Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:Får det her svar, når jeg taster serienummeret ind:

Billede

Jeg har altså ikke fået skiftet mit batteri? Hmm.. [emoji2]
I så fald er det nok punkt 1, der er grunden ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Får det her svar, når jeg taster serienummeret ind:

Billede

Jeg har altså ikke fået skiftet mit batteri? Hmm.. [emoji2]
I så fald er det nok punkt 1, der er grunden ;-)
Nååååå okay... Den havde jeg ikke lige fanget, tak klaus! ;-) Det gør mig sgu heller ikke det store, min iPhone fungerer fint.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

zqa skrev:Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
Ikke dumt.. :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

FCBarcelonaChr skrev:
zqa skrev:Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
Ikke dumt.. :)
Nope!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
Der er 9% moms på varer i New York, så prisen er højere end opgivet. Hvis du skal købe den uden kontrakt koster den billigste udgave $650 (uden moms). De fleste mobiler i USA er simlåst til en enkelt teleoperatør, hvilket besværliggør processen yderligere. Så selvom du køber den uden kontrakt skal du stadig undersøge om den er låst til T-Mobile, AT&T, Sprint eller Verizon. Den kan ikke låses op i Danmark, hvis den er sim-låst. Derudover er garantien ikke gældende i Danmark. Det kan sagtens være, at Humac vil gøre en undtagelse, men det behøver de ikke.

Der er flere ting at tænke på inden man køber Iphones i USA.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Storken skrev:
zqa skrev:Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
Der er 9% moms på varer i New York, så prisen er højere end opgivet. Hvis du skal købe den uden kontrakt koster den billigste udgave $650 (uden moms). De fleste mobiler i USA er simlåst til en enkelt teleoperatør, hvilket besværliggør processen yderligere. Så selvom du køber den uden kontrakt skal du stadig undersøge om den er låst til T-Mobile, AT&T, Sprint eller Verizon. Den kan ikke låses op i Danmark, hvis den er sim-låst. Derudover er garantien ikke gældende i Danmark. Det kan sagtens være, at Humac vil gøre en undtagelse, men det behøver de ikke.

Der er flere ting at tænke på inden man køber Iphones i USA.
Stop med at ødelægge mine gode idéer, stork.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

zqa skrev:
Storken skrev:
zqa skrev:Jeg har en kollega der tager til New York i slutningen af måneden. Overvejer lidt, at få hende til at købe en med hjem. Så kan jeg sælge 5'eren og stort set få 6'eren gratis. Go' deal.
Der er 9% moms på varer i New York, så prisen er højere end opgivet. Hvis du skal købe den uden kontrakt koster den billigste udgave $650 (uden moms). De fleste mobiler i USA er simlåst til en enkelt teleoperatør, hvilket besværliggør processen yderligere. Så selvom du køber den uden kontrakt skal du stadig undersøge om den er låst til T-Mobile, AT&T, Sprint eller Verizon. Den kan ikke låses op i Danmark, hvis den er sim-låst. Derudover er garantien ikke gældende i Danmark. Det kan sagtens være, at Humac vil gøre en undtagelse, men det behøver de ikke.

Der er flere ting at tænke på inden man køber Iphones i USA.
Stop med at ødelægge mine gode idéer, stork.
Jeg ville ikke ødelægge dem, hvis de var gode ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

Touché.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ser ellers lækker nok ud.

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

iPhone users be like:

Billede
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ulrich »

Stolen*

Forsikringsselskaberne får travlt.

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Bager »

Er det en tablet? ;P Personligt kan jeg ikke se hvorfor den skal være større end iphone 5s. Den kommer bare til at fylde mere i lommen, og formentlig koste desto mere. Folk siger, det skyldes kineserne, som bruger telefonen som vi bruger en alm computer. Med hensyn til designet, så ser det underligt ud at kameralinsen stikker ud fra rammen på bagsiden. Det må da give ustabilitet når den ligger på ryggen? Nogen der ved om der kom nyt glas på fronten? Men det er klart fedt at man er gået tilbage til de afrundede kanter ligesom med iphone 3.

Interessant med de nye bredbåndsstandarder. Bliver spændende at se hvordan det kommer til udtryk når man bruger iphonen sammen med en endnu hurtigere CPU. Kunne være fedt hvis man kunne surfe endnu hurtigere, styre airplay endnu hurtigere, navigere rundt på telefonen endnu hurtigere etc.

Bliver fedt med det nye betalingssystem, selvom det nok tager noget tid at blive implementeret i Danmark. Så mangler vi bare en elektronisk måde at lagre vores kørekort, sygesikringskort, diverse medlemskort etc, og så behøver man ikke gå rundt med en pung. Det lød også på Tim Cook til, at det var planen på den lange bane.

Imponerende med det nye kamera, særligt videodelen og nærmere bestemt slowmotion-funktionen. Det er lige før man kan sælge sit spejlreflekskamera.

Med hensyn til Apple Watch, så kan jeg ikke se en grund til at købe det. Den kan vel ikke rigtig noget en iphone ikke kan? Som jeg ser det, er det meste af det blot gejl, der kun er rigtig brugbart, hvis man går meget op i en fanatisk overvågning af sit træningsprogram og kalorieindtag.

I fremtiden ser jeg meget frem til en udbyggelse af det her ihome-system, hvor man kan bruge telefonen til at styre elektroniske apparater rundt omkring i hjemmet.
Visca el Barca

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Bager skrev:Er det en tablet? ;P Personligt kan jeg ikke se hvorfor den skal være større end iphone 5s. Den kommer bare til at fylde mere i lommen, og formentlig koste desto mere. Folk siger, det skyldes kineserne, som bruger telefonen som vi bruger en alm computer. Med hensyn til designet, så ser det underligt ud at kameralinsen stikker ud fra rammen på bagsiden. Det må da give ustabilitet når den ligger på ryggen? Nogen der ved om der kom nyt glas på fronten? Men det er klart fedt at man er gået tilbage til de afrundede kanter ligesom med iphone 3.

Interessant med de nye bredbåndsstandarder. Bliver spændende at se hvordan det kommer til udtryk når man bruger iphonen sammen med en endnu hurtigere CPU. Kunne være fedt hvis man kunne surfe endnu hurtigere, styre airplay endnu hurtigere, navigere rundt på telefonen endnu hurtigere etc.

Bliver fedt med det nye betalingssystem, selvom det nok tager noget tid at blive implementeret i Danmark. Så mangler vi bare en elektronisk måde at lagre vores kørekort, sygesikringskort, diverse medlemskort etc, og så behøver man ikke gå rundt med en pung. Det lød også på Tim Cook til, at det var planen på den lange bane.

Imponerende med det nye kamera, særligt videodelen og nærmere bestemt slowmotion-funktionen. Det er lige før man kan sælge sit spejlreflekskamera.

Med hensyn til Apple Watch, så kan jeg ikke se en grund til at købe det. Den kan vel ikke rigtig noget en iphone ikke kan? Som jeg ser det, er det meste af det blot gejl, der kun er rigtig brugbart, hvis man går meget op i en fanatisk overvågning af sit træningsprogram og kalorieindtag.

I fremtiden ser jeg meget frem til en udbyggelse af det her ihome-system, hvor man kan bruge telefonen til at styre elektroniske apparater rundt omkring i hjemmet.
Der vil meget snart være implementeret NFC (teknologien bag mobilbetaling) i samtlige dankort-maskiner, så der går ikke længe før det er en realitet i Danmark. Det har dog intet med Apple og Iphone at gøre, da teknologien har været i de fleste andre mobiler i et par år. Apple er bare meget sent ude, men som sædvanlig vil de sikkert løbe med al æren for de nye betalingsmuligeder.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ulrich »

Får I plads til en række ikoner mere? :-) :-)

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster