Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Rygning og fedme er sgu ens eget valg.
Ja, det er svært at sammenligne med naturkatastrofer (eller terroranslag).

Min oprindelig pointe var egentlig bare, at medierne elsker de her sager, hvor de kan skrive 'Breaking' og dække det 12 timer i streg. For at gøre ondt værre, så er jeg sikker på at mange æder det råt. Jeg spiller lige noget FIFA i stedet for og så kan jeg læse en god artikel om begivenhederne, når man rent faktisk ved præcis hvad der er sket.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Raman93 »

ISIS myrdede i øvrigt også 500 civile kurdere i Kobane i går. De er tilbage i byen, efter de i går nat kom ind fra Tyrkiet. Det er simpelthen utilgiveligt, hvordan et NATO-land gang på gang svigter deres ansvar, men det er nok ikke overraskende, når der er tale om kurdere.

PKK/YPG skal fjernes fra terroristen NU, og Tyrkiet skal have en løftet pegefinger. Når islamister kan gå frit rundt i Istanbul, er der ikke langt til Europa.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Raman93 skrev:ISIS myrdede i øvrigt også 500 civile kurdere i Kobane i går. De er tilbage i byen, efter de i går nat kom ind fra Tyrkiet. Det er simpelthen utilgiveligt, hvordan et NATO-land gang på gang svigter deres ansvar, men det er nok ikke overraskende, når der er tale om kurdere.

PKK/YPG skal fjernes fra terroristen NU, og Tyrkiet skal have en løftet pegefinger. Når islamister kan gå frit rundt i Istanbul, er der ikke langt til Europa.
Det er fuldstændigt sindsygt at folks liv er mere værd i f.eks. Usa, Danmark, Tyskland, England osv.. Jeg hader det virkeligt.. Fatter ikke man ikke gør en ordenlig indsats for at bekæmpe de svin..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Hm... nogen, der ved, hvor BarcaDK er henne? Han har ikke været aktiv siden april eller sådan noget.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er høj på energidrik!

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Så har jeg lige fået min telefon igen efter at have glemt den i en taxa på vej til lufthavnen i Barcelona. Fuck, jeg er heldig. Havde totalt afskrevet den.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Så har jeg lige fået min telefon igen efter at have glemt den i en taxa på vej til lufthavnen i Barcelona. Fuck, jeg er heldig. Havde totalt afskrevet den.
Smadrede min telefon fordi jeg jonglerede med en croquet bold.. Havde den i lommen og skulle tæmme bolden med låret, total dumt..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvem faen spiller croquet?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har hverken smadret eller glemt min mobil i ca. 8 år. :i

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Hvem faen spiller croquet?
haha i know, men det var sgu ret sjovt! Vejret var vildt lækkert og øllene kolde :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Jeg har hverken smadret eller glemt min mobil i ca. 8 år. :i
Der er sgu heller ingen som gider at stjæle din aaaa1 eller hva faen du render rundt med :D Men godt gået, jeg har sgu mistet et par telefoner i tidens løb :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Der er sgu heller ingen som gider at stjæle din aaaa1 eller hva faen du render rundt med :D Men godt gået, jeg har sgu mistet et par telefoner i tidens løb :)
Nej, der er heldigvis ikke ret mange, der ved hvad det overhovedet er jeg går rundt med! :D
Jeg har til gengæld troet at jeg har smidt min telefon væk rigtig, rigtig, rigtig mange gange, men jeg ender alligevel altid med at have den! Det er ret utroligt, jeg har heller aldrig smidt pung eller nøgler væk, selvom jeg alligevel har haft min andel af alkohol-provokerede blackouts! :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Fucking hell, det er altså ret sejt, det her:
"A survivor of the massacre in Tunisia has revealed local hotel staff members formed a human shield on the beach in a heroic bid to protect tourists from the rampaging gunman.
John Yeoman, 46, said Muslim staff members from the Bellevue Hotel told the gunman he would have to kill them first as they formed a human barricade between the shooter and Western tourists."

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Roskilde-uge, når man ikke er på Roskilde.. :cry:
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Har kastet mig ud i at lære lidt tyrkisk på Duolingo. Fuck, det er svært! Det er nogle helt vildt underlige lyde! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster