Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

Fik han godkendt kuponen til odds 32? Virker sku da mærkeligt at ændre odds efter en kupon er købt.
I mit tilfælde har DS jo bare været for langsomme til at opdatere deres side, og efterfølgende bare givet mig min indsats tilbage.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Odds

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tror at man i sådanne tilfælde snakker om, hvorvidt I/jeres venner har handlet i god eller ond tro.

Nu er dette tilfælde godt nok odds, men jeg tror, reglementet er det samme.
Har kunden været bevidst om, at prisen har været en fejl, og af den grund købt rejsen eller produktet, så kan købet frafalde.

Det er hvad man kalder 'ond tro': Kunden, der har reageret på købet, burde have indset, at produktet har været forkert til salg, men bestiller det alligevel med hensigten at udnytte fejlen, så kan den erhvervsdrivende godt få gjort købet ugyldigt, men der skal rigtig meget til, forklarer Jakob Steenstrup.

Og det skal være meget tydeligt, at der har været en fejl i tilbuddet, hvilket svinger meget fra produkt til produkt. For eksempel kan nogle produkter godt svinge meget i tilbudspriser, mens andre ikke kan.

For eksempel ser man jo ofte billige, spritnye mobiltelefoner, nogle gange helt ned til en krone. Omvendt ser vi aldrig en helt ny Mercedes til kun 10.000 kroner, så der ville man jo meget tydeligt kunne se, at det med al sandsynlighed er tale om en fejl og ikke et tilbud, siger Jakob Steenstrup.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

Hehe okay. Jeg havde det nok på fornemmelsen. Men ved ikke om det er at handle i ond tro, hvis man udnytter en bookmakers fejl. De kan jo bare lære at tjekke deres egne odds.
Kan selvfølgelig godt acceptere at jeg ikke får en gevinst for 3 kampe som allerede var afgjort. Men den sidste kamp til odds 2.40 var stadig igang, så jeg burde vel have modtaget 200kr.

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Odds

Indlæg af Ialocin »

Barcaholic skrev:Fik han godkendt kuponen til odds 32? Virker sku da mærkeligt at ændre odds efter en kupon er købt.
I mit tilfælde har DS jo bare været for langsomme til at opdatere deres side, og efterfølgende bare givet mig min indsats tilbage.

Alle kampene var gået hjem og så ændrer de oddset og beklager med en fejl. Det virker lusket.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Odds

Indlæg af Champione »

Har prøvet det helt samme på DS, og brokkede mig uden held.
DS har det værste it-system til at håndtere deres live funktion, hvilket oftest giver fejl resultater, manglende lukning af kampe, opdatering af mål osv.
Men de pakker det ind i deres betingelser. Jeg synes også at de blot kunne få styr på deres udbud.

DS er det værste sted at oddse - elendig tilbagebetalingsprocent, sløjt udbud, elendige odds og ja, et elendigt system til at håndtere det. :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

Skandale virksomhed.
Jeg trækker evt gevinster ud efter EM, og så holder jeg mig væk fra dem fremover. Er sku også så træt af ALLE deres "uhhhh tænk hvis du vandt" reklamer.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Odds

Indlæg af Champione »

Barcaholic skrev:Skandale virksomhed.
Jeg trækker evt gevinster ud efter EM, og så holder jeg mig væk fra dem fremover. Er sku også så træt af ALLE deres "uhhhh tænk hvis du vandt" reklamer.
Seneste udvikling hos dem, er at deres "tag pengene funktion" ikke virker.
Der er hav af klager på trustpilot - så hvorfor vente til efter EM? :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Odds

Indlæg af Storken »

Bookmakerne er i deres fulde ret til at annullere fejlodds. Det står endda klart og tydeligt i deres betingelser, hvilket man accepterer ved oprettelse. Det er underordnet om kunden er i god eller ond tro.

Det giver heller ikke mening, at man kan få sat et væddemål på en overstået begivenhed. Jeg kan overhovedet ikke forstå, hvordan man kan brokke sig over, at de annullerer sådan et væddemål.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Odds

Indlæg af Jesni »

Barcaholic skrev:I nat på Danskespil så jeg de ikke havde opdateret deres MMA odds, hvilket resulterede i jeg kunne oddse på 3 kampe der allerede var afgjort plus en 4. der var igang.
Jeg smider 100kr til odds 22. Danskespil godkender mit odds og alle kampene går selvfølgelig hjem. Der går så en times tid og så modtager jeg en besked fra Danskespil, tilykke du har vundet 100kr.
Er det bare mig, eller er Danskespil ikke tvunget til at udbetale 2200kr, når nu de selv har været for langsomme til at opdatere deres hjemmeside, jeg har taget et billede af kuponen.
Det virker rimelig meget som ond tro, du har handlet i. Jeg synes ærlig talt ikke, du kan brokke dig. Vi har jo set lignende scenarie masser af gange i detailhandlen, hvor butikken laver en enorm prisfejl, hvorfor kunder tror den så er bindende. Det er den som regel ikke.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.

Men som tidligere skrevet, efter EM er det slut med DS. :grin:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Odds

Indlæg af Jesni »

Barcaholic skrev:Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.
Det var vel ikke fordi kampene gik hjem, men fordi oddset var forkert. Og mon ikke lalocin's kammerat godt vidste, oddset var en fejl?

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.
Det var vel ikke fordi kampene gik hjem, men fordi oddset var forkert. Og mon ikke lalocin's kammerat godt vidste, oddset var en fejl?
Jeg synes stadig det er en underlig opførsel at straffe kunderne for egne fejl.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Odds

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Barcaholic skrev:
Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.
Det var vel ikke fordi kampene gik hjem, men fordi oddset var forkert. Og mon ikke lalocin's kammerat godt vidste, oddset var en fejl?
Jeg synes stadig det er en underlig opførsel at straffe kunderne for egne fejl.
Hvordan er nogen af jer blevet straffet?

Danske Spil har ikke givet mig et større pengebeløb i dag. Er jeg også blevet straffet? :glad:
qepd

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Odds

Indlæg af Ialocin »

Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.
Det var vel ikke fordi kampene gik hjem, men fordi oddset var forkert. Og mon ikke lalocin's kammerat godt vidste, oddset var en fejl?

De reklamerede med at det var et forhøjet odds på Betfair. Naturligvis var oddset højt, men det er latterligt at sænke oddset efter alle kampene er gået hjem. Den sidste kamp gik hjem 10 minutter før. Så den var langt fra sikker.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1666
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Odds

Indlæg af Barcaholic »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Barcaholic skrev:
Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Hey jeg brokker mig ikke, jeg havde på forhånd ikke regnet med noget, synes bare det er underlig service de kører på DS.
Det er jo håbløst at man kan fejle så meget og så bare give kunden skylden for at handle i ond tro, her tænker jeg på Ialocin's kammerat, der får et odds 32 ændret til odds 3 fordi kampene går hjem?.
Det var vel ikke fordi kampene gik hjem, men fordi oddset var forkert. Og mon ikke lalocin's kammerat godt vidste, oddset var en fejl?
Jeg synes stadig det er en underlig opførsel at straffe kunderne for egne fejl.
Hvordan er nogen af jer blevet straffet?

Danske Spil har ikke givet mig et større pengebeløb i dag. Er jeg også blevet straffet? :glad:
Undskyld mit forkerte ordvalg. Hjælper det dig hvis jeg siger snyder kunderne.? For jeg synes sku det er at snyde folk når man ændre i odds, efter personen har købt og betalt for en kupon.
Den kupon jeg selv spillede hvor kampene var afgjort har jeg intet problem med ikke at få udbetalt, jeg synes dog bare det virker amatøragtigt at godkende en kupon med afsluttede kampe. Men heldigvis har de jo så et regelsæt der gør at de kan tillade sig at annullere folks bets, de mistænker dig bare for at spille i en ond tro :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster