Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har det, som om jeg er blevet ramt af et tog.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Har jeg lige tilmeldt mig halvmarathon i næste weekend? Ja. Har jeg løbetrænet i løbet af de sidste 3 måneder? Nej. Har jeg så truffet en klog, rationel og gennemtænkt beslutning? Æhm ... nej. Jeg kommer så meget til at dø i næste weekend. RIP in pieces, Blau.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Do it for Hodor!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Har jeg lige tilmeldt mig halvmarathon i næste weekend? Ja. Har jeg løbetrænet i løbet af de sidste 3 måneder? Nej. Har jeg så truffet en klog, rationel og gennemtænkt beslutning? Æhm ... nej. Jeg kommer så meget til at dø i næste weekend. RIP in pieces, Blau.

Hvilket løb har du meldt dig til? :-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

AUDI Challenge Århus Halvmarathon. Jeg løb det sidste år (mit første officielle halvmarathon) i tiden 1:45. Det kommer ikke til at gentage sig i år. Jeg regner med omkring 2 timer. Har ikke løbet siden Nykredit Århus City Halvmarathon som er næsten 3 måneder siden. Dengang løb jeg i øvrigt også med en 11 dage gammel forstuvet ankel. Så ... jeg er ikke i form. Har ikke været specielt aktiv siden La Marmotte.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Do it for Hodor!
Hodor. :*

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:AUDI Challenge Århus Halvmarathon. Jeg løb det sidste år (mit første officielle halvmarathon) i tiden 1:45. Det kommer ikke til at gentage sig i år. Jeg regner med omkring 2 timer. Har ikke løbet siden Nykredit Århus City Halvmarathon som er næsten 3 måneder siden. Dengang løb jeg i øvrigt også med en 11 dage gammel forstuvet ankel. Så ... jeg er ikke i form. Har ikke været specielt aktiv siden La Marmotte.

Nej okay, under 2 timer må være målet så. Det burde kunne lade sig gøre, du er vel ikke i decideret dårlig form nu.
Jeg skal selv løbe Broløbet d. 13. september og håber på at sætte PR på 1:27 der... Men nu må vi se :grin:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

OliverDK skrev:
Blaugrana92 skrev:AUDI Challenge Århus Halvmarathon. Jeg løb det sidste år (mit første officielle halvmarathon) i tiden 1:45. Det kommer ikke til at gentage sig i år. Jeg regner med omkring 2 timer. Har ikke løbet siden Nykredit Århus City Halvmarathon som er næsten 3 måneder siden. Dengang løb jeg i øvrigt også med en 11 dage gammel forstuvet ankel. Så ... jeg er ikke i form. Har ikke været specielt aktiv siden La Marmotte.

Nej okay, under 2 timer må være målet så. Det burde kunne lade sig gøre, du er vel ikke i decideret dårlig form nu.
Jeg skal selv løbe Broløbet d. 13. september og håber på at sætte PR på 1:27 der... Men nu må vi se :grin:
Tja. Måske er jeg i decideret dårlig form, ingen ved det. Har lige været instruktor i rusugen for nye uni studerende. Det var tre dages tæt druk. Så lige præcis ... nu må vi se. 1:27 er hurtigt. Held og lykke med det! :-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Bare følg efter ballonerne, det kan ikke være så svært :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har også tænkt mig at hæfte mig fast på 2:00 ballonen. Altså sådan bogstaveligt talt. Jeg tager en hæftepistol med. Hvordan jeg har tænkt mig at få det til at fungere, uden at sprænge ballonen, har jeg ikke overvejet endnu.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Så fik jeg købt nogle tegnestifter, så jeg kunne flytte lidt mere ind i min nye lejlighed. Så mangler jeg bare et rigtig tv-bord (lige nu bruger jeg overdelen fra mit skrivebord) og så kunne det være man skulle overveje noget belysning af en art. Edit: Noget (rulle)gardin/persienne kunne også være en idé.

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Evt. et 46-55 tommer, nu hvor du er i gang ... ! ;)
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Bestemt. Minimum 40" (32 nu), men en 48-ish kunne også være fint. Lige pt. er jeg dog nået et punkt, hvor tallet på bankkontoen bliver større og større, hver gang jeg bruger penge. :|
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:Bestemt. Minimum 40" (32 nu), men en 48-ish kunne også være fint. Lige pt. er jeg dog nået et punkt, hvor tallet på bankkontoen bliver større og større, hver gang jeg bruger penge. :|
Man skal lade være med at tænke på sin bankkonto som plus eller minus. Det er en kapitalistisk tankegang, der kun medfører sorg og ulykke. Man skal i stedet tænke opportunistisk, hvor bankkontoen gøres op i numerisk værdi. Det er vejen til færre bekymringer og mere lykke :-)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
kklaus skrev:Bestemt. Minimum 40" (32 nu), men en 48-ish kunne også være fint. Lige pt. er jeg dog nået et punkt, hvor tallet på bankkontoen bliver større og større, hver gang jeg bruger penge. :|
Man skal lade være med at tænke på sin bankkonto som plus eller minus. Det er en kapitalistisk tankegang, der kun medfører sorg og ulykke. Man skal i stedet tænke opportunistisk, hvor bankkontoen gøres op i numerisk værdi. Det er vejen til færre bekymringer og mere lykke :-)
Jamen så må jeg vel hellere bare købe et nyt. :smile:

Nogle forslag? Jeg havde kigget lidt på dette:
http://www.hifipriser.dk/tv/sony-kdl-48 ... 22191.aspx
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster