Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Mit bud vil være, overdriv ikke med prisen, så 4-5-6 wuhu! Er stort set alle tver i dag ikke gode nok til det formål vi oftest bruger dem til. Det er næppe "biografer" vi alle er ude efter (nu kommer Storken sikkert med at den sorte skal være lige den smule dybere end den dybeste ;) ).

Køb noget der er smukt, stort, og funker... Sony er dejligt, deres internet-del er ikke så smooth, kender ikke deres nyeste modeller 2014 om det har afhjulpet det, men sen 2012 og start 2013 har været, langsomme på den front.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Storken skrev:
kklaus skrev:Bestemt. Minimum 40" (32 nu), men en 48-ish kunne også være fint. Lige pt. er jeg dog nået et punkt, hvor tallet på bankkontoen bliver større og større, hver gang jeg bruger penge. :|
Man skal lade være med at tænke på sin bankkonto som plus eller minus. Det er en kapitalistisk tankegang, der kun medfører sorg og ulykke. Man skal i stedet tænke opportunistisk, hvor bankkontoen gøres op i numerisk værdi. Det er vejen til færre bekymringer og mere lykke :-)
Jamen så må jeg vel hellere bare købe et nyt. :smile:

Nogle forslag? Jeg havde kigget lidt på dette:
http://www.hifipriser.dk/tv/sony-kdl-48 ... 22191.aspx
Hvis du kan leve med et lidt kluntet bagside design og begrænsede muligheder for vægophæng, så er dette er godt TV til prisen:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2965138/ ... ign-Priser

Anmeldelse:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 1399291728

Det lave inputlag er guld værd, hvis du spiller skydespil på konsol. Jeg er selv gået fra input lag på 20 til 45 ved mit seneste fladskærmskøb, hvilket gjorde quickscoping i MW2 langt mindre attraktivt :sørgelig:. Derudover er sortniveauet nogenlunde for et LCD-TV (dog lysår efter plasma), hvilket er vigtigt, hvis du ser en del film sent om aftenen (tak emo ;-)).

Du finder alt i alt ikke et bedre TV til prisen. Om et par år kan man købe OLED-tv til menneskepenge, hvilket jeg vil anbefale alle at gøre. Det er simpelthen LCD/LED og Plasma overlegen på samtlige parametre. I kan allerede begynde at spare op nu :-)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
kklaus skrev:
Storken skrev:
kklaus skrev:Bestemt. Minimum 40" (32 nu), men en 48-ish kunne også være fint. Lige pt. er jeg dog nået et punkt, hvor tallet på bankkontoen bliver større og større, hver gang jeg bruger penge. :|
Man skal lade være med at tænke på sin bankkonto som plus eller minus. Det er en kapitalistisk tankegang, der kun medfører sorg og ulykke. Man skal i stedet tænke opportunistisk, hvor bankkontoen gøres op i numerisk værdi. Det er vejen til færre bekymringer og mere lykke :-)
Jamen så må jeg vel hellere bare købe et nyt. :smile:

Nogle forslag? Jeg havde kigget lidt på dette:
http://www.hifipriser.dk/tv/sony-kdl-48 ... 22191.aspx
Hvis du kan leve med et lidt kluntet bagside design og begrænsede muligheder for vægophæng, så er dette er godt TV til prisen:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2965138/ ... ign-Priser

Anmeldelse:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 1399291728

Det lave inputlag er guld værd, hvis du spiller skydespil på konsol. Jeg er selv gået fra input lag på 20 til 45 ved mit seneste fladskærmskøb, hvilket gjorde quickscoping i MW2 langt mindre attraktivt :sørgelig:. Derudover er sortniveauet nogenlunde for et LCD-TV (dog lysår efter plasma), hvilket er vigtigt, hvis du ser en del film sent om aftenen (tak emo ;-)).

Du finder alt i alt ikke et bedre TV til prisen. Om et par år kan man købe OLED-tv til menneskepenge, hvilket jeg vil anbefale alle at gøre. Det er simpelthen LCD/LED og Plasma overlegen på samtlige parametre. I kan allerede begynde at spare op nu :-)
Det var faktisk på baggrund af flatpanels.dk, jeg havde sporet mig ind på Sony's W6-model, da prisen her var lidt mere medgørlig end W8'eren. Jeg spiller slet ikke konsolspil (der kommer alligevel aldrig noget nyt til PS1), men det er da ikke utænkeligt, jeg kunne begynde igen. Ellers skal jeg primært bruge det til at se tv (d'oh) og film.

Det kunne være jeg skulle vente et par måneder og så gå efter noget lidt finere (og større) end W6'eren :-)

- og der står faktisk i min lejekontrakt, at tv ikke må hænges op på væggen, så vægophæng er ikke aktuelt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Det er lige gået op for mig, at jeg har fri hver fredag og hver mandag i hele dette semester! Min weekend er fandeme længere end min hverdag! 4 dages weekend, hold nu kæft det bliver rart!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Coolest MF i verden :glad:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nidzo7 »

Nogen af jer der ved hvor længe der går før man modtager bøden efter man er blevet blitzet?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Det er meget forskelligt. 1/4 (mener jeg) af gangene er billedet så dårligt, du slet ikke modtager nogen bøde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Jeg er blevet blitzen en gang for 2 år siden og venter stadig på bøden.. den kan komme anytime!
Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Send den videre til Zubi. Han betaler uden at blinke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Nidzo7 skrev:Nogen af jer der ved hvor længe der går før man modtager bøden efter man er blevet blitzet?
Jeg mener der kan gå op til 3-4 uger..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

:lol: :grin:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Bull er godt, men det kan ikke sætte en finger på Halifax!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så staver jeg snart til Viggo's!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:Så staver jeg snart til Viggo's!
Med sidevogn?
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster