Babes

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Babes

Indlæg af Michman »

Megan Fox er stadigvæk min all time babe..
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Megan Fox er stadigvæk min all time babe..
Billede
Jeg har aldrig helt forstået den der massive fascination for hende. Ja, hun var ufattelig fræk i Transformers, men alle de operationer, hun har haft, har virkelig ødelagt hendes ansigt. Hun var langt mere attraktiv, da hun var normal og var med i Hope and Faith-serien. Synes ærlig talt hun var dejligere der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af Tello »

Jeg har fået quite a crush på Bella Hadid. BilledeBilledeBillede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Er der nogle af jer, der har været heldige at se Mathilde Gøhler i virkeligheden? Jeg så hende for et par uger siden. Hold. nu. kæft. hvor er Remee dog en heldig satan. Fandme en flot kvinde.

Og en Instagram-model, som åbenbart har scoret en fodboldspiller. Jeg var lige inde på Jena Frumes Instagram i dag, og hun postede et billede med Jesse Lingard i sin IG Story med et hjerte. Jeg undersøgte så lige nærmere og kan se, at de konstant liker hinandens billeder og hun tit skriver på hans billeder med hjerter og sådan.

Det er sgu en god scoring af Lingard der. Frumes har en ond, ond krop.

Billeder af Jena Frumes.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Hun har dejligere billeder inde på sin Instagram:

Link til Insta: https://www.instagram.com/jenafrumes/
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Nåeh ... Men jeg vil gerne lige se jeres smag for damer.

Hvordan ser jeres top 3 for damer all-time ud? Af kendte, eks'er, Instagram-modeller, u name it.

Min

1) Cassie: For en i helvede, hvor er hun både smuk, fræk, elegant på en og samme tid. En pige, der kan være hood-girl det ene moment, og full classy det næste har min opmærksomhed.

2) Jessica Alba: Ord er vel overflødige, er de ikke? Ufattelig smuk, virker til at være sød (svært at vurdere når man aldrig kommer til at snakke med hende).

3) Jennifer Lopez: Når man som 48-årig stadigvæk kan se så dejlig ud, bevidner om et helt unfair game fra hendes side. Den røv der .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Babes

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Hende her??
Billede

Jeg må kunne lide, når en pige kan lide mig, eller at jeg kender hendes personlighed eller et eller andet. For jeg mener helt oprigtigt, at jeg synes, min kæreste er den smukkeste kvinde i verden. Det lyder så corny at det er til at brække sig over, men det er desværre/heldigvis rigtigt.

Alba og Lopez er flotte.

Frumes ser forfærdelig ud, hvis du spørger mig.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Hende her??
Billede

Jeg må kunne lide, når en pige kan lide mig, eller at jeg kender hendes personlighed eller et eller andet. For jeg mener helt oprigtigt, at jeg synes, min kæreste er den smukkeste kvinde i verden. Det lyder så corny at det er til at brække sig over, men det er desværre/heldigvis rigtigt.

Alba og Lopez er flotte.

Frumes ser forfærdelig ud, hvis du spørger mig.
Hey, du har da forhåbentligt ledt længe for at finde det billede der. Du dræber mig lidt med det billede af Cassie. :cry: :cry:

Ikke ødelæg glansbilledet. Men hvis du har set hende i musikvideoer, så ville du forstå mig langt bedre.

Men det billede der er jo fra hans helt unge dage. Bedøm hende hellere her.

Billede

Billede

Se hendes iG. Hun er sgu for dejlig.

Ja, Frumes er ikke den kønneste i ansigtet, men hendes krop .... GODDAMMMMMMMMN!

Og ja, du er ultra corny med den historie af din gizz! Gad vide, hvad du ville sige, hvis I gik fra hinanden (hvilket jeg ikke håber)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af Tello »

Sådan dybt seriøst, så har Cara Delevingne været mit celeb crush de seneste par år. Der er bare et eller andet over hende.


Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Babes

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Hey, du har da forhåbentligt ledt længe for at finde det billede der. Du dræber mig lidt med det billede af Cassie. :cry: :cry:

Ikke ødelæg glansbilledet. Men hvis du har set hende i musikvideoer, så ville du forstå mig langt bedre.

Og ja, du er ultra corny med den historie af din gizz! Gad vide, hvad du ville sige, hvis I gik fra hinanden (hvilket jeg ikke håber)
Hahaha, det var bogstaveligt talt det første billede på Google – jeg ledte i 1 sekund, så jeg skulle have ledt længere, beklager. :glad:

Og det er et interessant spørgsmål. :lol: :lol: jeg håber heller ikke, jeg får mulighed for at besvare det :lol:


Og enig i Delevingne. Ved ikke hvad det er. Der må være et eller andet i hendes junkieansigt, der tænder mig.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Sådan dybt seriøst, så har Cara Delevingne været mit celeb crush de seneste par år. Der er bare et eller andet over hende.


Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lad mig lige høre din top 3 all-time.

Men Cara virker ti lat være skide charmerende pga. hendes personlighed er gakket. Jeg kan godt lide piger, der ikke tager sig selv seriøst.

Apropos smukke piger og ikke tager sig selv seriøst. Følg Arielle på Instagram. Fandme en smuk pige, og så er hun fuldstændig gakket op i hovedet.

Hun er nummer 4 på min all-time babe liste. Kan slet ikke modstå hendes charme.

Billeder af Arielle Vandenberg

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Gør jer selv og følg hende på Instagram. Link: https://www.instagram.com/arielle/
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Sådan dybt seriøst, så har Cara Delevingne været mit celeb crush de seneste par år. Der er bare et eller andet over hende.


Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Lad mig lige høre din top 3 all-time.

Men Cara virker ti lat være skide charmerende pga. hendes personlighed er gakket. Jeg kan godt lide piger, der ikke tager sig selv seriøst.

Apropos smukke piger og ikke tager sig selv seriøst. Følg Arielle på Instagram. Fandme en smuk pige, og så er hun fuldstændig gakket op i hovedet.

Hun er nummer 4 på min all-time babe liste. Kan slet ikke modstå hendes charme.

Billeder af Arielle Vandenberg

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Gør jer selv og følg hende på Instagram. Link: https://www.instagram.com/arielle/
Sheeeit, svært spørgsmål. Hmm, lemme see. Kan nok ikke komme med en top 3, men nok nærmere lidt af det der har været hjertet mest nært, haha. Tæller ikke ekser, damen eller andet med, kun celeb crushes.

Bella Hadid.
Keira Knightley.
Cara Delevingne.
Audrey Hepburn (klassisk).
Gal Gadot.
Natalie Portman.

Bare lige et par navne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Maggie Q :-)

Hun er gammel nok.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af Tello »

MessiPogba, så har Lingard været Frumes utro med hende her.

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Babes

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:MessiPogba, så har Lingard været Frumes utro med hende her.

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det giver ingen mening. Men som en klog ven engang sagde til mig.

Bare enhver dejlig kvinde, er der en fyr, der er træt af at knalde hende.

Altså, fint nok hvis han vil være utro. Det er jo næsten dagligdag for sportsstjerner, men at være utro med det der? Wauw.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Babes

Indlæg af Tello »

Josefine Sandby :o sweet christmas..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster