Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:
Michman skrev: Og igen hvad fanden gør man med sådan en unge..?
Man bliver helt bange for hvor de ender nogle gange. Vi havde prøvet alt (ALT!) også gav vi hende sommerferien til (måske) at falde på plads. Vi havde håbet på en forbedring - det er kun blevet værre...
Altså, det er sgu ikke unormalt igen. Jeg gik i folkeskole med en dreng, der engang slog mig med en kæp, fordi jeg gik og improviserede en sang om fugle i et frikvarter. På et andet tidspunkt var vi nogle stykker, der havde fundet en af de der høje trafikkegler - du ved, sådan en her - og legede spydkast med den i et frikvarter. Midt i den olympiske konkurrence snuppede han lige vores kegle-spyd, og så fik jeg ellers en over begge mine skinneben. På et andet tidspunkt tog han kvælertag på en af de andre drenge, fordi han var ved at tabe i rundbold.

Jeg gik også i parallel-klasse med en pige, der engang løb rundt med en sav i sløjdlokalet og truede os, der forsøgte at "begå selvmord" ved at tage elastikker rundt om halsen, og som gik op på et to meter højt halvtag og truede "med at springe".

De er altså begge to velfungerende voksne mennesker i dag. I hvert fald på overfladen da. Men okay. Hvor mange mennesker de så lige slår ihjel i nattens mulm og mørke, hvilke syge fetisher de har og hvor meget de pisker sig og skærer i sig selv på toilettet, ved jeg selvfølgelig ikke lige. Men min pointe er bare at børn er syge i hovederne.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af OliverDK »

Vil virkelig gerne høre sangen, mange tak.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, det var ren ad-lib. Kan huske at der var et eller andet med at de fløj mod nord, for at undgå trafikken i Tyskland. Kan ikke huske mere.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Selvmord med elastikker? Shieeeet, haha. Og ja, børn er vel alle syge (nogen mere end andre)

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Selvmord med elastikker? Shieeeet, haha. Og ja, børn er vel alle syge (nogen mere end andre)

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Haha, det var dissideret lamt. Jeg kan huske at hendes klassekammeraters reaktion også bare var himmelvendte øjne. "Here we go again ..." Det handlede jo sikkert bare om at få noget opmærksomhed.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Bodil fra Klovn arbejder på en skole, hvor jeg også arbejder for tiden. Jeg har hilst på hende hele ugen, og først i dag går det op for mig at jeg ikke kender hende i virkeligheden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:Bodil fra Klovn arbejder på en skole, hvor jeg også arbejder for tiden. Jeg har hilst på hende hele ugen, og først i dag går det op for mig at jeg ikke kender hende i virkeligheden.
Er du musiklærer?

:idea:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Jeg skal have musiktimer senere på året, men i øjeblikket er jeg støtte på en dreng i 2. klasse som slæber rundt på Aspergers syndrom, ADHD og et par andre tunge sager.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:Jeg skal have musiktimer senere på året, men i øjeblikket er jeg støtte på en dreng i 2. klasse som slæber rundt på Aspergers syndrom, ADHD og et par andre tunge sager.
Det lyder som en hård omgang. Drengen har sgu ikke været heldig i gen-lotteriet.

Er han så et offer for den famøse inklusion eller fungerer det nogenlunde?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Det er godt nok ikke en god hånd han er blevet tildelt, nej.
Og han er lige netop offer for inklusionen. Indtil videre har mit arbejde med ham mest karakter af smertelindring.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

Jeg er en lidt anderledes pædagog medhjælper.. Jeg er meget fysisk med børnene.. Vil de gerne tumle og slås er det mig de kommer til. Men det er jo en hård fin grænse for når noget er bliver for meget. Så jeg prøver at passe på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Det kan meget skyldes børne tv programmerne på f.eks Ultra og Ramasjang som mange gange går langt over grænsen.
Jeg har selv klaget til DR over det grimme sprog og de mange bandeord på tv men fik aldrig svar.
Michman skrev:
Tello skrev:
Michman skrev:
Tello skrev:
Michman skrev:
Tello skrev:
Michman skrev: Nogle dumme curling forældre.. Fik da også lige en lur da jeg kom hjem idag.. Vi har en pige der går i 3 klasse.. Hun går og kalder sine med "veninder" for dumme kællinger. Hun er skide ligeglad med at få skældud og hun svare igen konstant. Altså jeg ved ikke hvad man gør ved sådan en.. Og hvordan fanden kan en pige på 10 år gå og snakke sådan?.. Der er virkelig nogle forældre der burde tage sig sammen..
Gad vide hvad der sker i det hjem.. Eller hvordan forældrene er.. Men nej, det er altid institutionernes skyld! Altid [emoji6] Har også haft en del oplevelser allerede på de to første dage. Nogle gange tænker jeg, om jeg har valgt det rigtige erhverv..
Ikke nok med det, så ødelagde hun en del af vores Air Hockey bord fordi hun blev sur.. Så tog hun den man bruger til at spille med og ødelagde det plastik der sidder ved målet.. Godt vi har personale møde imorgen.. Hvis det stod til mig skulle hun ikke have lov at være der.. Har aldrig oplevet sådan et barn før.. Tror faktisk uden pis at hvis hun ikke får hjælp snart så gør hun nogen alvorligt fortræd. Hun er så aggressiv og virker ikke som som om hun har den store empati overhovedet.
Skønne, skønne børn.. Vi har en magen til (eller næsten) Hende her tog en død krage med ind i klassen og løb efter de andre børn med den, hun har smækket en kæmpe kæp lige i fjæset på en 7 årig også sætter hun sig PÅ Lego. Har også fanget hende i at tygge på en sprittusch og klippe hovedet af hendes Barbie dukke..
Og igen hvad fanden gør man med sådan en unge..?
Jeg er meget enig med denne engelske journalist.
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-08-1 ... -og-andrea
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af klogfyr »

Men den engelske journalist kan jo netop godt lide det danske børne tv koncept, så hvordan kan du være enig med journalisten, hvis du er uenig i måden dansk børne tv er på?

Desuden ved alle, at det er voldelige computerspil, der er grunden til voldelige tendenser hos børn og unge.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Michman »

klogfyr skrev:Men den engelske journalist kan jo netop godt lide det danske børne tv koncept, så hvordan kan du være enig med journalisten, hvis du er uenig i måden dansk børne tv er på?

Desuden ved alle, at det er voldelige computerspil, der er grunden til voldelige tendenser hos børn og unge.
Desuden ved alle, at det er voldelige computerspil, der er grunden til voldelige tendenser hos børn og unge
Whaaaaaaaaaat?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

......
Alle ved da, at isis blot er en flok vrede CS 1.5 spillere. Fucking skjold i 1.6.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster