Babes

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Heartbreaker skrev:Der faldt hun lige markant på skalaen...

Billede
Mate, medmindre du er 34 år, så ryger næsten alle dejlige piger i dag - især it-pigerne i København. Ja, det er sgu lidt ulækkert, men sgu sjældent du ser en dejlig pige i dag, som ikke stikker en smøg i kæften.

Jeg er så typen, der udnytter det som et åbningstrick i byen og spørger dem om en smøg, så kan man forhåbentligt få lavet dåseåbneren eller få et pænt "fuck af".
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Men der er vist ingen tvivl om herinde (Ja, jeg dikterer lige tråden), at Danmarks ubetinget dejligste kvinde, rent udseendesmæssigt, er Josephine Skriver?













Kender to piger, som gik på efterskole med hende i Oure, og de sagde, at hun er en fandens sød pige og har hovedet godt skruet på. Hun er ikke bare en eller anden snotdum bimbo, som kun kan finde ud af at se godt ud.

PS. hvordan fanden koder man Instagram-billeder herinde? For så skal jeg fandme forepste denne tråd med dejlige damer!
Senest rettet af MessiPogba tors mar 23, 2017 4:19 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Du skal prøve at se hende i virkeligheden, mate. Hun er godt nok dejlig at se på.

Hun har modelagency her i DK, så hun er faktisk en del gange i København, hvis man følger hende på Instagram, hvor hun lægger billeder ud fra Kbh eller Århus. Jeg så hende den ene gang ude i Lufthavnen, da jeg skulle hente min ven, der kom hjem. Hendes smil er noget af det mest charmerende, jeg har set.

Bare ærgerligt hun lige valgte at være et tårn. Hun var minimum 1.90 i hendes støvler, og selvom jeg er en 1.83, så følte jeg mig lille der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Babes

Indlæg af Skydefinten »

Kvinder må godt være højere end manden:)
Billede
(Den mørke Peter Faltoft)
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Babes

Indlæg af Heartbreaker »

MessiPogba skrev:
Heartbreaker skrev:Der faldt hun lige markant på skalaen...
Mate, medmindre du er 34 år, så ryger næsten alle dejlige piger i dag - især it-pigerne i København. Ja, det er sgu lidt ulækkert, men sgu sjældent du ser en dejlig pige i dag, som ikke stikker en smøg i kæften.

Jeg er så typen, der udnytter det som et åbningstrick i byen og spørger dem om en smøg, så kan man forhåbentligt få lavet dåseåbneren eller få et pænt "fuck af".
Undskyld, hvad? Godt nok er der flere kvinder end mænd som ryger, men jeg syntes langt fra at det er de dejligste. Og som jeg skrev, ligeså snart de stikker en cigaret i munden, så er de ikke længere så dejlige at se på. Der er ikke noget så ucharmerende som kvinder der ryger eller drikker sig for fulde i byen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Babes

Indlæg af Flax_Generous »

Heartbreaker skrev:Der er ikke noget så ucharmerende som kvinder der ryger eller drikker sig for fulde i byen.
Jeg kan finde en million ting, der er mere ucharmerende end rygning. Spedalskhed og lav IQ, f.eks.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Babes

Indlæg af Heartbreaker »

Flax_Generous skrev:
Heartbreaker skrev:Der er ikke noget så ucharmerende som kvinder der ryger eller drikker sig for fulde i byen.
Jeg kan finde en million ting, der er mere ucharmerende end rygning. Spedalskhed og lav IQ, f.eks.
Get going then :grin: 2/1.000.000
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Babes

Indlæg af Flax_Generous »

Mja, jeg er ikke sikker på, jeg gider overbevise dig. Det er fint nok, du går langt udenom piger, der ryger. Så er der jo flere til Flaxy G her.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Babes

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Livet giver så meget mere mening, når man har vodka i blodet.
Så skulle du prøve crack.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Babes

Indlæg af zqa »

:D :D
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Babes

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er med HB. Rygning er ulækkert og fuldkommen umuligt at abstrahere fra. Det er ikke fedt, hvis hun lugter og smager af røg. Ugh. Ad.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Babes

Indlæg af Flax_Generous »

Jøsses, altså. Ryg en cigaret selv, så lugter og smager du ingenting. Plus du bliver cool af det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Kvinder må godt være højere end manden:)
Billede
(Den mørke Peter Faltoft)
Billede
Hahhahaa, det er simpelthen så forkert at være sammen med en pige, der er højere end en selv, synes jeg.

Nu er jeg selv 1.83 som sagt, og jeg har nogle veninider, der er omkring fra 1.77 og til 1.82, og når de så har deres stiletter på, og så er de omkring 5-6 cm, ja sågar op til 10 cm højere end mig, og jeg kan slet, slet ikke have det. Ved en del mænd har det sådan, men jeg synes bare, det er så steriliserende.

Det er de færreste piger, der også selv er interesseret i at være sammen med mænd, hvor de er højere end dem, altså højere selv når de ikke har stiletter på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Babes

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Jøsses, altså. Ryg en cigaret selv, så lugter og smager du ingenting. Plus du bliver cool af det.
Alternativt kan man skære sin tunge ud og fylde næseborene med cement. Eller fuge. Så kan man slet ikke lugte eller smage noget. Overhovedet. Nogensinde igen.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Babes

Indlæg af Heartbreaker »

Flax_Generous skrev:Mja, jeg er ikke sikker på, jeg gider overbevise dig. Det er fint nok, du går langt udenom piger, der ryger. Så er der jo flere til Flaxy G her.
Deal! Dig og MessiPogba kan deles om de, som ryger, så deles Blauling og jeg om resten. Så kan vi evt. mødes til en gang crack-kokain om 10-20 år og afgøre, om de smarte IT-piger fra KBH stadig er de dejligste :lol:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster