Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af soul_pitcher »

zqa skrev:Da jeg ringede til yousee for at melde flytning, så sagde hende i kundeservice at jeg bare skulle ringe omkring flytningsdato så ville de åbne for internettet med det samme... Det kan de så ikke, så nu skal jeg vente 14 dage på internet. Fuck af mand!
n00b
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »



Hvis nogle skulle have lyst til at prøve kræfter med en lille quiz vedr. Barcelona og Champions League. Den går vist helt tilbage til 1993/94 sæsonen og frem, og det er de 11 spillere med flest Champions League kampe per sæson. Derfor er der vist også nogle gange kun 3 forsvarere, selvom vi har spillet med 4 i kampene osv. Men ret sjovt!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

WTF, her for en lille times tid siden skulle jeg lige hente en bagel ovre på Hovedbanegården og så gik jeg gennem Bruun's Galleri, via en ad bagindgangene fordi jeg på Jægergaardsgade. Der lugtede ret brændt da jeg gik ind af bagindgangen, som om at der var ild i noget, men jeg tænkte ikke videre over det. Da jeg så kom tilbage med en dejlig bagel i hånden, fik jeg øje på hvor lugten stammede fra. Der stod en skraldespand lige ved siden af bagindgangen, hvor der stod flammer ud af. Der var heldigvis allerede en vagt der havde opdaget det og var på vej med en brandslukker. Så forstod jeg bedre at det lugtede så brændt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:WTF, her for en lille times tid siden skulle jeg lige hente en bagel ovre på Hovedbanegården og så gik jeg gennem Bruun's Galleri, via en ad bagindgangene fordi jeg på Jægergaardsgade. Der lugtede ret brændt da jeg gik ind af bagindgangen, som om at der var ild i noget, men jeg tænkte ikke videre over det. Da jeg så kom tilbage med en dejlig bagel i hånden, fik jeg øje på hvor lugten stammede fra. Der stod en skraldespand lige ved siden af bagindgangen, hvor der stod flammer ud af. Der var heldigvis allerede en vagt der havde opdaget det og var på vej med en brandslukker. Så forstod jeg bedre at det lugtede så brændt.
Det tog mig alt for lang tid at finde ud af, at du ikke var totalt uden københavnsk stedsans, men faktisk talte om en eller anden jysk by. Stop lige med at forvirre mig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Sikkert min kæreste på juleshopping der var gået forbi med vores fælles varme Dankort.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Flax_Generous skrev:
Blaugrana92 skrev:WTF, her for en lille times tid siden skulle jeg lige hente en bagel ovre på Hovedbanegården og så gik jeg gennem Bruun's Galleri, via en ad bagindgangene fordi jeg på Jægergaardsgade. Der lugtede ret brændt da jeg gik ind af bagindgangen, som om at der var ild i noget, men jeg tænkte ikke videre over det. Da jeg så kom tilbage med en dejlig bagel i hånden, fik jeg øje på hvor lugten stammede fra. Der stod en skraldespand lige ved siden af bagindgangen, hvor der stod flammer ud af. Der var heldigvis allerede en vagt der havde opdaget det og var på vej med en brandslukker. Så forstod jeg bedre at det lugtede så brændt.
Det tog mig alt for lang tid at finde ud af, at du ikke var totalt uden københavnsk stedsans, men faktisk talte om en eller anden jysk by. Stop lige med at forvirre mig.
Haha, samme her. Tænkte over hvor fanden Bruun's Galleri lå i forhold til Hovedbanegården(!). I Jylland går alt hvor der mere end én tog/buslinje under kategorien "Hovedbanegård". :glad:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg læste det som Jægersborggade. Det ville sgu være en halvlang tur at gå for en bagel på Hovedbanegården. Men man ved jo aldrig med Blaugrana92.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Bløddyret »

Ville bare lige sige at jeg var helt med på hvad du mente, Blau!
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Jeg forstod det også godt. Altså udover den del med at bevæge sig udenfor, for at hente en bagel.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Jeg forstod det også godt. Altså udover den del med at bevæge sig udenfor, for at hente en bagel.
Jeg skal retfærdigvis kun gå 250 meter udenfor, for at komme fra min lejlighed til Bruun's Galleri. Ellers bevæger jeg mig selvfølgelig aldrig udenfor.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Der er sgu forskel på banegården og hovedbanegården :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er ikke uden grund at man kører til Aarhus H og ikke Aarhus B.

https://da.wikipedia.org/wiki/Aarhus_Hovedbaneg%C3%A5rd

I rest my case.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Flax_Generous skrev:Jeg læste det som Jægersborggade. Det ville sgu være en halvlang tur at gå for en bagel på Hovedbanegården. Men man ved jo aldrig med Blaugrana92.
Jeg går faktisk ved Jægersborggade i skrivende stund og ...her lugter brændt! Måske rister de bare et eller andet på Coffee Collective ...eller nogen rister noget ved Nørrebroparken...

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Ialocin »

PuyolErGud skrev:

Hvis nogle skulle have lyst til at prøve kræfter med en lille quiz vedr. Barcelona og Champions League. Den går vist helt tilbage til 1993/94 sæsonen og frem, og det er de 11 spillere med flest Champions League kampe per sæson. Derfor er der vist også nogle gange kun 3 forsvarere, selvom vi har spillet med 4 i kampene osv. Men ret sjovt!

Fik 162 så det var ikke helt skidt, men der var også et par navne jeg havde svært ved at stave Stoichkov(?) osv.

Kongen var der selvfølgelig også!
Spoiler
Vis
Oleguer

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg fik en parkeringsbøde i går for at holde syv minutter ved en af- og pålæsning.. :mad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster