Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Odds

Indlæg af Starnils »

MessiPogba skrev:Så fik jeg en god start på året.

Vandt lige 15.317 kroner på følgende kupon.



NOk heldigt for mig, at Lillard var skadet og ikke spillede kampen, for tvivler faktisk på, at han havde lavet de nødvendige point.

Kunne dog have vundet næsten 30000 kroner mere, hvis jeg lige havde læst mere om årets favorit itl årets director, da Del Toro vandt over Nolan. Ærgrer mig lidt.

Hvor meget har du i alt tjent/tabt på odds?
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:
MessiPogba skrev:Så fik jeg en god start på året.

Vandt lige 15.317 kroner på følgende kupon.



NOk heldigt for mig, at Lillard var skadet og ikke spillede kampen, for tvivler faktisk på, at han havde lavet de nødvendige point.

Kunne dog have vundet næsten 30000 kroner mere, hvis jeg lige havde læst mere om årets favorit itl årets director, da Del Toro vandt over Nolan. Ærgrer mig lidt.

Hvor meget har du i alt tjent/tabt på odds?
Siden jeg begnydte? Jeg har nok en overskud på små 650.000 kroner.

Det her er min vildeste kupon, som jeg vandt i maj 2016.

"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Odds

Indlæg af Starnils »

fuck
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Odds

Indlæg af Tello »

Dude, what the fuck [emoji33] Jeg burde investere mine få penge i MessiPogba og Storkens odds. Bedre end både Bitcoin og Aktier!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Odds

Indlæg af Skydefinten »

Ok. Jeg er en dårlig oddser. Shit, du kan dit kram.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »



Så tæt på 23.000 kroner.

Nej, hvor er jeg rasende. Towns nåede kun at lave 20 point, fordi Teague i stedet for at agere pointguard hellere ville statpadde. Det samme med Wiggins og Butler. De kørte en del ISO, fordi de tænkte på deres tal.

KAT havde kun lavet 4 point i hele 1. halvleg, fordi Butler og Wiggins kørte ego-show fremfor at køre bolden rundt, så de kunne statpadde. Lorte Wolves. Og lorte Blazers for at gå helt koldt i 2. quarter, so mvar det, der gjorde, at KAT blev taget ud med 4 minutter igen af kampen, fordi de var foran med 22 point der.

At have Boca Juniors til at score til 3.65 i 2. halvleg var en kæmpe gave og det var de andre også, men selvfølgelig taber jeg på det der ego-show, jeg lige har set i Wolves kamp. Håber deres forbandelse med at ikke komme i playoff nu forsætter pga. Butler og Wiggins stat-padding.

3 point fra. Jeg kan blive så rasende over noget så latterligt som det der. Teague, Jimmy Butler og Andrew Wiggins. Må jeres arme være for evigt korte og jeres bagdele klø uendeligt. Især Wiggins.

Rage over.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »



Havde lige en god søndag. Den sidste kamp jeg manglede var EM-finalen mellem Spanien og Sverige. Jge var godt nok sur, da Spanien i starten af 1. halvleg var bagud med 3-4 mål konstant. Så blev godt nok glad, da de gik amok og søndersmadrede Sverige i 2. halvleg.

Nu skal jeg sgu ud og forkæle mig selv. :cool:



Dog var jeg lige efter tæt på at vinde 13,700 yderligere, men tabte på et mål. Det andet mål i den røde kamp kom fire minutter før halvlegsfløjten, efter de fik straffe for andet gang i kampen. Pisse irriterende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Siempre Barca »

Siempre Barca skrev:Jeg har de seneste 2 uger brugt ca. 250 kroner uden, at vinde en eneste krone! Skidt periode.. som forhåbentlig for en ende imorgen! Jeg har en kupon, der mangler blot en kamp, for at blive fuldendt.

Den ser således ud:
United - Tottenham. 1, 1.7 (3-0)
Bolton - City. 2, 1.9 (2-3)
Marseille - St. Etienne. X, 4 (0-0)
Zurich - Bayern Munchen. 2, 1.7

30 * 21 = 660
7 år siden denne post. Good old times, hvor 250 kroner på en uge gjorde ondt i hjertet. Nøj, hvor tiden dog flyver. :grin: Fedt at se, at mange af de samme brugere stadig er meget aktive her i dette fantastiske forum. :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Odds

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:

Havde lige en god søndag. Den sidste kamp jeg manglede var EM-finalen mellem Spanien og Sverige. Jge var godt nok sur, da Spanien i starten af 1. halvleg var bagud med 3-4 mål konstant. Så blev godt nok glad, da de gik amok og søndersmadrede Sverige i 2. halvleg.

Nu skal jeg sgu ud og forkæle mig selv. :cool:



Dog var jeg lige efter tæt på at vinde 13,700 yderligere, men tabte på et mål. Det andet mål i den røde kamp kom fire minutter før halvlegsfløjten, efter de fik straffe for andet gang i kampen. Pisse irriterende.
Ritch bitch :cool:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Spillede lige for 100 kroner og vandt 1220 kroner. Så lavede jeg denne kupon, hvor jeg var et mål fra at vinde 130.000 kroner.



Jeg har hele dagen været hamrende irriteret. Jeg lavede kupon kl 5 om natten, så havde helt glemt at se efter, at den kamp, jeg tabte på, var kvindefodbold, som jeg aldrig spiller på. Troede det var mændenes. Åh, jeg er så vred.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »



Når man er EN pisseirriterende assist fra at vinde 18,2 lapper. Forfanden i helvede, jeg går snart amok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Odds

Indlæg af Ronaldinho »

MessiPogba skrev:

Når man er EN pisseirriterende assist fra at vinde 18,2 lapper. Forfanden i helvede, jeg går snart amok.
Hvis bare han fik lidt mere spilletid. Di Antoni er meget varsom med ham.
Ronaldinho Gaúcho

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Ronaldinho skrev:
MessiPogba skrev:

Når man er EN pisseirriterende assist fra at vinde 18,2 lapper. Forfanden i helvede, jeg går snart amok.
Hvis bare han fik lidt mere spilletid. Di Antoni er meget varsom med ham.
Han spillede da 34 minutter imod dem? Det er da helt fint. Problemet er Harden, der ofte har bolde nalt for meget og tager nogle af CP3s assist. Synes 31,8 minutter pr. kamp er et godt tal for en 32-årig CP3. Han skal hellere ikke være død inden playoff.

Men ja, det er pisse irriterende, at det er kun en fra, men jeg synes sgu, D'Antoni bruger CP3 helt rigtigt. CP3 er ikke hentet for regular season som så. Han er hentet for post season og dirigerer tropperne der og give dem noget defence.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Odds

Indlæg af Ronaldinho »

MessiPogba skrev:
Ronaldinho skrev:
MessiPogba skrev:

Når man er EN pisseirriterende assist fra at vinde 18,2 lapper. Forfanden i helvede, jeg går snart amok.
Hvis bare han fik lidt mere spilletid. Di Antoni er meget varsom med ham.
Han spillede da 34 minutter imod dem? Det er da helt fint. Problemet er Harden, der ofte har bolde nalt for meget og tager nogle af CP3s assist. Synes 31,8 minutter pr. kamp er et godt tal for en 32-årig CP3. Han skal hellere ikke være død inden playoff.

Men ja, det er pisse irriterende, at det er kun en fra, men jeg synes sgu, D'Antoni bruger CP3 helt rigtigt. CP3 er ikke hentet for regular season som så. Han er hentet for post season og dirigerer tropperne der og give dem noget defence.
Mener ikke specifikt dén kamp. Nu det ikke tit jeg er oppe så sent så jeg kan nå at se Rockets spille, men de kampe jeg har set har han fået max 24-28 min. Her kan bl.a. nævnes Grizzlies, Lakers, Nuggets, Wizards og Suns. Nogle af kampene er han så taget ud tidligt fordi de var foran med 30+ point, men kampen mod Wizards blev han sparet alt, alt for meget.
Ronaldinho Gaúcho

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Odds

Indlæg af MessiPogba »

Jeg går fucking amok. Jeg står til at vinde 54700 kroner, så scorer Lincoln til 1-1 i det 89. minut. Jeg havde spillet Mansfield ville vinde mindst en halvleg. De førte 1-0 til det 89. minut. Hvor er det dog dybt latterligt!

"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster