Odds

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Odds

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg har de seneste 2 uger brugt ca. 250 kroner uden, at vinde en eneste krone! Skidt periode.. som forhåbentlig for en ende imorgen! Jeg har en kupon, der mangler blot en kamp, for at blive fuldendt.

Den ser således ud:
United - Tottenham. 1, 1.7 (3-0)
Bolton - City. 2, 1.9 (2-3)
Marseille - St. Etienne. X, 4 (0-0)
Zurich - Bayern Munchen. 2, 1.7

30 * 21 = 660

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Odds

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg har kastet et par håndører efter følgende kuponer i dag:

Lige på:
Grækenland over Letland
Under 2,5 mål i DK-Norge

2/3:
Esbjerg (-3,5) over KIF Vejen
Norge (+1) over DK
Ungarn over Moldova

2/3:
Tyrkiet over Østrig
Grækenland vinder med et mål over Letland
Kroatien (-1) over Israel
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Odds

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har et princip med, ikke at spille på Barcelona, men når oddsene er så gode til denne kamp, så kunne jeg ikke modstå at spille en hund på Barcelona (-1) til odds 6.0.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg har smidt 100 efter en Lazio sejr mod Siena + at Ronaldo ikke scorer mod Granada. Mulig gevinst 650.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Odds

Indlæg af emo »

Siempre Barca skrev:Jeg har smidt 100 efter en Lazio sejr mod Siena + at Ronaldo ikke scorer mod Granada. Mulig gevinst 650.
Go go go, men Real får da mindst et straffe imod Granada.
Allez...

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Siempre Barca »

emo skrev:
Siempre Barca skrev:Jeg har smidt 100 efter en Lazio sejr mod Siena + at Ronaldo ikke scorer mod Granada. Mulig gevinst 650.
Go go go, men Real får da mindst et straffe imod Granada.
Granada har faktisk en rigtig god defensiv. Kun Real og Barca har lukket færre mål end dem. Der er scoret 16 mål mod dem - Real har lukket 15 ind.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Odds

Indlæg af Daluigi »

sparegrisen tømmes på en city sejr i aften.
Forumlegende

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Odds

Indlæg af Blach »

Malaga - Barca (2)
Real Madrid - Athl. Bilbao (2)
Sikker mesterskabsvinder kupon!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Fock SønderjyskE. Fede idioter. Krafthelvede jeg er utilfreds nu. Første gang nogensinde at jeg vælger at smide 100 kroner på et odds (har en meget sårbar økonomi) og så taber jeg fandeme på den kamp der skulle forestille at være den sikre! Nå, tilbage til at oddse under 50 kroner ad gangen. Det andet har jeg sgu ikke råd til!

Edit: Wee. For fremtiden tror jeg lige at jeg skal læse reglerne! For Push-reglen gælder åbenbart her, så jeg gudskelov ikke tabt mine 100 kroner! Det samlede odds er godt nok noget forværret, da jeg får odds 1,00 på ishockey-kampen, men hva' fa'en. Jeg har ikke smidt penge væk alligevel! Det er det vigtigste! Så skal Elfenbenskysten bare lige holde deres 1-0 føring, og gerne udbygge den, og Standard skal holde deres 2-0 føring.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede da altså også ...

Billede

Så tæt på. Grizzlies tabte kun med 7, og det var fordi de lavede en milliard personal fouls i løbet af det sidste minut ... :|

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er syg og kan ikke falde i søvn, så jeg ligger og keder mig. Nu har jeg smidt 25 kroner efter at Danmark vinder EM til sommer, til odds ....... 81,00! Danmark og Sverige giver mest igen. Begge 81,00. Ikke meget tiltro der er til Skandinavien! Samtidig har jeg også spillet 20 kroner på at Uruguay vinder VM i 2014 til odds 34,00. Det var først da jeg havde trykket bekræft at jeg kom i tanker om at der er 2½ år til ... men hva' fa'en?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Jeg er syg og kan ikke falde i søvn, så jeg ligger og keder mig. Nu har jeg smidt 25 kroner efter at Danmark vinder EM til sommer, til odds ....... 81,00! Danmark og Sverige giver mest igen. Begge 81,00. Ikke meget tiltro der er til Skandinavien! Samtidig har jeg også spillet 20 kroner på at Uruguay vinder VM i 2014 til odds 34,00. Det var først da jeg havde trykket bekræft at jeg kom i tanker om at der er 2½ år til ... men hva' fa'en?
Jeg ved ikke med Sverige, men oddsne for danmark er måske givet ud fra deres gruppe :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Odds

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg ved ikke med Sverige, men oddsne for danmark er måske givet ud fra deres gruppe :)
Ja ja, naturligvis. Realistisk set tror jeg da heller ikke på det, men det kunne være skide skægt hvis Rommedahl gik hele vejen - og så kunne det bare være endnu sjovere hvis man så samtidig havde spillet på det. Måske man også skulle spille Rommedahl til at blive topscorer? Han må i øvrigt være den der giver lavest odds når man kan spille på hvem der udtages til EM truppen. Ret beset bør det vel være odds 1? :razz:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Odds

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg ved ikke med Sverige, men oddsne for danmark er måske givet ud fra deres gruppe :)
Ja ja, naturligvis. Realistisk set tror jeg da heller ikke på det, men det kunne være skide skægt hvis Rommedahl gik hele vejen - og så kunne det bare være endnu sjovere hvis man så samtidig havde spillet på det. Måske man også skulle spille Rommedahl til at blive topscorer? Han må i øvrigt være den der giver lavest odds når man kan spille på hvem der udtages til EM truppen. Ret beset bør det vel være odds 1? :razz:
Ingen tvivl om at det kunne være fantastisk. Har altid gerne villet opleve 92 på rådshuspladsen og den dejlige stemning, det må være vores tur nu :)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Odds

Indlæg af Madbassen »

Jeg skal altså lære at stoppe i tide.
Valgte i går at gøre brug af Bet365's gratis liveodds-væddemål på Liverpool - Tottenham, hvor jeg ville få mine penge tilbage fra det første liveodds jeg lavede i kampen, hvis det ikke gik hjem. Krævede bare, at jeg også lagde penge på et singlevæddemål inden kampen.

250 kroner på over 0,5 mål inden kampen til odds 1,05.
250 kroner på under 0,5 mål under kampen til odds 11.

Hvis der blev scoret ville jeg få 250*1,05 + mine penge tilbage for liveoddset så enten vandt jeg 12,50 eller 2.250 og der var jeg så ret heldig.

Dum som jeg er vælger jeg at smide 2.000 efterfølgende på NHL og NBA.
Atlanta Hawks - Phoenix Suns 1 (90-99)
Toronto Maple Leafs +1 - Edmonton Oilers (6-3)
Phoenix Coyotes - Detroit Red Wings over 4,5 point (3-1)
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster