canizares og Borja Valero.

af lidt mindre spillere: Juanfran, Riki, Callejon, Parejo, Portillo, de la Red (ærgerligt med hjertet), Granero, Pavon (:D), Rodrigo.

Flere kan med statsgaranti nævnes, men det var lige de jeg kunne.

Jeg ved ikke om der er produceret flere af de "større" profiler ved La Fabrica end La Masia, men der er helt klart blevet spyttet flere spillere ud generelt. Så kvantiteten må være på La Fabricas side. Når snakken så falder på kvalitet, afhænger det nok af hvem man spørger. Det er lidt mere subjektivt.
Tragikomisk.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Brombi »

lol. SImpelthen lol.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af JonasV »

Jaken skrev:Når snakken så falder på kvalitet, afhænger det nok af hvem man spørger. Det er lidt mere subjektivt.
Haha, sikke en fest han har!

phpBB [video]

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Mourinho er et taktisk geni og i min optik den største mester i pressehåndtering.

Genialt at få hele verden til at fokusere på Casillas er på bænken, selvom Diego har stået så godt at det rent faktisk giver mening, og derved få pressen og dermed verden til at glemme at de ikke har spillet deres bedste sæson.´

Der er utallige eksempler på at han får verdenspressen til at fokusere på enkelte detajler omkring ham eller hans beslutninger, fremfor at slagte hans hold.
So it was all a trick!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Valdééés »

Quaresma skrev:
So it was all a trick!
Jeg håber Casillas var indforstået med den geniale strategi, og alle de andre han har været ude med riven i mod i pressen.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:
Mourinho er et taktisk geni og i min optik den største mester i pressehåndtering.

Genialt at få hele verden til at fokusere på Casillas er på bænken, selvom Diego har stået så godt at det rent faktisk giver mening, og derved få pressen og dermed verden til at glemme at de ikke har spillet deres bedste sæson.´

Der er utallige eksempler på at han får verdenspressen til at fokusere på enkelte detajler omkring ham eller hans beslutninger, fremfor at slagte hans hold.
So it was all a trick!
Mindblowing!
Forumlegende

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Simon Miki 'Torrez' Hassing fra Real Madrid Ultras Sur Danmark på Facebook skrev:Vi skal ikke give Mourinho skylden for det her og heller ikke spillerne
Mener til gengæld at dommeren burde se at komme væk fra det stadion .. ! for alle er han ikke levende tror jeg :P ehe
Fantastisk ignorant indlæg fra en af mine absolutte yndlingsdebatører :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PrebenElkjær fra bold.dk skrev:Ronaldo vinder Ballon d´or i år.

Han har haft et fantastisk forår, det eneste der har forhindret ham i at få titler, er Barcelonas bedste venner, dommerne.

Messi har næsten været skadet i halvdelen af foråret, og har ikke været helt op at ringe, i forhold til det ellers høje niveau, han plejer at præstere på.

Ronaldo har vundet Ballon d´or her i foråret, med mindre Messi spiller på et helt vanvittigt niveau i efteråret, men han har vist toppet.
:eek:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Troll.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Quaresma »

Problemet er, Barca får overtalt spillerene til kun at ønske at skifte til deres klub, hvor efter spilleren og Barca tvinger klubben til at sænke deres pris. Hvis spilleren ikke gad, så kunne han sige til klubben de bare skal sige nej tak. USPORTSLIGT
Det er også svært for de andre klubber at lege med, når vi hjernevasker spillerne til kun at ville til Barça. Alle Barça-DNA-udtalelserne i Fàbregas-sagaen var tydeligvis en slags signal-trigger, der udløste en reaktion i Cescs hjerne, hvilket gjorde det fysisk umuligt for ham ikke at ville drage hjemad.

Læs forresten hele tråden: http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... art=0&vis=
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Afellay99 »

Mourinho, jeg har altid beundrede dig, du vil altid være min favorit træner lige meget hvad folk siger... Jeg ærger mig at din afslutning endt som det blev, men du vil altid blive husket for de mange gode trofæer

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Citater fra tosser

Indlæg af Blaugrana92 »

1, 2, mange.

BarçaDK

Re: Citater fra tosser

Indlæg af BarçaDK »

Martin Aagaard RM Ultras Sur på Facebook skrev:Fuck den lille * søn til Costa håber fucking han dør eller han får en skade som gør han invalid. Han er virkelig sådan eb type jeg ville trampe i hovede hvis jeg så har i byen. Lille ludersøn håber fucking du dør og alt hvad du har kært lider samme skæbne.
Og det er vel at mærke ikke skrevet i kampens hede. Sikke en narrøv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster