Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Lad os sige, at den spiller på en dobbeltydighed - den handler i hvert fald om afhængighed af en art.

Og tak, Brombz!
Umiddelbart lyder det som krokodil ;)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:Haha, lad mig lige slå fast, at jeg aldrig har været afhængig af stoffer af nogen art.

Men der er da helt klart misbrugs-tendenser knyttet til musikmiljøet. Hvad det skyldes, ved jeg ikke helt, måske et uheldigt skæringspunkt mellem kedsomhed/eventyrlyst/rastløshed. Det er sikkert også fordi rusmidlerne pr. automatik er en hyppigere gæst ved koncerter, end hvis man arbejder på kontor eksempelvis.

Svært at vurdere hvor udbredt det er i DKs miniput-musikmiljø, men jeg kan godt se hvorfor så mange af de store internationale stjerner havner i diverse misbrug. Det må fan'me være et sært liv, det tour-liv.

Jeg mener, i sidste uge spillede jeg support for et andet band i Skanderborg torsdag og Odense fredag. Jeg var væk lige omkring to døgn og sammenlagt bestod 70 minutter af musik. Resten var kørsel, ventetid. Tænk, hvis det er ens hverdag. Jøsses.
Interessant...

Måske er musikertypen faktisk ikke egnet til livet som musiker?

Var du opvarmning for Volbeat på Posten i fredags?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ville selvfølgelig også smide en stemme efter dig, hvis jeg ellers kunne få siden til at virke. Der kommer bare en hvid skærm op når jeg trykker på linket. :|

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg ville selvfølgelig også smide en stemme efter dig, hvis jeg ellers kunne få siden til at virke. Der kommer bare en hvid skærm op når jeg trykker på linket. :|
Det skete også for mig. Det var åbenbart Google Chrome den var galt med. Fungerer fint med Internet Explorer.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Storken skrev: Interessant...

Måske er musikertypen faktisk ikke egnet til livet som musiker?

Var du opvarmning for Volbeat på Posten i fredags?
Det er i virkeligheden nok ikke helt ved siden af...

Og nej, det var ikke Volbeat, men hørte godt at de spillede på Posten. Jeg varmede op for Artificial Brothers på Kansas City. Tror, de fleste var til Volbeat ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg ville selvfølgelig også smide en stemme efter dig, hvis jeg ellers kunne få siden til at virke. Der kommer bare en hvid skærm op når jeg trykker på linket. :|
Det skete også for mig. Det var åbenbart Google Chrome den var galt med. Fungerer fint med Internet Explorer.
Jeg tror det er siden, der generelt er ustabil. Der er hul igennem cirka hver tredje gang jeg prøver.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Så virkede det. Godt nummer, dejligt afslappende at lytte til.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Tak señor!

Umiddelbart har jeg selv mere tænkt på det nummer som et album-track end en radiosag, men det er selvfølgelig også hele konceptet med Det Elektriske Barometer - at det netop ikke er singler de spiller.
Senest rettet af JonasV man feb 25, 2013 9:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:
Og nej, det var ikke Volbeat, men hørte godt at de spillede på Posten. Jeg varmede op for Artificial Brothers på Kansas City. Tror, de fleste var til Volbeat ;-)
Jeg holder mig generelt væk fra Munkebjergvej. Det ligger ikke mere end et stenkast fra Ikea og Bilka. Og når man først er derude, så er man halvt på vej til Vollsmose og en gang tæv ;-)

Måske lidt overdrevet, men man har sine fordomme :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:
JonasV skrev:
Og nej, det var ikke Volbeat, men hørte godt at de spillede på Posten. Jeg varmede op for Artificial Brothers på Kansas City. Tror, de fleste var til Volbeat ;-)
Jeg holder mig generelt væk fra Munkebjergvej. Det ligger ikke mere end et stenkast fra Ikea og Bilka. Og når man først er derude, så er man halvt på vej til Vollsmose og en gang tæv ;-)

Måske lidt overdrevet, men man har sine fordomme :D
Hæhæ, jeg aner absolut intet om, hvordan Odense er skruet sammen! (er det ikke noget med ham HC Andersen?)
Jeg blev dog så fuld i Skanderborg aftenen forinden, at jeg muligvis ikke engang havde opdaget, hvis jeg havde fået tæv ;-)

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Storken skrev: Jeg holder mig generelt væk fra Munkebjergvej. Det ligger ikke mere end et stenkast fra Ikea og Bilka. Og når man først er derude, så er man halvt på vej til Vollsmose og en gang tæv ;-)

Måske lidt overdrevet, men man har sine fordomme :D
Måske ikke overdrevet, men noget af nogle stenkast du kan levere, ... ;-)

MunkMountain Road er en super privat-fest gade, wuhu, samtidigt med at den har den mest avancerede cykelsti jeg har prøvet i fuld tilstand, hvilket ikke endte godt første gang.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Storken skrev: Jeg holder mig generelt væk fra Munkebjergvej. Det ligger ikke mere end et stenkast fra Ikea og Bilka. Og når man først er derude, så er man halvt på vej til Vollsmose og en gang tæv ;-)

Måske lidt overdrevet, men man har sine fordomme :D
Måske ikke overdrevet, men noget af nogle stenkast du kan levere, ... ;-)

MunkMountain Road er en super privat-fest gade, wuhu, samtidigt med at den har den mest avancerede cykelsti jeg har prøvet i fuld tilstand, hvilket ikke endte godt første gang.
Jeg har set ejendomsmæglere kaste længere :D

Cykelstien er total uansvarlig. Hvordan man i sin tid fik indført de små buer er mig en gåde. Det ville nærmest være livsfarligt på knallert med 75km/t.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Off topic-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har gået på HTX og cyklet der næsten dagligt, så slemme er de altså ikke :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Jeg har gået på HTX og cyklet der næsten dagligt, så slemme er de altså ikke :D
Cykler du måske med 75 km/t eller i fuld tilstand mens du prøver at regne din promille ud i hovedet? Hvis ikke... så ved du intet om hvordan den cykelsti kan være. ;-)
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:Hahaha, gederne har løftet alt med lige 25% her det sidste døgns tid.
De er magiske. Kan kun være et spørgsmål om tid før de vipper Gangnam Style af YouTube-kongetronen.





For resten, hvis nogen venlige sjæle skulle have lyst til at give en hjælpende hånd, så er en af mine nye sange kommet på P3's Barometerliste - i selskab med en stribe ret hippe og/eller etablerede kunstnere - så stik mig endelig en stemme, hvis I føler for det:
http://www.dr.dk/p3/programmer/barometer/listen/
Hjemmesiden virker ikke optimalt, da en hvid skærm dukker op, men stemte via iPhone.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster